abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37552394
Daarom gaan mensen ook naar degelijke gebieden, even aan de drukte ontsnappen. Nou dan is vogelspotten toch wat anders dan openbare seks.
pi_37552545
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Daarom gaan mensen ook naar degelijke gebieden, even aan de drukte ontsnappen. Nou dan is vogelspotten toch wat anders dan openbare seks.
De meeste van die plekken zitten ergens aan een snelweg naast een saaie parkeerplaats, niet echt de plek waar je even naar toe gaat voor de rust.
pi_37552608
De plek naast mijn sportvereniging ligt gewoon in een populair bosgebied, vlak naast een een AZC waar de minderjarige vluchtelingetjes mooi een extra zakcentje kunnen verdienen dankzij dat smerig volk...
pi_37552614
nou ik vind dat openbare sex gedoe maar niets..

je moet toch met je kids veilig kunnen picknicken in een park of natuurgebied

zonder dood gegooid te worden met seksende kerels en overal gebruikte condooms
pi_37552677
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef Evil_Jur het volgende:
De plek naast mijn sportvereniging ligt gewoon in een populair bosgebied, vlak naast een een AZC waar de minderjarige vluchtelingetjes mooi een extra zakcentje kunnen verdienen dankzij dat smerig volk...
Meteen de politie er op af!

Net als bij illegale prostituees.
pi_37552831
Geloof me, alles is door omwonenden geprobeerd, bewoners van het AZC hebben zelfs de weg in kwestie geblokkeerd, maar toen heeft de politie hen gearresteerd

Maarja, misschien gaan we deze zomer eens gezellig met de vereniging paintballen in dat gebied
pi_37552857
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:20 schreef Evil_Jur het volgende:
Geloof me, alles is door omwonenden geprobeerd, bewoners van het AZC hebben zelfs de weg in kwestie geblokkeerd, maar toen heeft de politie hun gearresteerd

Maarja, misschien gaan we deze zomer eens gezellig met de vereniging paintballen in dat gebied
Gezellig

Meestal bespeur ik bij hetero's enige jaloezie over de vrijere seksuele moraal van homo's.
pi_37552913
Zolang anderen, en vooral ik, geen last hebben van die vrijere moraal zit ik er echt niet mee.
pi_37552974
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:23 schreef Evil_Jur het volgende:
Zolang anderen, en vooral ik, geen last hebben van die vrijere moraal zit ik er echt niet mee.
Prima. Ik vind ook dat anderen er geen last van moeten hebben. .Vond dat idee voor flikkergroen in Leidsche Rijn dan ook nog niet slecht.
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:12:28 #60
81831 Capa
is cool.
pi_37554454
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Meestal bespeur ik bij hetero's enige jaloezie over de vrijere seksuele moraal van homo's.
Geen jaloezie, word er vooral onpasselijk van.

Wat dat betreft heeft de sharia grote voordelen!
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_37554762
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:12 schreef Capa het volgende:

[..]

nou valt tegen hoor, je mag daar alles doen. Als je maar geen 4 getuigen hebt.

ik werkte een keer in een fabriek , had een marokaanse collega ( moslim).. hij zat steeds op te scheppen over zijn enorme piem.. of ik niet een keer wou langskomen voor een beurt

nou ik heb toen maar bedankt..

en zijn vrouw die weet van niets natuurlijk.. nou .. leer mij de moslims kennen.. die lusten er pap van ... nou ja deze ene moslim dan
pi_37555890
Een team/noot van mij heeft wel eens bepaalde figuren voor z´n lens gehad tijdens het zoeken naar dat ene vogeltje....
pi_37556007
Iets met± ik krijg het niet scherp, waar is dat blauwgebekte dwarskantelbekje, terwijl er twee kerel met een bepaalde ring op 2m afstand bezig zijn....
pi_37556338
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:54 schreef LSDsmurf het volgende:
Waarom hebben homo's eigenlijk zo'n ontmoetingsplaats in de natuur nodig Dat ze eens normaal doen.
-Niet alle homos kunnen het zich permitteren om openbaar voor hun seksualiteit uit te komen
-Niet alle heteros kunnen het zich permitteren om er voor uit te komen dat ze graag seks met mannen willen hebben
-Onder beide groepen zijn mensen die het fijn vinden om anonieme seks te hebben in de buitenlucht.

Als homo zijnde heb ik weinig met dit soort plekken, het lijkt me wel verstandig om bepaalde gedooggebieden aan te wijzen waar men kan recreeren, en men als niets vermoedende buitenstaander er niet zomaar mee wordt geconfronteerd.

Daarnaast is het dan makkelijker voor autoriteiten om regels te stellen en toezicht te houden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_37556368
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:21 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nou valt tegen hoor, je mag daar alles doen. Als je maar geen 4 getuigen hebt.

ik werkte een keer in een fabriek , had een marokaanse collega ( moslim).. hij zat steeds op te scheppen over zijn enorme piem.. of ik niet een keer wou langskomen voor een beurt

nou ik heb toen maar bedankt..

en zijn vrouw die weet van niets natuurlijk.. nou .. leer mij de moslims kennen.. die lusten er pap van ... nou ja deze ene moslim dan
Ga eens naar een willekeurige gay sauna en je zult zien hoeveel "besneden" zuid europese types je ziet
pi_37556401
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:12 schreef Capa het volgende:

[..]

De Koran verbied homoseksualiteit niet. Helaas kennen de meeste moslims hun eigen heilige boek niet.
pi_37557317
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou ik vind dat openbare sex gedoe maar niets..

je moet toch met je kids veilig kunnen picknicken in een park of natuurgebied

zonder dood gegooid te worden met seksende kerels
In zo'n geval pak ik even de ploertendoder uit de auto..
Nee.
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:35:04 #68
81831 Capa
is cool.
pi_37557360
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:06 schreef raptorix het volgende:
Ga eens naar een willekeurige gay sauna
he ja
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_37593809
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:33 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

In zo'n geval pak ik even de ploertendoder uit de auto..
[afbeelding]
Stoer ben jij joh!!!!!
  maandag 8 mei 2006 @ 12:26:20 #70
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_37653854
Het ging om een "Kwak" zei men toch?
Terwijl een kwakje toch eerdre iets is dat seksende kerels aantrekt zou je zeggen.
[KNE]-Mod
  maandag 8 mei 2006 @ 14:02:09 #71
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_37656272
goh, ik dacht dat er nu eindelijk een paardenmiddel was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')