Mjah....quote:
Als mensen daar over vallen (vast kerels die het allemaal maar moeilijk vinden, dat verleidelijk vrouwenvleesch) dan zegt dat meer over hen dan over jou. En met het soort functie wat jij zo te zien hebt zou ik me geen zorgen maken dat je te informeel gekleed bent...quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
Is het nou done of not done zoiets?
Ik heb verder niet te maken met klanten of zakenrelaties, hoef geen vergaderingen in. Ik zit alleen maar achter mijn burootje de telefoon aan te nemen en ander administratieve werkzaamheden te doen.
En hoge laarzen !!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mjah....
Mannen in schotse rokken...![]()
[afbeelding]
nou gekke blikken doen ze hier niet eens aan. Gewoon meteen een opmerking voornamelijk van de mannen uit het magazijn "Zoooowwww Puckzzz...wat zie je er leuk uit vandaag"quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:47 schreef Oblivion het volgende:
Maar Puckzzz?
Kreeg je gekke blikken dan?
Of heb je nog melkfleswitte benen?
Zo kort is 8 centimeter boven de knie toch niet?
Dan zal het zo ook wel zijn!quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
"Zoooowwww Puckzzz...wat zie je er leuk uit vandaag"![]()
Laat je niet door die opmerkingen van de wijs brengen en geniet van die "complimentjes"quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou gekke blikken doen ze hier niet eens aan. Gewoon meteen een opmerking voornamelijk van de mannen uit het magazijn "Zoooowwww Puckzzz...wat zie je er leuk uit vandaag"![]()
naja dat is dan wel iets waarvan ik ga denken "oeps" misschien niet zo handig van me.
met als gevolg dat ik me nu niet op mijn gemak voel, wat eigenlijk weer belachelijk is en totaal tegen mijn karakter indruist
uhm ja mijn benen kunnen wel een zonnestraaltje gebruiken, maar ik heb wel gewoon mooie egaal getinte benen
en nee IK vind het ook niet kort
Welke etiquette mag dat dan wel zijn?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:12 schreef Elefes het volgende:
[..]
Laat je niet door die opmerkingen van de wijs brengen en geniet van die "complimentjes"
Het zegt idd meer over de mensen die zo'n opmerking maken, dan over jou. Verder klinkt 8cm boven de knie ook zeker niet kort, waarschijnlijk ziet het er gewoon goed uit.
Het is verder wel "volgens de etiquette" om een panty te dragen, wat voor weer dan ook. Maar of dat iets zou schelen.. Denk het niet.
Weet jij de etiquettes niet van het dragen van een rok????quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke etiquette mag dat dan wel zijn?
Wat een onzin.
Als zij geen panty wilt dragen moet ze dat toch zelf weten.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
een rokje die ik 's winters ook wel draag met een leuke zwarte panty
blijkbaar welquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:12 schreef Elefes het volgende:
Het is verder wel "volgens de etiquette" om een panty te dragen, wat voor weer dan ook. Maar of dat iets zou schelen.. Denk het niet.
Ik vind het een mustquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:56 schreef computergirl het volgende:
Ik zie wel eens meisjes/vrouwen met korte rokjes (zonder panty eronder) waarbij je als ze gaan zitten gewoon hun slipje kan zien. Dat vind ik dus niet kunnen in een werk omgeving
nee dat is ook wel extreem. maar zoals ik al aangaf deze is iets van 8 cm boven de knie, zulke grote onderbroeken heb ik nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:56 schreef computergirl het volgende:
Ik zie wel eens meisjes/vrouwen met korte rokjes (zonder panty eronder) waarbij je als ze gaan zitten gewoon hun slipje kan zien. Dat vind ik dus niet kunnen in een werk omgeving
bij ons welquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:10 schreef anneVi het volgende:
Met de lengte van je rokje is volgens mij niks mis - met de "panty-etiquette" ben ik het hélemaals eensch! Blote benen op kantoor vind ik geen gezicht, het ziet er gewoon niet gekleed uit en op kantoor vind ik dat wel horen. Mannen lopen toch ook in een bedrijf niet in een korte broek?! Dat hoort bij vrijetijds(ont)kleding.
Casual Wednesday, en dan nog ik vind het alleen maar rete geil als zo'n dame een kort rokje zonder iets eronder aan heeft. En ja dat moet ook op het werk kunnen helemaal in een donker hoekje van het magazijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:22 schreef Neuroscience het volgende:
Na lang beraad denk ik toch dat een rokje zonder panty nét niet de bedoeling is op kantoor. Ik vind het in ieder geval niet gepast. Ik denk toch dat je als je op een kantoor werkt je een scheiding moet aanbrengen tussen werkkledij en vrijetijdskledij!
Wie de termen casual wednesday of wat voor casual dagen dan ook heeft bedacht moeten ze afschieten. Mensen denken dat meteen dat ze bij wijze van spreken in korte broeken met afgetrapte gympies aan naar het werk mogen komen. Dat is niet casual, dat is smakeloosquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:25 schreef Justah het volgende:
[..]
Casual Wednesday, en dan nog ik vind het alleen maar rete geil als zo'n dame een kort rokje zonder iets eronder aan heeft. En ja dat moet ook op het werk kunnen helemaal in een donker hoekje van het magazijn.
Je kunt het ook overdrijven natuurlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke etiquette mag dat dan wel zijn?
Wat een onzin.
Als zij geen panty wilt dragen moet ze dat toch zelf weten.
Okee ff een foonshotje gemaakt (Motorola E398 dus verwacht geen topkwaliteitquote:
Hebben jullie nog vacature's ik kan niks verderquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Okee ff een foonshotje gemaakt (Motorola E398 dus verwacht geen topkwaliteit![]()
[afbeelding]
ik vind dit gezien het mooie weer prima kunnen.
Nou, kan toch prima.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Okee ff een foonshotje gemaakt (Motorola E398 dus verwacht geen topkwaliteit![]()
[afbeelding]
ik vind dit gezien het mooie weer prima kunnen.
iets met vrouwen en inparkeren en zoquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:35 schreef k_i_m het volgende:
Als dat 8 cm boven de knie is, ben ik 1.60m.
Zou je denken...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:33 schreef milagro het volgende:
[..]
of wilde je gewoon even je outfitje laten zien en ook hier naar complimentjes vissen![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:33 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, kan toch prima.
die schoenen trekken meer de aandacht dan dat rokje, hoor
het is wel erg opgetut, en dat valt op, dat zal het zijn, en mannen houden van rokjes, he, zou een volwassen aantrekkelijke vrouw als jij toch moeten weten
of wilde je gewoon even je outfitje laten zien en ook hier naar complimentjes vissen![]()
Iets met msn en schokkend nieuwsquote:
37!!!!!!!!!!!!! Hell NO!!! geloof er niets van, typo zeker...?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ja dat zal het zijn, ik ben afgelopen maandag 37 geworden, kan wel wat bevestiging gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |