quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:52 schreef whizz het volgende:
http://www.sweetbabes.nl/hoertjekim!
Prachtige wraakactie![]()
![]()
en ze is wel lekkerquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:19 schreef CcCcCharmed het volgende:
Dat is echt zielig, alleen de teksten bij hobby's ed zijn al erg, maar dat ze ook haar tel. en haar e-mail erbij zetten, dat is gewoon zielig!!
Hier dezelfde vraagquote:
OMGquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:21 schreef Syd het volgende:
[afbeelding]
zag deze in vorige topic staan, Appelsap had het gepost
maar mijn vraag is of appelsap de tekst erbij heeft gedaan ? of diegene die op de foto staat? /edit
Idd, betwijfel of ze zo dom isquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:57 schreef stame het volgende:
[..]
OMG
"then weet you immediately what I mean"
Hoop dat ze dit express doet anders
Gezien de eerste zin heb ik grote twijfels
Ja, maar in die zinnen stonden ontiegelijk veel fouten, lijkt me sterk dat iemand ze zo maakt, of je moet analfabeet zijnquote:
Zal wel gangstah zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:36 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja, maar in die zinnen stonden ontiegelijk veel fouten, lijkt me sterk dat iemand ze zo maakt, of je moet analfabeet zijn![]()
Zijn er nu eigenlijk jongens hier die bang zijn voor groepsverkrachtingen als je dit^ leest?quote:Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
Hasmik Latifa Nora Iman Soumaya Walid Said Mo Rachid Ahmed Hamito Narek Anas Ilias Mohamed Fatima Fatima Fatima Zahra Hanane Sabir Boubker Nabil Omar Marijn Robin Salima Halima Salima Suheyle Yasmina Soumaya Brahim Samad Noual Loubna Rafika Fatima Sabah Yasina Anissa Karima Rachida Kim soufian Gregor Samiha Samira Mounia souhailla samiha
Waarom trekken ze toch altijd van die koppenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:21 schreef Syd het volgende:
[afbeelding]
maar mijn vraag is of appelsap de tekst erbij heeft gedaan ? of diegene die op de foto staat? /edit
omgquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:41 schreef Q_Orianka het volgende:
[afbeelding]
http://www.cu2.nl/browse.php?id=2569654
Ik weet het, dit is geen m0cr0 bash topic, maar toch:
[..]
Zijn er nu eigenlijk jongens hier die bang zijn voor groepsverkrachtingen als je dit^ leest?![]()
Als je je lippen zoektquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:21 schreef Syd het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee Roxy er is nog geen zon dus je kan niet zonnen
Hoe dommer hoe neukbaarder, in dat wereldje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:42 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Waarom trekken ze toch altijd van die koppen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |