Of alles wat van die makers komt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef Haijo het volgende:
[..]
Age of Wonders was anders zeer vermakelijk.
A2 racer weet dat natuurlijk weer allemaal te verkloten.
Davilexquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Of alles wat van die makers komt.
Davilex
Niet zo moeilijk als je ook bij de Thieves zit, dan krijg je wat tricky questsquote:
ja tijdens een thieves quest heb ik Fathis Aren vermoordquote:
Jij nobele held jijquote:Op donderdag 4 mei 2006 00:46 schreef azaroth het volgende:
[..]
ja tijdens een thieves quest heb ik Fathis Aren vermoorden hij was lid van het mages guild
maar goed, ziet er naar uit dat ik dus een oblivion gate in moet om wat daedra harten te verzamelen![]()
Ik heb inderdaad de eerste Gate gesloten. die deadra zooi is echt nietsquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef Jheronimus het volgende:
[..]
In de main quest wordt je op een gegeven moment in dat fort ten noorden van Bruma lid van de Blades (maar een rank hoor, maar je kan gratis steel armor halen bij ze)
Daarom heb ik een mod voor platinum wapensquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad de eerste Gate gesloten. die deadra zooi is echt nietsAlles wat ik aan heb en gebruik is sterker dan die afzichtelijke troep
![]()
Het is een spell, geen scroll. Die kun je sowieso niet verkopenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:23 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben bezig met een quest en moet een dinner party verstoren met een Stark Reality spell. Maar ik kan hem nergens vinden. Kan het mss zo zijn dat ik hem per ongeluk verkocht heb?
Ik dacht dat het niet mogelijk was om quest items te verkopen maar ik kan hem nergens vinden die spell in m'n itemlist.
Die heb ik er nog niet in zitten, wel voor huisjes en shops en om een beetje fatsoenlijk door het water te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daarom heb ik een mod voor platinum wapens
Tegenhanger van Daedra, maar het ziet er niet zo freakin' lelijk uit.
Heb je al een manier gevonden om beetje simpeler je boeken / bekers wapens etc in de rekennen kasten te legen ?quote:
Die heb ik inderdaad ook. zit alleen een vervelende bug in hequote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:27 schreef Pek het volgende:
Voor armour gebruik ik paspoppen![]()
http://www.tescreens.be/o(...)eznod%27s_Mannequins
Zo lijkt 't net of je een privé-legertje je huis laat bewaken, 't ziet er kewl uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |