abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:38:08 #1
16715 Mylene
*schatje*
pi_37507904
Vervolg van 'Bruinende' bodylotions
quote:


365 dagen een zomerse kleur
Ook op zoek naar 365 dagen per jaar een zomers kleurtje? Voor een stralend verzorgde huid met een subtiele zomerse kleur, van zowel het gezicht als van het lichaam, is er vanaf nu NIVEA Summer Beauty bodymilk en dagcrème.
Dagverzorging met effect
NIVEA Summer Beauty dagcrème geeft het gezicht en hals geleidelijk een mooi zomers kleurtje. De unieke formule heeft de textuur en de eigenschappen van een goede dagcrème gecombineerd met een licht zelfbruinend effect. NIVEA Visage Summer Beauty zorgt bij dagelijks gebruik
(’s ochtends op een gereinigde huid) binnen vijf dagen voor een mooi, egaal bruin tintje op gezicht en hals. De dagcrème geeft niet af op de kleding en heeft absoluut geen vlekkerig effect.
Zelfbruinend en verstevigend
NIVEA Summer Beauty bodymilk geeft de lichaamshuid een mooie, egale zomerse kleur zonder vlekken en strepen. De verzorgende bodymilk hydrateert de huid langdurig, zorgt voor extra versteviging en geeft de huid een subtiele zomerse kleur. Bovendien trekt de bodymilk snel in de huid en geeft niet af op de kleding. Bij dagelijks gebruik - op een schone huid - geeft de bodymilk geleidelijk binnen vijf dagen een egale zomerse kleur.
bron

Tot en met 13 mei in de aanbieding bij het Kruidvat. De dagcrème van 7.99 voor 5.99 en de bodymilk van 4.99 voor 3.74.

Soortgelijke producten zijn er van Dove (Sunshine) en L'Oréal (Nutribronze).

Bij de DA drogist krijg je momenteel de Dove Sunshine bodylotion gratis bij 2 Dove producten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 03-05-2006 13:03:53 ]
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:59:38 #2
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_37508516
Een paar reacties uit het vorige topic:
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef Paladina het volgende:
Toevallig vandaag die Dove Sunshine gekocht, 1 keer gesmeerd. Het is wel lekker zacht spul, ruikt een beetje naar die zoete zonnebankcreme van Australian Gold. Na een paar uur echter ruik je wel een beetje die geur van een zelfbruinende creme.
Op de fles staat dat je na 5 dagen een goed resultaat ziet, bij elke dag smeren. Ben benieuwd.
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:12 schreef Sanne het volgende:
Ik zag het ook hoor gisteren! Echt een tintje erbij.
Maar om nu te zeggen dat het vandaag wéér een tintje donkerder is, is een beetje wishful thinking.
quote:
Op zondag 26 februari 2006 10:15 schreef Paladina het volgende:
Nu 2 dagen de Dove Sunshine gebruikt, ik zie al een heel duidelijk verschil. Dus het werkt zeker wel.
Maarrrr toch helaas een groot minpunt: ondanks scrubben, daarna zorgvuldig verdelen en grondig insmeren en laten intrekken toch een paar vlekken zoals bij die enge zelfbruiners. En ook de geur verandert (best sterk) in zo'n echte zonnebanklucht door die reactie met je huid. Dus hoewel ik de kleur mooi vind en tevreden ben over het effect na 2 dagen baal ik van die vlekken.
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:53 schreef Pure-Poison het volgende:
Ondertussen weer paar paar dgn verder,fles is bijna leeg en nog steeds geen verschil (geen vlekken ook).Of ik ben er gewoon te bleek voor of het is gewoon rotzooi !!
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:47 schreef Laura 2000 het volgende:
Het ruikt lekker....!

.... zolang het in de fles zit.
Hoe langer je het op hebt hoe meer je gaat stinken helaas, inderdaad echt zo'n after-zonnebank geurtje.

Nu maar hopen dat ik ook verschil ga zien
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:00 schreef PM-girl het volgende:
Heb nu 2 keer gesmeerd met Dove, ik vind de geur juist lekker! Maar echt resultaat nog niet gezien, nog even afwachten!
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef MaLo het volgende:
Ik smeer nu een paar dagen met Nivea sunshine en hij bevalt prima! Hij smeert lekker uit, ruikt goed en mijn huid heeft er een heel lichtbruin tintje van gekregen. Het winterwitte is er af, maar ik zie er niet uit alsof ik uren heb liggen bakken. Ik ben tevreden!
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:42 schreef Fiorenza het volgende:
Ik stop drmee, na 3 dagen echt geprobeerd te hebben vlekloos in te smeren is het me toch weer gelukt om vreemde vlekken te krijgen, de huid tussen mn vingers heeft nu een geel/bruine kleur.
Bovendien duurt het me veel te lang voor het ingetrokken is en blijft het spul afgeven.

Na 1x smeren heb ik al duidelijk resultaat, maar ik geef het op. Vanmiddag onder de turbo bruiner.
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, het vlekt voor geen meter, maar ik heb het idee dat veel mensen hier maar wat smeren.
Gebruik het nou gewoon als bodycreme na het douchen, smeert het makkelijkst, gewoon evenveel als je met bodycreme zou gebruiken.
hele hand gebruiken met insmeren.
Vlekt niet, stinkt niet, fles op z'n dop bewaren en na een paar dagen lekker resultaat.
En misschien iemand met 'voor' en 'na' foto's?

[ Bericht 11% gewijzigd door blrrrt op 03-05-2006 13:09:33 ]
Het leven is geen krentenbol.
  woensdag 3 mei 2006 @ 15:24:50 #3
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_37513047
Ik heb die van Nivea en het is echt heerlijk spul.

Na de eerste keer smeren wat vlekken op mijn benen. Even gewacht tot ze wat weg waren getrokken en na een paar dagen gaan smeren. Heb nu na 2 dagen smeren een licht kleurtje.

Heerlijk om met dit zomerse weer meteen leuke zomerkleding aan te kunnen zonder spierwit te zijn!
pi_37514951
Ik gebruik nog steeds de Dove variant.
En nu buiten het zonnetje schijnt, gaat't hard natuurlijk
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_37515093
Zal wel heel gezond zijn?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_37515312
Bedoelen ze met "op een schone huid" gewoon gewassen (na het douchen), of bewerkt met allerlei middeltjes/creme's etc

Edit, welke is nou de betere van de 3 (Dove/L'Oréal/Nivea) ?
pi_37528894
Ik ben wederom de zoekactie gestart en verdomd dat weer alle schappen leeg waren (daar waren ze in de aanbieding waren tenminste).
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:28:00 #8
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_37529035
Albert Heijn heeft het sinds kort ook in de schappen staan.

Alleen nog niet in de aanbieding volgens mij...
Het leven is geen krentenbol.
pi_37529070
Ik heb vandaag even Dove op gesmeerd enop het balkon gaan liggen. Ik ben bruinnnn niet normaal . Nou word ik uberhaupt van mezelf al snel bruin. Maar die bodylotion helpt echt.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 4 mei 2006 @ 08:29:17 #10
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_37534878
ik heb nu 2 keer gesmeerd en ik heb het idee dat ik niet meer zo in en in wit ben als ik normaal ben....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:11:09 #11
16715 Mylene
*schatje*
pi_37540471
quote:
Populair: bruin uit een potje

Nederland is in de ban geraakt van de zon. Aangemoedigd door het mooie weer blijken Nederlandse vrouwen massaal hun lijf in te smeren met zelfbruinende bodylotion en crèmes. Drogisterijen in ons land merken ineens een gigantische run op deze zomerse producten.

"Vooral de bodylotions die na een paar dagen smeren een kleurtje op de huid toveren, vinden gretig aftrek. Deze producten zijn dit jaar voor het eerst in ons land te krijgen. Het gaat om lotions van bekende merken die niet zo duur zijn als de oorspronkelijke zelfbruinende crèmes", legt woordvoerster Monique Wesly van DA Drogisterijen uit. Volgens haar is dat ook de reden waarom iedereen daar nu naar grijpt. "Het is wat laagdrempeliger door de prijs en het gaat om bekende merken als Dove en Nivea. Vooral deze week vliegen ze de deur uit. Het is sowieso te merken dat het eindelijk mooi weer is. Er is ineens vraag naar zonnebrillen en zonnebrand."
Bij een Etos-vestiging in de binnenstad van Den Haag gingen de zelfbruinende lotions gisteren als warme broodjes over de toonbank. "Ik wil dit weekeinde eindelijk eens naar het strand. Maar mijn benen zijn nu net melkflessen dus dit moet ervoor zorgen dat ik straks niet voor gek lig", aldus een Haagse.
bron
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:35:52 #12
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_37541299
Heeft iemand nou al before en after foto's?
Het leven is geen krentenbol.
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:12:11 #13
148180 Gummybear
Lief, liever, liefst...
pi_37542462
Smeren jullie het ook op je gezicht? Ik heb het zelf ook al paar x gebruikt, na t douchen voor t slapen gaan, dan merk je niks van een eventueel raar geurtje. Alleen zo irritant dat ik mn rug niet kan insmeren...ben k overal bruin behalve op mn rug
pi_37546947
Oke, eindelijk in het bezit van de nivea variant Hoe nauw komt het smeren? Moet het precies overal even dik worden gesmeerd? Moet je echt iedere milimeter ook insmeren? Krijg je anders hele grote kleurverschillen?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2006 15:44:54 ]
pi_37549554
heb vandaag de Dove gescoord met die actie bij de DA, heb m zo'n 1,5 uur geleden op mn benen gesmeerd en vind het tot nu toe lekker ruiken!!
mijn benen zijn echt spierwit (ben roodharig met witte huid en sproetjes), dus ik hoop dat die een beeetje een tintje krijgen.. want het lijkt me toch fijn om een rokje aan te kunnen zonder die spierwitte benen
pi_37575537
gisteren en vandaag dove gesmeerd: ruikt lekker en je krijgt idd een tintke. ik had geen vlekken, mijn moeder wel dus wel goed smeren!
pi_37576422
Ook even kijken of ik het een keer op de kop kan tikken.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 14:35:13 #18
148180 Gummybear
Lief, liever, liefst...
pi_37576630
Maar moet je ze nu wel of niet ook op je gezicht smeren?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 19:29:06 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_37583970
Ik zou eerst maar even een paar dagen proberen op andere lichaamsdelen.

Ik heb vanmiddag de Dove Sunshine uitgecheckt, omdat de Nivea op was (klote aanbiedingen).

Huidtype: "van 12 tot 1 in de zon liggen, een week overal pijn" bleekscheet

Voorlopig resultaat: Best leuk spul, de geur is uit te houden. Ik heb het overdag opgesmeerd, daarna nog een paar uurtjes in de namiddagzon gezeten en je ziet al best wel een kleurtje. Grappig dus.

Aftermath: Nogal plakkerig a la sunblock, het trekt niet echt lekker in de huid wat je van een lotion wel zou verwachten. Douchen aangeraden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:34:16 #20
55678 vliegtuigje
niet gek, neu
pi_37589666
werkt geweldig, de dove-variant althans.
Ik merkte er de eerste 2 à 3 dagen niks van, maar na een dag of 5 ben ik echt lekker bruin
Ik gebruik het ook gewoon op m'n gezicht, maar daar heeft het tot nu toe weinig effect..
  FOK!Babe vrijdag 5 mei 2006 @ 23:06:58 #21
11324 shmoopy
pi_37590653
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:01 schreef Mayla het volgende:
heb vandaag de Dove gescoord met die actie bij de DA, heb m zo'n 1,5 uur geleden op mn benen gesmeerd en vind het tot nu toe lekker ruiken!!
mijn benen zijn echt spierwit (ben roodharig met witte huid en sproetjes), dus ik hoop dat die een beeetje een tintje krijgen.. want het lijkt me toch fijn om een rokje aan te kunnen zonder die spierwitte benen
Ik ben hetzelfde type, en heb het gisteren opgedaan, en het werkt echt, het enge witte is er al af.
Het ruikt niet zo lekker vind ik, maar ik ben niet zo'n fan van de Dove producten.

Heb het ook op m'n gezicht gedaan, maar daar ga ik toch de speciale variant van Nivea voor proberen, want m'n ogen gingen prikken en doen dat nu nog een beetje, terwijl ik echt superdun heb gesmeerd.

Het is wel aan te raden de wat ruwere plekjes op je lichaam, zoals je knieën, eerst te scrubben, want anders krijg je daar wat meer donkere plekken.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_37592396
Ik heb net ook weer gesmeerd, ben benieuwd of ik morgen al resultaat zie
Het ruikt wel lekker iig. Die van Nivea heb ik trouwens.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 00:17:55 #23
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_37592723
ben deze week weer begonnen met mijn benen bijwerken met Dove Sunshine.. nu zijn ze echt supermooi bruin ook een klein beetje op mn gezicht gesmeerd maar dat heeft echt geen effect bij mij
mn armen en decollete enzo zijn lekker verkleurd door de zon vandaag, terwijl ik alleen maar naar mn werk ben gefietst en misschien 10 minuten buiten heb gezeten
Zomerr.. bring it on
  Admin zaterdag 6 mei 2006 @ 00:21:50 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37592816
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:44 schreef heaven7 het volgende:
Oke, eindelijk in het bezit van de nivea variant Hoe nauw komt het smeren? Moet het precies overal even dik worden gesmeerd? Moet je echt iedere milimeter ook insmeren? Krijg je anders hele grote kleurverschillen?
Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, het vlekt voor geen meter, maar ik heb het idee dat veel mensen hier maar wat smeren.
Gebruik het nou gewoon als bodycreme na het douchen, smeert het makkelijkst, gewoon evenveel als je met bodycreme zou gebruiken.
hele hand gebruiken met insmeren.
Vlekt niet, stinkt niet, fles op z'n dop bewaren en na een paar dagen lekker resultaat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_37596433
Mijn zus heeft ook een fles gekocht dus ik heb het ook even uitgeprobeerd.

Ik heb nu twee dagen Dove (de lichte variant) gesmeerd, en merk wel een groot verschil. Na de eerste nacht (alleen benen) zag ik een mooi egaal teintje zonder overgang naar waar ik stopte met smeren. De tweede nacht besloot ik dus mijn hele lichaam in te smeren Nu neigt de kleur wel iets naar het gele toe en ik heb wat vlekken op armen en buik.
Vanmorgen nog een keertje ingesmeerd in de hoop het iets egaler te krijgen, heb straks een les over houding en statiek van het lichaam en moet dan in ondergoed met een groepje mensen, ben benieuwd of er wat van het bruine kleurtje - of de strepen - gezegd wordt.
Smoke City - Underwater love
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')