Ik weet het, ik weet het!quote:
quote:Aantal posts: 60106 (gemiddeld 66 per dag)
Nou, sukkeltje.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:41 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij ben je jonger dan ik ben... en dat brengt je leeftijd tussen de 0 en 26
Biologisch gezien klopt dat als een bus.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:41 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij ben je jonger dan ik ben... en dat brengt je leeftijd tussen de 0 en 26
Bedoel je niet jonger?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Biologisch gezien klopt dat als een bus.Maar geestelijk ben ik veel en veel ouder.
Op je uitstraling.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:42 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, Lienekien!
Waar baseer je die leeftijden toch op?
Ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op je uitstraling.
Ga je 't nog zeggen?
Whaha.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef DaMart het volgende:
En heeft er al iemand een volle bingokaart?![]()
Dat verklaart alles.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Als ik 19 word, oké?
Dat is dus over 5 maanden.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:46 schreef Bupatih het volgende:
Zo! Dit was míjn coming out!Ik had het er wel even moeilijk mee.
![]()
Gelukkig wisten mijn ouders al langer dat ik 18 ben.
Maar ik vond het wel even moeilijk om het aan mijn vrienden te vertellen. Want tsja, die dachten toch dat ik van de...oudere kant was.
Ik hop dat jullie mij alsnog gewoon accepteren nu jullie dit weten.
Ik moet wel even schakelen. Ik ben twee keer zo oud!quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:46 schreef Bupatih het volgende:
Zo! Dit was míjn coming out!Ik had het er wel even moeilijk mee.
![]()
Gelukkig wisten mijn ouders al langer dat ik 18 ben.
Maar ik vond het wel even moeilijk om het aan mijn vrienden te vertellen. Want tsja, die dachten toch dat ik van de...oudere kant was.
Ik hop dat jullie mij alsnog gewoon accepteren nu jullie dit weten.
Misschien bedoelde ze wel 2+6 en 2+4quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]! En daarom zeg je ook eerst 26 en 24.
Of 2x6 en 2x4.quote:
Ik ging dus de goede richting uit, namelijk steeds jonger.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]! En daarom zeg je ook eerst 26 en 24.
Ik dacht dat jij ook jonger was dan ik ben....quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik moet wel even schakelen. Ik ben twee keer zo oud!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |