ah nice, dat hoef ik waarschijnlijk niet eens later te komenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
18:30 begint 't
Ik heb nu al weer zin om 2 topics vol over de muziek te schelden.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En krijgen we de slechtst mogelijke wachtmuziek te horen op de stream
Ik ookquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb nu al weer zin om 2 topics vol over de muziek te schelden.
Ik zit te wachten op Powerpoint plaatjes waarop staat hoeveel consoles en handhelds ze wel niet kunnen verschepen (ipv verkopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:06 schreef Retuobak het volgende:
Ik verheug me vooral op die van Sony, maar dat is meer omdat die het eerste is
IDD, en de volledig naam van de PS3, de Sony Piiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Powerpoint plaatjes waarop staat hoeveel consoles en handhelds ze wel niet kunnen verschepen (ipv verkopen) en dat de PS2 zoveel meer verkocht heeft enzo
Dan op z'n minst Piiiquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IDD, en de volledig naam van de PS3, de Sony Pii![]()
t Zal toch niet gvd waar zijn he?!? Daar raak ik wel erg geirriteerd door. t Is op zich niet erg, maar dan krijgt Sony over een paar jaar weer een Emmy omdat ze zo innovatief waren in de inputrevolutie. Net als toen ze een prijs wonnen met de PS1 voor 3D software.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
9. BOOMERANG
Sony will show a new version of the PS3 controller. While I'm not sure if the controller will have a new shape, I have heard that it will have motion sensor technology built in.
Van Anoop's blog ( hijs van Ign, respected gozer ).
Not gonna happen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van Anoop's blog ( hijs van Ign, respected gozer ).
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wie weet. Heb nu al zin om met die knuppel te zwaaien.
Het gaat niet eens over het 'idee' maar over het feit dat Nintendo vorig jaar de kaarten op tafel legde en een groot risico nam met de Wiimote. Sony deed hetzelfde en toonde de nieuwe boemerang en zei daarbij dat ie niet echt verschilde met de dual stick.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:43 schreef peristilius het volgende:
Nintendo heeft het idee gewoon van Sony gejat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |