Wat nou even schakelen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik moet wel even schakelen. Ik ben twee keer zo oud!![]()
Geen paniek. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat nou even schakelen?![]()
! Je hoeft me toch niet anders te behandelen nu je weet dat ik 18 ben!
Oh God, had ik het maar nooit verteld!Nu word ik als ieder andere 18-jarige behandeld.
Alsof ik me zo voel!
Potdimme zeg, ik ben toch nog kei-jongquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook jonger was dan ik ben....
Maar blijkbaar trekt TTK een wat ouder publiek dan de rest van het forum. Ouder ook in de zin van wijzer natuurlijk!
Uitzonderingen op de regel! En zonder jullie zou ik de Benjamin zijn waarschijnlijk...quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Potdimme zeg, ik ben toch nog kei-jong. En Bupa ook.
Dan is het goed, L!quote:
Ik had jou niet op het dubbele van Bupatih geschat. Veel jonger, iets tussen de 25 en 30.quote:
Dat klopt wel aardig. Ik ben daar ergens blijven steken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had jou niet op het dubbele van Bupatih geschat. Veel jonger, iets tussen de 25 en 30.
Voor de rimpelige wormpjes? Neuh, bedanktquote:
Je hebt te vroeg gequoot!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor de rimpelige wormpjes? Neuh, bedankt.
Ik vond de tweede post juist wat minder aardig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde de post alleen wat aardiger maken...
Bang dat je mijn tere zieltje kwetst, zekerquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde de post alleen wat aardiger maken...
Ja, mietjes kunnen vaak wat minder hebben hequote:Op woensdag 3 mei 2006 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bang dat je mijn tere zieltje kwetst, zeker.
Ik vind de tweede ook leuker eigenlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond de tweede post juist wat minder aardig.
En dus beter.
Gelukkig ben ik geen mietjequote:Op woensdag 3 mei 2006 11:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, mietjes kunnen vaak wat minder hebben he
Er zijn TTK-ers die dat predikaat meer verdienen dan jij.quote:
Ik denk dat er een verschil is tussen homoseksueel zijn, en mietje zijn. Nuances enzo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je helemaal voor niks uit de kast gekropen
1 woord, meerdere betekenissen:quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat er een verschil is tussen homoseksueel zijn, en mietje zijn. Nuances enzo.
quote:miet·je (het ~, ~s)
1 [inf.] nicht, homofiel
2 [inf.] bangerd
Nee, hoor! Het is allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat er een verschil is tussen homoseksueel zijn, en mietje zijn. Nuances enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |