Nee hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat "wiiiiiii" begint vervelend te worden
Ik neem vrijquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben lekker vrij tijdens de E3. Dan kan ik er lekker voor gaan zitten
Ik heb 9mei in de ochtend een perspresentatie van FOK!, smiddags moet ik dingen doen voor school, om half 7 ga ik kijken en om 21u moet ik weer naar mn werk. Wat een drukke dagquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben lekker vrij tijdens de E3. Dan kan ik er lekker voor gaan zitten
Heb ik weer eens gelijkquote:Zoals we al konden opmaken uit de reacties bij het eerder geplaatste artikel over dit vierde avontuur van Rayman, is nu ook gebleken dat de vrijgegeven foto totaal niets met de Nintendo Wii te maken heeft. Ubisoft is namelijk zo handig geweest om de screen te koppelen aan een aparte foto voor de console van Nintendo, met geen indicatie richting de ingame beelden die zij op dat moment naar voren brachten.
LOLquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:02 schreef merino het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/weeee.php
nog 5 dagen
Ik gok dat we tegen die tijd niet tegen de 100 zitten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Weddenschapje op hoeveel topics we woensdagochtend zitten?
Ik gok 103
Dat is nog maar de vraag... Waarschijnlijk zullen een paar insiders van Gamespot of IGN het wel doorlinken....quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:59 schreef Bot13 het volgende:
Is de E3 ook live gratis te volgen ergens?
quote:Nintendo Pre-E3 Press Briefing Live, Free & Online
We mentioned not too long ago that we would promise fans of CR an update on watching Nintendo’s Pre-E3 Press Briefing, Live and Free. Well, although it wasn’t exactly official before, a press release was given by GCCafe.com today that confirms this to be true. If you have bandwidth issues on that day, CR will have a Live update session of what is going on.
quote:9. BOOMERANG
Sony will show a new version of the PS3 controller. While I'm not sure if the controller will have a new shape, I have heard that it will have motion sensor technology built in.
't zou me niet echt verbazen. Nintendo houdt niet voor niets tot 't laatste moment bepaalde dingen voor zich.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van Anoop's blog ( hijs van Ign, respected gozer ).
als ze dat doen dan hebben ze in ieder geval dikke achterstand, zal het systeem vast zwaar zuigen en hebben de developers er in ieder geval nog niet goed op in kunnen spelen...quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van Anoop's blog ( hijs van Ign, respected gozer ).
http://electronics.howstuffworks.com/nintendo-revolution1.htmquote:"The graphics processor (code-named "Hollywood") will use an ATI chipset running at 243Mhz with 3 MB of texture memory. It might also have 32 shader pipelines -- 16 fewer than the Xbox 360. However, the Nintendo GPU is rumored to run at 500 million triangles per second (100 million sustained) -- roughly equivalent to the Xbox 360. It will also be able to handle 50 billion shader operations per second, which is about the same as the 360 as well.
If Nintendo pulls it off, the Wii console will have all the firepower of Xbox 360 and much simpler architecture that makes life easier for software developers."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |