Waar ben ik in godsnaam terecht gekomen?
* Het enige wat hij zich nog kan herinneren is dat hij met zijn boot van het vasteland is gevlucht, maar waar voor? Hij staat op en voelt al zijn spieren, hoe lang heeft hij wel niet geslapen? Hij kijkt even om zich heen en ziet een man slapen met slagroom op zijn gezicht en een vrouw die zeer verdiept is in een boek. Dan valt zijn oog op een deur met "keuken" erop, hij besluit om wat eten voor zich zelf te gaan maken zonder de aanwezigen te storen.
Gatverdegatver
Wat is dat?
* Hij kijkt naar z'n inmiddels natte witte handen en likt er voorzichtig aan.
SLAGROOM!!!
* Odulla krijgt een kodder slagroom in haar gezicht door Kasper die wild om zich heen staat te slaan!
Hmmmm... lekker Kasper!
* Kasper laat zich niet kennen en grinnikt een beetje met Odulla mee als de bekende boer.
quote:toevallig!! dan ga je heel hard lachen als je het straks gaat zien en je denkt aan wat jij met kasper hebt gedaan
Op woensdag 12 december 2001 12:38 schreef Odulla het volgende:
Is dat zo?
Ik heb het gisteren nl opgenomen en nog niet gezien hoor!
quote:Oh, komt er in die aflevering dan ook een wilde vrijpartij voor?
Op woensdag 12 december 2001 15:09 schreef equilan het volgende:[..]
toevallig!! dan ga je heel hard lachen als je het straks gaat zien en je denkt aan wat jij met kasper hebt gedaan
![]()
ondertussen ziet hij Odulla naar het zwembad aan lopen, he wacht op mij ik ga ook ff een plonsje wagen.
* Rent Odulla achteraan
quote:[offtopic]
Op woensdag 12 december 2001 15:09 schreef equilan het volgende:
toevallig!! dan ga je heel hard lachen als je het straks gaat zien en je denkt aan wat jij met kasper hebt gedaan![]()
* Terwijl Odulla naar het zwembad loopt, beseft ze zich dat ze de vreemdeling niet meer in de stoel heeft zien zitten...
Jammer, ik had hem wel wat beter leren kennen en anders Faat wel , maar tis niet anders, ik hoop hem nog een keer tegen te komen op het eiland.
Heerlijkkkkkkkkk...
(Btw... waar haal jij ineens al die vrouwen vandaan? Ben hier de enigste met appelsientje? )
* Odulla wrijft het water uit haar ogen en gaat op een zwembad-stoel liggen.
Rust.
quote:Me plift naast Odulla neer, om lekker te genieten van het heerlijke weer
Op woensdag 12 december 2001 16:44 schreef Odulla het volgende:
He, jesses Kasper, uitslover!(Btw... waar haal jij ineens al die vrouwen vandaan? Ben hier de enigste met appelsientje?
)
* Odulla wrijft het water uit haar ogen en gaat op een zwembad-stoel liggen.
Rust.
* Wil jij misschien een Cocktail ik kan hele lekkere maken
een een leuk paraplutje als versiering.....
alsjeblieft odulla een cocktail, zelf neem ik er ook eentje denk ik
Zo, wat is het hier schoon zeg! Ben benieuwd welk kaboutertje dit voor Faat en mij heeft gedaan!
Odulla mag ik van jou een sterk bakje koffie??? ik kan maar niet wakker worden
quote:hmmm dat zou best kunnen
Op donderdag 13 december 2001 10:24 schreef Odulla het volgende:
Goedemorgen appelsientje!
Komt zeker door die cocktails van gisteren?
Hier heb je een extra grote mok koffie!
Ik ga zo maar weer naar het strand. Ga jij ook mee Odulla ??
Het is zo mooi weer dat ik wel ff een plonsje wil maken in de zee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |