Ik heb hem uit, althans...ik heb de mainquest volbracht, en ik weet niet of het dan nog wel boeiend genoeg is om door te gaan, alhoewel ik nog wel steeds zo goed als alle quests van het Fighters guild voor de boeg heb. Verder heb ik alle guilds wel gehad, Thieves, Mages, Dark Brotherhood, en ik ben ook nog een tijdje vampier geweest, maar dat vond ik maar niks.
Om een lang verhaal kort te maken, ik vond dat Oblivion de diepgang van Morrowind mistte. De combat was inderdaad een verbetering, maar nou ook weer niet echt baanbrekend. Naar mijn smaak zaten er toch weer te veel Fedex opdrachten in, ga van punt A naar punt B om een item te vinden, en breng het dan terug naar punt A. De quests waren ook veel minder uitgebreid dan in Morrowind, de special items waren veel minder aansprekend, en het zelf kunnen echanten van wapens en armour door middel van je eigen skills hebben ze voor het gemak maar helemaal weggelaten. Al met al was het een vermakelijk spel, maar Morrowind had meer inhoud over de gehele breedte.
En dan is er ook nog eens het feit dat Bethesda het blijkbaar belangrijker vind om eerst plugins te maken en te verkopen voor 2$, inplaats van een patch om de bestaande bugs te repareren. Beetje triest vind ik dat toch wel, en het getuigd nou niet bepaald van respect voor de klant.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.