Welke rare dingen doe jij terwijl je aan het gamen bent, of wanneer er laadschermpjes zijn te zien op je scherm? Zing je mee met de muziek, of heb je bepaalde rituelen tijdens het spelen die je gewoon moet doen?
1. Bij Pro Evolution Soccer 5 zeg ik al-tijd bij het intro-scherm samen met die gast "Pro Evolution Soccer 5". En bij het multiplayer scherm voor Xbox Live wil ik het deuntje eigenlijk wel regelmatig meezingen, voordat ik een tegenstander gevonden heb.
2. Eerder al in het Oblivion topic gepost: Bij het saven wil ik een mooi uitzicht hebben bij de thumbnail van de savegame, dus dan ga ik speciaal een mooi ingame "plaatje" opzoeken voordat ik save.
3. Ook bij Oblivion heb ik de neiging om mijn paard altijd netjes in de stal buiten de stad te zetten, voordat ik de stad in wandel. Niet schuin, niet net erbuiten, gewoon netjes recht naast de andere paarden.
Hebben jullie van die rare dingen tijdens games? Niet dat je altijd bier of een joint erbij moet hebben, maar gewoon de echt rare dwangneuroses en rituelen die je altijd doet of zelfs moet doen.