Ik zou nu een hele stomme opmerking kunnen maken over "Q for beer" maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
die dictator uit V for Vendetta vond ik cool

quote:

Da's humorquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:45 schreef Copycat het volgende:
Een half jaartje later ging ik samenwonen in Amsterdam.

Q. for Qoolnessquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zou nu een hele stomme opmerking kunnen maken over "Q for beer" maar dat doe ik niet.

Het probleem in mijn geval was dat ik wilde gaan sparen voor mn eigen plekje enzo, ik werkte destijds rond de 30 uur met mijn oproepwerk/flexibel baantje. Helaas voor mij liep het werk terug en met die ene vaste dag ( a 8 uur) die ik nog overheb, schiet het sparen bij in. Nog sterker, ik kan met pijn en moeite sociale contacten onderhouden. Goddank de belastingdienst die mij leuk centjes teruggaf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zei dus ook tijdelijk, ik was zeker niet van plan om er langer dan een paar maanden te blijven wonen. Alleen is het moeilijk om daar werk te vinden en dus is de kans groot dat ik gezien mijn studies in Den Haag of in een provinciehoofdstad terechtkom.

ik ook.. en al op.. en zo squashenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In aanvulling daarop:bier
Ik heb de eerste van vandaag al opengetrokken.

Doe eens niet zo engquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:45 schreef Plato1980 het volgende:
.... dus is de kans groot dat ik gezien mijn studies in Den Haag ... terechtkom.

Dat heb ik dus wel gedaan, maar er was geen andere oplossing.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:45 schreef Copycat het volgende:
Je moet inderdaad geen jaren aan een stuk blijven hangen in een studentenhuis.

ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij ook altijd...
(hoewel je wel gelijk hebt)

die Westmalle ook?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb al twee op, in het zonnetje, op het balkon.

Wat een boutfilm was dat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:45 schreef nixxx het volgende:
die dictator uit V for Vendetta vond ik cool

De zon is hier verdwenen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb al twee op, in het zonnetje, op het balkon.

Het verhaal heb ik niet gevolgd, ik zat met open mond Natalie aan te gapen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:49 schreef Copycat het volgende:
Wat een boutfilm was dat.
Quasi-filosofisch geneuzel en een verhaallijn van lik mijn vestje. Oh, ik moet een jaar hier blijven? Nu ben ik boos. Oh, je bakt een ei voor me en we gaan samen naar the Count of Monte Christo kijken? Nu vind ik je wel een coole gast.

Met mijn 40 uur per week hou ik nog geen cent over met de vaste lasten die ik heb.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het probleem in mijn geval was dat ik wilde gaan sparen voor mn eigen plekje enzo, ik werkte destijds rond de 30 uur met mijn oproepwerk/flexibel baantje. Helaas voor mij liep het werk terug en met die ene vaste dag ( a 8 uur) die ik nog overheb, schiet het sparen bij in. Nog sterker, ik kan met pijn en moeite sociale contacten onderhouden. Goddank de belastingdienst die mij leuk centjes teruggaf.![]()

ach.. ik heb er wel van genoten.. maar als je het zo stelt hadden ze natalie portman best uit de film kunnen laten jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:49 schreef Copycat het volgende:
Wat een boutfilm was dat.
Quasi-filosofisch geneuzel en een verhaallijn van lik mijn vestje. Oh, ik moet een jaar hier blijven? Nu ben ik boos. Oh, je bakt een ei voor me en we gaan samen naar the Count of Monte Christo kijken? Nu vind ik je wel een coole gast.
Lang geleden dat ik na een half uur uit de bios ben gelopen.

Gelukkig heb je geen leven. Dat zou nog es wat wezen, zoiets kost namelijk ook geld. Maar nu wordt dat jou gelukkig bespaard.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Met mijn 40 uur per week hou ik nog geen cent over met de vaste lasten die ik heb.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |