Zeer zekerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:11 schreef HAL9000S het volgende:
De Skeleton key maakt heerst gruwelijk hard
Ik ben toch wel blij met mijn Deadra long sword. Er zijn wel betere zwaarden maar daarmee worden spoken een groot probleem. En met dat deadra zwaard niet.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de eerste Gate gesloten. die deadra zooi is echt nietsAlles wat ik aan heb en gebruik is sterker dan die afzichtelijke troep
![]()
Is dat ding van zilver oid?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij met mijn Deadra long sword. Er zijn wel betere zwaarden maar daarmee worden spoken een groot probleem. En met dat deadra zwaard niet.
Niet als je hem zelf enchantquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij met mijn Deadra long sword. Er zijn wel betere zwaarden maar daarmee worden spoken een groot probleem. En met dat deadra zwaard niet.
Ik zou het niet weten. Staat er niet bij, maar hij werkt wel tegen spoken en die wil-o-wisp dingen.quote:
Nu wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:59 schreef Hathor het volgende:
Je linkie is niet goed doorgekomen. Maar ik kon het artikel al, en ja, het is weer eens van het meest preutse land op deze aarde.![]()
HDRquote:Op zondag 7 mei 2006 02:46 schreef Luutgaert het volgende:
Ik kan hem eindelijk ook spelen.Maar ik kan niet HDR en antialiasing tegelijk aanzetten, met welke van de twee ziet 't er mooier uit dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Eh ja, daar is nog een hele quest aan verbonden voordat je daar een rustig nachtje pitten kan. Je moet terug gaan naar diegene van wie je het huis gekocht hebt, en hem een beetje onder druk zetten. wat er dan precies gebeurt weet ik al niet meer, maar uiteindelijk gaat ie met je mee om je de laatste beslissende clues uit te leggen. Er zit in ieder geval een geheime kamer in dat huis, en alleen hij kan je vertellen hoe je daar in kan komen.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik zit vast in mijn game
Ik heb een huis gekocht van een persoon .
Nu blijkt dat dat huis met spoken zit
Ik ga slapen en om middennacht word ik aan gevallen door de spoken
Ik verslaat de spoken maar ik hoor iets uit de kelder.
In die kelder zit een magies poort die gesloten is.
Mijn probleem is hoe kan ik die poort open.
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]Ok... die kant moet ik nu ook op voor de magesguild, komt me mooi uit dan.. thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |