Ze zullen wel staar hebben...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:07 schreef MeneerMuis het volgende:
Dat is wel te kansloos, neem nou een voorbeeld aan deze wijffies, wie gaat er nou in godsnaam een zonnebril op doen in het donker. Echt een gare trend:
[afbeelding]
Het zijn wel lekkere chicks maar dat is echt absurd.
tss hebben ze weer eens een foto uit FOT geplaatstquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:23 schreef Koewam het volgende:
Die rechter kijkt naar de pik van de fotograaf!
Echt dom.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:18 schreef Camplo het volgende:
In de ArenA staat trouwens ook altijd zo'n wijfje op 410 met zo'n zwarte capuchon en altijd zo'n donkere zonnebril op. Pittige tante volges mij
Zonnebrillen tijdens het uitgaan in het algemeenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:10 schreef RedFever007 het volgende:
De klacht van TS is niet de kwaliteit van die grafhoeren maar zonnebrillen in het algemeen![]()
Dat je het weet![]()
Zijn die breezahs overgestapt van hun flesje naar het pilletje?quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Maisnon het volgende:
Laatst zag ik van die fotos van breezahs achter de computer met een zonnebrilwebcam foto's
"JjOw ChaNtAlL_ iick d0 ff eEn SoNNebriiltjeh Op ddat liiGt fAn dii Ko0mpjoetor iiz so fel!"
Idd en ze heeft een lelijke mond en hamsterwangenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef Koewam het volgende:
Moet je die kippeborstjes zien van de tweede van rechts... omg
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef Maisnon het volgende:
Laatst zag ik van die fotos van breezahs achter de computer met een zonnebrilwebcam foto's
"JjOw ChaNtAlL_ iick d0 ff eEn SoNNebriiltjeh Op ddat liiGt fAn dii Ko0mpjoetor iiz so fel!"
Ik draag ook wel eens een zonnebril tijdens het uitgaan, helpt tegen die felle discolampen in de club. Bovendien kan ik zo mijn ogen verbergen zodat ik ongemerkt naar alles kan kijken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:40 schreef A.Petacchi het volgende:
[..]
![]()
Zij staat al redelijk lang op 410, gaat volgens mij ook naar uitwedstrijden.
Maar ontopic:
Te belachelijk voor woorden natuurlijk. Ik loop zelf ook het grootste deel van de dag met een zonnebril op ook als de zon niet schijnt, maar nooit als het donker is of in een discotheek ofzo. Wtf is mis met die mensen. Ik heb in discotheken ook gozerds met zonnebrillen gezien, dat zijn bijna zonder uitzondering van die gaylords.Bij de meeste meisjes vind ik het stiekem eigenlijk wel mooi staan. Net alsof mensen tegenwoordig nog zonnebrillen dragen om zich te beschermen tegen de zon.
![]()
quote:
ik vind 't best geil, zo'n grote rayban op een veel te klein smoeltjequote:Op donderdag 4 mei 2006 20:35 schreef Dirktator het volgende:
Ach, ach, ach...weer typisch de Hollandsche mentaliteit van "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg"...Kotsicoon.gif! Zie de zonnebril als een mode-object en straal wat uit als je over straat loopt! In Italië val je zelfs buiten de boot als je niet een hippe, veel te grote Rayban hebt!
haha hun ken ik, bij opschool gezeten en die zie ik elke week met uitgaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:25 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
Warning, kijk nie naar die linker
[afbeelding]
jezus wat een kuttekop![]()
...
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:34 schreef Birra het volgende:
Ik zou ze doen .punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |