Scanman, met al duizenden posts sinds het begin van BB3, geeft de brui aan het schrijven van streamverslagen. Ik persoonlijk vind dit zeer jammer, omdat Scanman heel veel tijd en moeite heeft gestoken in dit forum. Ik wil hem dan ook een hart onder de riem steken, met dit topic.
Helaas wordt er op dit forum niet alleen over BB3 en zijn bewoners gesproken, het komt steeds vaker voor dat er een soort "oorlog" uitbreekt tussen de posters onderling. Vooral Scanman heeft het moeten ontgelden, de laatste dagen.
Ik hoop dat er vele reacties in dit topic volgen, en dat Scanman zijn hobby toch weer op zal pakken.
Scanman: slaap er een nachtje over, en ga dan alsjeblieft weer verder waar je mee bezig was: het typen van uitstekende streamverslagen, en het in andere topics discussiëren over de bewoners.
I've spoken!
Maar: ik waardeer de streamverslagen en bovendien houden fokkers als scanman het forum levendig, ook al ben ik vaak een heel andere mening toegedaan.
ScanMan, kom op, ik lees je streamverslagen altijd erg graag, en met mij velen. Dus laat je niet wegpesten!
als hij zich er niet prettig bij voeld
en het idee heeft dat hij stank voor dank krijgt
dan moet hij inderdaat gewoon een poosje niet schrijven
we komen hier voor onze lol
en er is voor mij maar 1 ding van belang
en dat is dat je er lol in hebt
scanman succes
Ik heb gister voor het eerst zelf 2 uurtjes gestreamd en hoewel ik het onwijs leuk vond om te doen, vond ik het ook waanzinnig moeilijk.
De manier waarop jouw verslagen te lezen zijn duid er volgens mij op dat
1. je het met veel plezier doet.
2. je er een gave voor hebt.
Dat ik het niet met je eens ben over Kelly , wil niet zeggen dat ik je verslagen niet absoluut waardeer.
En jij bent goed in streamverslagen dus daar moet je gewoon mee verder gaan!
Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat mensen elkaar persoonlijk gaan aanvallen op hun favo BB bewoner, dat is zieliger dan Diane en Kelly bij elkaar.
Heb zelf ook wel eens een discussie met je gehad (zijn Nederlandse vrouwen in BB preuts? ), maar daar zijn we toch mooi uitgekomen. Discussies houden dit forum levend, net als jouw geweldige streamverslagen (vooral met de kleine opmerkingen tussendoor).
Laat je niet gek maken door mensen die hier soms iets te hard van leer trekken tegen jou of anderen met wie ze het niet eens zijn. Frusten die geen gelijk kunnen krijgen, zal je altijd houden. Please, hou nog ff vol, je bent er bijna!
Maar ik heb alle vertrouwen dat we scanman hier weer terugzien. Alleen al dit topic streelt zijn ijdelheid, nietwaar scan?
Hier een berichtje van een voornamelijk lurker.
Kom alsjeblieft weer terug, jij ben een van de meest waardevolle streamers.
Onze redder in nood, onze held in bange dagen.
Nu kan je je misschien afvragen waar al deze mensen (die je nu steunen) waren toen je 'aangevallen' werd. Ik van mijn kant kan dat uitleggen, want ik deel je standpunt m.b.t. Diane/Kelly niet, dus heb me niet in de discussie gemengd, maar ik denk dat er heel wat meer mensen zijn die je wel waarderen, dan degenen die bij jou langzaam maar zeker de emmer hebben gevuld.
Ja en dan in eens is de druppel over de emmer gelopen en en en en....
Nou ja, kom a.u.b. terug.
Ik mis je!
Maar zich ook iets beter wapenen tegen kritiek. Als je veel post kan het namelijk wel eens voorkomen dat iemand een keer een beetje kritiek uit. Daar kun je dan al dan niet iets mee doen, maar meteen opstappen is dan wel wat rigoreus. Dit is nu eenmaal geen fansite waar iedereen het altijd maar met elkaar eens is. Dit is een discussieforum, bedoeld om te ...discussiëren. En dat gaat een beetje moeilijk als degene die kritiek krijgt meteen wegloopt.
quote:En de reactie daarop door Powergirl:
Door Ethel - dinsdag 11 december 2001 13:26Hierbij nog even mijn complimenten voor Scanman, voor al het werk wat hij in de verslagen heeft gestoken!!!
Mocht je toch even een break willen omdat je het ff gehad hebt, dan kan ik dat begrijpen en respecteren. Maar, het liefste wil ik dat je gewoon lekker doorgaat en niet stopt door onnodige persoonlijke aanvallen!! Kritiek op je standpunt vind ik wel kunnen, maar dat vind je zelf ook. Hoe dan ook, tot op heden heb je prachtig werk verzet in dit forum, en ik hoop van harte dat je nog meer zal toevoegen aan dit forum!
quote:
Ik sluit me helemaal bij ethel aan. Scanman ontzettend bedankt, je weet dat ik je streamverslagen altijd ontzettend heb gewaardeerd.
Bedankt !!!!
Niet leuk hoor
Om lekkere lange streamverslagen te schrijven moet je er echt lol in hebben. Dat is er nu even niet meer. Ik wil niet Rica de zwarte Piet toespelen, maar het zijn dat soort reacties waardoor de lol er af gaat.
toch hoop ik dat ie zal blijven
Ik vind het een beetje jammer dat je zo reageert, Scanman, had je hoger ingeschat, een bredere rug zegmaar.
Wie kaatst, moet........ enzovoorts.
Je streamverslagen waardeer ik enorm en lees ze ook met veel plezier, je persoonlijke voorkeur voor iemand binnen BB3, is niet de mijne en jouw persoonlijke afkeer is mijn voorkeur, volg je het nog een beetje??????
Moet allemaal kunnen, we zitten met z'n allen lekker veilig anoniem te zijn en exibitioneren en narcsisten er lustig op los via FOK!
Gewoon een korreltje zout, lijkt mij het beste medicijn.
quote:Makkelijker gezegd dan gedaan. Met veel enthousiasme zijn vele mensen actief op dit forum, en dat vind ik fantastisch, iedereen geniet er denk ik wel van, anders zaten we niet zo vaak en zo lang achter de compu te discussieren over BB.
Op dinsdag 11 december 2001 16:43 schreef Dark het volgende:
Soms lopen dingen wel uit de hand, opmerkingen gaan te ver. Wij fokkers zitten allen niet in het BB-huis, wij hebben er voor gekozen om dus niet zelf door het slijk gehaald te worden, toch gebeurd dat wel eens, en dat doet auw.
Ik ben ook n.a.v. mijn commentaar Persoonlijk aangevallen, je mag mij zeker wel aanvallen op mijn mening omtrent de bewoners (graag zelfs) maar als het op mijn persoon wordt gespeeld, dan pas ik er ook voor om al mijn energie erin te steken, de lol gaat er dan vanaf, en dat is jammer.
Ik denk dat een ieder die wel eens heeft meegemaakt dat je onterecht persoonlijk wordt aangevallen, ervan baalt, en de balen heeft van het forum en op zo'n moment toch even overweegt waar je mee bezig bent. De lol gaat er dan dus vanaf, en daarom kan ik me Scanmans reactie goed voorstellen.
Wat ik met dit lange verhaal wil zeggen: als het op je persoon wordt gespeeld, dan is het niet altijd makkelijk om het met een korreltje zout te nemen...
Dus, laten we gewoon heerlijk gaan discusseren over de bewoners en niet over elkaars persoonlijkheden!!! Dan zijn we allemaal weer blij!
quote:Dat heeft lang gewerkt, maar op een gegeven moment raakt een medicijn ook uitgewerkt.
(ps Cynix, dit topic mag van mij wel dicht! Ik vind de bedoelingen van de schijvers in dit topic heel aardig, maar een eigen topic is wel te veel van het goede!)
scanman, je moet doen wat je zelf wilt, maar ik zou het enorm jammer vinden. Jou streamverslagen zijn altijd zo lekker duidelijk!!!!!!!!! Ik lees ze met veel plezier!
en het zou zeer jammer zijn om een goede streamer kwijt te raken, waardoor dan ook!!
Ik begrijp dat je dit topic een beetje overdreven vind, maar zie je nou, we willen allemaal dat je blijft streamen!
nou, ik zou het leuk vinden als ik morgen op mijn stage zit, en af en toe eens op FOK kijk, jou streamverslagen weer te kunnen lezen!
quote:Ik (en vele anderen denk ik ook) weten wel dat je uitspraken dat je er mee wilt stoppen geen schreeuw om complimentjes is, want jij weet donders goed dat je gewaardeerd wordt. Daar gaat het niet om en dat is je bedoeling ook niet.
Op dinsdag 11 december 2001 16:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind de bedoelingen van de schijvers in dit topic heel aardig, maar een eigen topic is wel te veel van het goede!
Ik vind dat hij nog wel even open mag blijven, want er mag best gezegd worden hoezeer jij gewaardeerd wordt. Tevens is dit topic wellicht een duidelijk signaal dat we allemaal moeten blijven proberen om niet persoonlijk in de aanval te gaan. Iedereen mag daar best even bij stil staan, welke consequenties zoiets kan hebben. En welke negatieve emoties dit te boven brengt.
Eigenlijk wil ik dat je stopt want dan ben ik de grootste Diane-fan.
Maar jouw verslagen zijn van grootse kwaliteit, dusssss
.....doorgaan tot 30 december, dan stoppen en vervolgens eens aan een eigen boek beginnen!!!!
Ga svp door.
[Dit bericht is gewijzigd door Yoyo op 11-12-2001 17:09]
quote:Ik verbaas mij er altijd over dat ik het zo vaak met je eens ben en om eerlijk te zijn wil ik dat niet missen dus je moet gewoon blijven .
Op dinsdag 11 december 2001 16:32 schreef scanman01 het volgende:
Ik was even een uurtje weg geweest, kom terug en zie tot mijn grote verbazing dit topic. FH bedankt voor je goede bedoelingen. Om dit even te betrekken op een van de bewoners in het huis: Ik begrijp nu een beetje hoe Diane zich voelde toen ze het huis uit wilde, maar opeens allemaal reacties kreeg van haar medebewoners die wilden dan ze bleef. Dan wordt het je wel erg moeilijk gemaakt om bij je standpunt te blijven. Toch heb ik hier en daar ook een reactie gelezen die bevestigt wat ik al dacht.
Mensen uit mijn buurt kennen me als iemand die altijd discussies op gang brengt tijdens verjaardagen en andere gebeurtenissen. Is er een goede discussie gaande dan ben ik erbij. Tijdens die discussies moeten er geen neerbuigende en/of op de persoon gespeelde opmerkingen worden gemaakt, want dat maakt de discussie kapot (zo zie ik het tenminste). Een verdwaalde opmerking op de persoon kan nog wel, maar zodra het de overhand krijgt is het over. Dan krijg je situaties dat mensen zich 'voor de lieve vrede' maar gaan inhouden en dan krijg je tijdens een discussie ook een vertekend beeld. Ik heb mezelf er al een paar keer op betrapt een bepaalde reactie op een persoon in het huis niet te schrijven omdat ik op dat moment geen zin had weer de volle lading te krijgen. Dat is natuurlijk te gek voor woorden, maar zal misschien voor andere mensen ook gelden.Om lekkere lange streamverslagen te schrijven moet je er echt lol in hebben. Dat is er nu even niet meer. Ik wil niet Rica de zwarte Piet toespelen, maar het zijn dat soort reacties waardoor de lol er af gaat.
Groetjes van Martin .
quote:LOL! Scanman, je moet nu dus kiezen tussen 2 "kwaden". Of wel, je stopt met streamen (wat ik absoluut niet hoop) en dit topic blijft tot in de eeuwigheid bestaan, of je gaat weer streamen (please) en dan kan dit topic dicht.
Op dinsdag 11 december 2001 17:00 schreef Cynix ® het volgende:
Dit topic gaat pas dicht zodra je weer een streamverslag hebt gemaakt.![]()
It's your choice!
Vind het overigens jammer dat een aantal 'newbies' zo ontzettend op de man spelen. Zag je tijdens BB1 toch een stuk minder (tijdens BB2 begon het een beetje op te komen). Laat een ieder toch in z'n waarde! Zo reageer je toch ook niet op elkaar irl?
quote:Hahahaha, ik geloof dat je gelijk begint te krijgen Roache, hij is te verslaafd om het helemaal cold turkey te kunnen opgeven
Op dinsdag 11 december 2001 17:38 schreef Roache_ het volgende:
Haha Scanman! Stiekum streamverslagjes in het Ik wil naar huis-dreigemententopic posten hè!! Boef.
quote:Even ter verdediging van Scanman (Ik kan me voorstellen dat hij daar zelf geen zin meer in heeft):
Als je zoals Scanman, keihard iemand verdedigd , danwel aanvalt en geen topic voorbij laat gaan om je mening te uiten, moet je mijns inziens niet ineens gevoelig voor kritiek worden.
Des te meer je reageert op het een of ander, des te meer commentaar is er te verwachten.Ik vind het een beetje jammer dat je zo reageert, Scanman, had je hoger ingeschat, een bredere rug zegmaar.
Wie kaatst, moet........ enzovoorts.[...]
Als iemand iets vrijwillig doet en merkt dat het plezier om wat voor 'n reden dan ook minder wordt, is het niet meer dan logisch dat hij aangeeft er mee te willen stoppen.
Daar hoeft hij zich op geen enkele manier voor te verantwoorden.
Streamen - zeker op het nivo van Scanman - kan je alleen doen als je er plezier in hebt. Als dat er niet meer is, houdt het op.
We kunnen het alleen maar erg jammer vinden en hopen dat het goede gevoel weer terug komt.
Dat doe ik dan ook van ganse harte.
quote:Scanman, ik hoop dat je zo door blijft schrijven zoals je deed, gewoon je eigen gevoel in je text kan écht geen kwaad en natuurlijk zullen er altijd een aantal mensen zijn die dat juist net niet zo prettig vinden maar het is wel JOUW gevoel.
Op dinsdag 11 december 2001 16:32 schreef scanman01 het volgende:
Een verdwaalde opmerking op de persoon kan nog wel, maar zodra het de overhand krijgt is het over. Dan krijg je situaties dat mensen zich 'voor de lieve vrede' maar gaan inhouden en dan krijg je tijdens een discussie ook een vertekend beeld. Ik heb mezelf er al een paar keer op betrapt een bepaalde reactie op een persoon in het huis niet te schrijven omdat ik op dat moment geen zin had weer de volle lading te krijgen. Dat is natuurlijk te gek voor woorden, maar zal misschien voor andere mensen ook gelden.
Om lekkere lange streamverslagen te schrijven moet je er echt lol in hebben. Dat is er nu even niet meer.
DOORGAANpleaze.... 'k vind je nog steeds de allerbeste streamer dit seizoen!
quote:En zo word je nog gechanteerd ook
Op dinsdag 11 december 2001 17:00 schreef Cynix ® het volgende:
Dit topic gaat pas dicht zodra je weer een streamverslag hebt gemaakt.![]()
Jij hebt imo. in ieder geval de StreamAward 2001 al lang en breed dik verdiend !
Ik post niet zo vaak, maar ben wel een hele trouwe lezer.
Ben het niet altijd met je eens....Maar geniet wel altijd van je streamverslagen.
Ook van de overige streamers hoor!
Dus ga weer lekker streamen, volgens mij krijg je nu al afkick-verschijnselen.....
"Dat zijn jouw woorden" Scanman01.
En ze zijn erg persoonlijk, maar laat ik er geen Freudiaanse Analyse (zie icon Scanman01) van maken
Maar nu het mij en mijn collega Big-Brother psychoanalysten hiermee duidelijk is geworden dat jij als laatste der Mohanikanen ook niet meer in Diane gelooft, hebben we een serieus probleem.
Zonder duidelijk tegenovergestelde meningen, kun je helemaal geen discussie voeren, of je wilt of niet. Alle andersdenkenden zullen jouw voorbeeld, als hun grote idool, spoedig volgen.
Daarom stel ik bij deze aan Cynix voor niet alleen dit topic maar alle topics te sluiten.
quote:Dat hebben jij en je collega BB psycho-analisten dan niet helemaal goed begrepen
Op dinsdag 11 december 2001 18:48 schreef Patty_Drab het volgende:
Maar nu het mij en mijn collega Big-Brother psychoanalysten hiermee duidelijk is geworden dat jij als laatste der Mohanikanen ook niet meer in Diane gelooft, hebben we een serieus probleem.
quote:Ik ben 2 dagen niet geweest,heb ik iets gemist????? Wie praat me even bij?
Op dinsdag 11 december 2001 14:24 schreef sam_the_man het volgende:
Ik luit me hier volledig bij aan!
Scanman kom terug!
Scanman: ik hoop dat je blijft, samen met Ethel ben je voor mij favoriet!
Maar laat je wat minder meeslepen; dat scheelt ook een stuk als je na 30 december moet afkicken
(Dat geldt trouwens ook voor Rica.)
Zoals je ziet zijn er genoeg Fok!kers die je WEL waarderen!
En zijn jouw verslagen gekleurd? Nou, dan ken ik er nog wel een paar
Dat is trouwens ook bijna onmogelijk; en als je weet wie er streamt kijk je daar toch gewoon doorheen??
Ik vind het echt jammer dat je je laat opzij zetten door een stelletje nitwits. Ik krijg zo nu en dan ook de volle laag en geniet van hun domme naieviteit. Vaak lach ik me rot als de persoonlijke aanval wordt ingezet want dan mag ik dat ook lekker terug doen. Je moet er gewoon een beetje van genieten.
Ieder die een opmerking maakt in negatieve zin aan een streamer....
SHUT THE FUCK UP!!!!!!
Ik heb vannacht in vijf minuten gewoon opgeschreven wat ik vond, misschien hard aangezet, maar wel wat ik er van vond.
De kritiek van mij was in eerste plaats gericht op de manier hoe scanman schrijft over Kelly. Dat mag toch?
Dat ik de streamverslagen nu pas heb genoemd is omdat het eigenlijk 'not done' is om daar kritiek op te hebben, en voor een deel is dat ook wel terecht.
Iemand die zelf niet schrijft moet zn mond houden of zelf maar gaan schrijven.
Aan de andere kant zou ik niet weten waarom je er niets over zou mogen zeggen.
In mijn reactie stond er alleen maar dat ik zijn streamverslagen niet leuk vind en soms nogal erg gekleurd en vervormt.
Voor de rest ging het over Kelly en Diane.
Als scanman wil stoppen omdat 1 iemand commentaar op hem en op zijn reacties heeft, dan kan ik dat niet begrijpen.
Ik heb echter nog nooit en nog steeds niet een antwoord van hem gehad waarom hij bepaalde dingen schrijft.
Waarom ik daar moeite mee heb is persoonlijk en heb ik geen zin om hier op het forum neer te zetten, ik vind het alleen verdrietig en onnodig.
Herziening van je besluit graag!!!
Daar komt bij dat in tegenstelling tot de reacties in het huis, al deze reacties stuk voor stuk gemeend zijn
quote:Ik was niet van plan nog te reageren, maar aangezien je toch reageert in dit topic wil ik nog wel even quoten wat je precies geschreven hebt.... en hoezeer dat over de bewoners ging... of toch persoonlijk op mij gericht was:
Op dinsdag 11 december 2001 20:21 schreef Rica het volgende:
In mijn reactie stond er alleen maar dat ik zijn streamverslagen niet leuk vind en soms nogal erg gekleurd en vervormt.
Voor de rest ging het over Kelly en Diane.
quote:Maar zoals ik ook al heb gezegd ging het niet alleen om deze reactie... dit was de zoveelste (reacties van anderen inbegrepen).
..........
Het heeft geen enkel nut om dit op te schrijven behalve voor je eigen, heel erg bedenkelijke, spotdrijverij.
Ben je in het dagelijks leven ook zo'n misselijk figuur of alleen hier op het forum?
...........
Nee jij bent lekker naturel in je schrijfsels en met je drie dubbele moraal.. in feite! En van wie "moet" Kelly veel gewoontes afleren? Van jou? Ik had graag gezien hoe hard ze je recht in je gezicht uit zou lachen als je dit tegen haar zou zeggen.
Weet je wat ik asociaal noem? Een tekort aan zelfkritiek en reflectief vermogen.
................
Kelly in de knoop heeft op haar 21ste al meer bereikt dan veel mensen in een leven doen. Zit je dat misschien zo dwars?
En die tik van de molen lijkt me ook een projectie..
................
Dat je misschien gebrek hebt aan kennis over het een en ander, dat kan aan je algemene interesse liggen, maar wanneer je niet herkent of erkent dat iemand die jou voorkeur geniet serieuze problemen heeft...
................
De periode dat ik op Fok meedoe en meelees heb ik jou nog niet 1 keer kunnen betrappen op een beetje relativering.
................
Jou reacties ontbreken steeds meer iedere vorm van humor, zelfreflectie en poging om wat objectiviteit te bewaren.
................
Hoewel ik het liever voor me had gehouden, omdat ik zelf maar zeer sporadisch wat streamverslagen schrijf, vind ik je streamverslagen al een hele tijd niet meer van belang.
................
Soms heb ik mee kunnen kijken met dezelfde streams waar jij verslag van deed, en ik kreeg de idee dat ik naar een totaal verschillend huis zat te kijken.
................
Je zult ook dit wel weer naast je neer leggen, je beroepen op wat anderen doen of schrijven, of de vragen alleen maar beantwoorden met tegenvragen, want echte antwoorden heb ik jou nog nooit zien geven.
................
Voor de rest zal ik geen poging meer doen in jou richting, want dat heeft toch geen enkele zin.
Scanman al ken ik je persoonlijk niet,
toch doet mij dit verdriet.
Wie of wat je dan ook heeft gekrenkt,
we hopen dat je je nog bedenkt.
Ik trof je vaak 's nachts laat ''ON LINE''
zonder jouw zal het een stuk saaier zijn.
laat alles glijden van je brede rug,
Beste Scanman, KOM TERUG!!
[Dit bericht is gewijzigd door Poorguy op 11-12-2001 21:17]
quote:Het zou me niks verbazen!!
Op dinsdag 11 december 2001 21:54 schreef wodka het volgende:
Ik vraag me het toch af: zou Scanman thuis ook zo'n hysterisch Diane-moment hebben gehad?
quote:Het was gericht op de manier hoe jij (en evengoed een hoop anderen) schrijven en wat ik daarvan vind.
Op dinsdag 11 december 2001 21:07 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik was niet van plan nog te reageren, maar aangezien je toch reageert in dit topic wil ik nog wel even quoten wat je precies geschreven hebt.... en hoezeer dat over de bewoners ging... of toch persoonlijk op mij gericht was:
[..]Maar zoals ik ook al heb gezegd ging het niet alleen om deze reactie... dit was de zoveelste (reacties van anderen inbegrepen).
Ik lees nu alle reacties in dit topic en weet niet wat ik er mee aanmoet eigenlijk. Ik ben in ieder geval blij dat er meer mensen vinden dat er te veel op de man wordt gespeeld in plaats van enkel te discussieren over de bewoners.
Ik was de lol echt kwijt vanmorgen. Reacties schrijven in topics is niet zo veel moeite, maar om lekker te kunnen streamen moet je er lol in hebben. Ik wist vanmorgen zeker dat die voorlopig niet terug zou komen, maar toen was dit topic er nog niet.
Toch blijf ik het lullig vinden dat hier een speciaal topic voor geopend is... alsof ik de enige streamer ben.. Er zijn heel veel goede streamers die perfect werk leveren!
Maar de lol keert dus al wel terug door sit topic... bedankt daarvoor. Toch hoop ik dan dat er een resultaat uit komt.. en dat is dat het toch allemaal misschien iets minder persoonlijk kan en iets meer over de bewoners!
Ik zou zeggen (en dat geldt voor iedereen eigenlijk) laat je lol niet bederven door anderen, denk niet dat dat iemands bedoeling is.
Voor de rest is het forum niets zonder een stukje polarisatie dus een beetje botsing op zn tijd hoort erbij denk ik maar.
En nu ga ik je even in het 'Naar huis gaan en toch blijven' topic bijschrijven
quote:Ikvind je stuk veel te hard Rica en dat heeft scanman niet verdiend. Zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal. Ik ben een grote fan van scanman. DUS SCANMAN RICA DELEATEN EN JIJ ER WEER OP. IK HOU VAN JE
Op dinsdag 11 december 2001 22:00 schreef Rica het volgende:[..]
Het was gericht op de manier hoe jij (en evengoed een hoop anderen) schrijven en wat ik daarvan vind.
In die zin ging het dus idd niet over de bewoners, maar over je posts, en niet eens daarover eigenlijk, het is meer de dingen die je gebruikt om je mening te geven.
Maar genoeg daarover, het is nu al vaak genoeg gezegd en doorgekauwd.Ik zou zeggen (en dat geldt voor iedereen eigenlijk) laat je lol niet bederven door anderen, denk niet dat dat iemands bedoeling is.
Voor de rest is het forum niets zonder een stukje polarisatie dus een beetje botsing op zn tijd hoort erbij denk ik maar.
En nu ga ik je even in het 'Naar huis gaan en toch blijven' topic bijschrijven
![]()
![]()
Kritiek hoort bij toppers, als je opvalt wordt er op je gereageerd, jij valt op door je foutloze verslagen waarin je af en toe je mening ventileert. Niks mis mee maar daarmee lok je reacties uit van andersdenkenden.
Ik heb bewondering voor alle streamverslaggevers, maar de wijze waarop jij het verslag tikt is "en detail" (ook ik stream wel eens mee") en zeer prettig om te lezen.
Niet nokken hoor en die kritiek naast je neerleggen.
Vrijwel alles is hier inmiddels al wel over gezegd, maar er moet me toch nog ff iets van het hart. Kijk, dat wij er hier met z'n allen een lichtelijke gezamenlijke verslaving op na houden is 1 ding. Dat een programma als BBTB reacties uitlokt is 2. Logisch ook. Dat is de bedoeling. Als je geen mening hebt over BB kijk je niet, want dan is het niet interessant genoeg om naar te kijken, en dan kom je al helemaal niet op dit forum, want dan boeit je dat niet.
Dit hele forum bestaat bij de gratie van al die mensen die hun mening/reactie willen geven over 1 gemeenschappelijk onderwerp, nl. BB. En die meningen en reacties lopen uiteen. Punt.
Als ik Scanmans postings bekijk, kan ik niet anders dan concluderen dan dat hij zijn standpunten vrijwel altijd beargumenteert. Het ermee eens zijn is iets anders. Van mij mag Diane bv. morgen vertrekken, want ik erger me vreselijk aan haar. Maar Scanman en iedereen die hier wat meldt, heeft recht op zijn/haar mening en hoort daar niet PERSOONLIJK op te worden aangevallen. Een beetje meer respect voor andermans mening is een kleine moeite, en ook een voorwaarde voor een goeie discussie. Dat wil niet zeggen dat zo'n discussie niet pittig mag zijn.
Kern van het verhaal is dat datgene wat in de topics over BB wordt gepost, gaat over BB en alles wat daarmee (zijdelings) te maken heeft. (Plus af en toe wat slow chat tussendoor. Moet kunnen.) Persoonlijk worden hoort daar imho niet bij.
Ik baal van Scanmans besluit. Maar ik snap het wel. Ik hoop alleen dat hij een change of mind heeft.
quote:En ik hou van Rica!
Op dinsdag 11 december 2001 22:07 schreef weyden het volgende:[..]
Ikvind je stuk veel te hard Rica en dat heeft scanman niet verdiend. Zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal. Ik ben een grote fan van scanman. DUS SCANMAN RICA DELEATEN EN JIJ ER WEER OP. IK HOU VAN JE
Ennnnnnn... STOP!!!!!!!!
quote:Ja, heel leuk!!
Op dinsdag 11 december 2001 23:26 schreef Jappie het volgende:
En dan nu nog een lekker jaren eighty's nummertje op de achtergrond "Love is in the air...." en morgen allemaal weer vriendjes!!
quote:En bedankt, zit ik net nu ik wil slapen met dat liedje in m'n kop!
Op dinsdag 11 december 2001 23:26 schreef Jappie het volgende:
En dan nu nog een lekker jaren eighty's nummertje op de achtergrond "Love is in the air...." en morgen allemaal weer vriendjes!!
quote:Van mij kan er al lang een slotje op, maar cynix wil niet!
Op dinsdag 11 december 2001 23:23 schreef CartWOman het volgende:
VIER pagina's al????Ennnnnnn... STOP!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 11-12-2001 23:36]
Een extreem voorbeeld om dit te verduidelijken: als iemand zegt dat hij het liefst alle negers aan het gas ziet omdat het minderwaardige mensen zijn, en je concludeert dan dat zo iemand racist is, ben je dan "persoonlijk" of stel je een feit vast? Beide, lijkt me.
Soms kan het ook een helder licht op een discussie werpen om persoonlijk te worden, bijvoorbeeld als een bepaalde gebeurtenis uit iemands verleden in hoge mate zijn/haar standpunt bepaalt. Dan kun je er wel omheen gaan draaien, maar dan is het toch handiger om bijvoorbeeld te zeggen: jij doet alleen maar zo bitter over negers omdat ze jou vroeger op gymles met je kleine piemeltje hebben gepest. Dat scheelt weer een hoop ge-OH. Kun je meteen terzake komen. (Ja hij is inderdaad wel errug klein ja).
De mate waarin je persoonlijk kan worden, hangt verder heel erg af van de teenlengte van je gesprekspartner.
Dus "niet persoonlijk worden" als oekaze is me wat te makkelijk.
Verder blijf ik het de beste oplossing vinden om iemand persoonlijk, evt via mail/icq, erop aan te spreken als je je écht klote voelt door zijn/haar post.
En Scanman, jij morgen weer streamen? Dan zal ik ophouden met te beweren dat het bluf is dat je er definitief mee kapt.
quote:De voorbeelden ontgaan mij volkomen. Ze zijn geen van allen grof te noemen.
Op dinsdag 11 december 2001 23:31 schreef Gert het volgende:
Even over dat persoonlijk worden: soms ontkom je er niet aan om iemands standpunten te betrekken op de persoon zelf.
- knip -
quote:Het ging dus ook niet over die reactie. En ik weet ook niet of het over een van jou reacties ging. Maar het maakt me niet uit wíe de reacties geschreven heeft. Het gaat mij erom dat scheldpartijen op de persoon niet nodig zijn... Dat haalt de lol van discussieren naar beneden en daarmee de lol van het even lekker op FOK rondhangen!
Op dinsdag 11 december 2001 23:35 schreef audrey het volgende:
Als je elkaar al niet eens meer wat mag vragen zie ik het nut van een forum niet in.
quote:Als je 'm maar niet weer wegjaagt
Op dinsdag 11 december 2001 23:42 schreef audrey het volgende:
O, dan is het goed. Ik kan me namelijk niet herinneren ooit onvriendelijk geweest te zijn tegen je. Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag trouwens, of is dat te erg off topic?
quote:Het is geen blinde adoratie. Net zoals iedereen heb ik mijn voorkeur voor een bewoner. Dat het líjkt op blinde adoratie komt omdat ik altijd de neiging heb mensen te verdedigen als ze worden aangevallen.... zeker als het gaat om mensen die ik leuk vind of van mening ben dat de aanval onterecht is. Als er veel meer waren geweest die Diane zouden verdedigen, waren er minder reacties van mij geweest. Dat Diane genoeg fans heeft blijkt wel uit de poll 'wie moet BB winnen', maar die voelen die verdediginsdrang blijkbaar niet zo.
Op dinsdag 11 december 2001 23:42 schreef audrey het volgende:
Maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag trouwens, of is dat te erg off topic?
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 11-12-2001 23:54]
quote:Haha, bedenk me net hoe ironisch dit is. Ex BB-ers die forummers wegjagen. Lijkt erop dat scanman nu aan den lijve ondervonden heeft wat bewoners over zich heen krijgen. Ach, misschien is het dan toch ergens goed voor en zullen anderen, waaronder hijzelf, zich realiseren dat opmerkingen als die omgebouwde pisnicht ook op een forum keihard aankomen. Misschien een ideetje om sowieso te proberen de scheldkannonades achterwege te laten, ook over bewoners? Of ben ik nu al teveel in de kerstsfeer
Op dinsdag 11 december 2001 23:44 schreef CartWOman het volgende:[..]
Als je 'm maar niet weer wegjaagt
quote:Heb je er een paar over?
Op dinsdag 11 december 2001 23:48 schreef Rica het volgende:
*uit voorzorg pleisters voor mezelf pakt*
quote:Helemaal mee eens! Daarom zul je van mij ook geen reactie vinden zoals 'omgebouwde pisnicht' of iets in die richting!
Op dinsdag 11 december 2001 23:53 schreef audrey het volgende:
Ach, misschien is het dan toch ergens goed voor en zullen anderen, waaronder hijzelf, zich realiseren dat opmerkingen als die omgebouwde pisnicht ook op een forum keihard aankomen. Misschien een ideetje om sowieso te proberen de scheldkannonades achterwege te laten, ook over bewoners? Of ben ik nu al teveel in de kerstsfeer?
(ik heb trouwens je vraag beantwoord. tevreden?)
quote:Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij staan er in het bewuste topic toch echt een aantal meningen van jou over Kelly die niet onderdoen voor de mening van sommigen over Diane. Maar ik zou pleisters van Rica lenen, want voor je het weet hebben we weer een discussie...
Op dinsdag 11 december 2001 23:57 schreef scanman01 het volgende:[..]
Helemaal mee eens! Daarom zul je van mij ook geen reactie vinden zoals 'omgebouwde pisnicht' of iets in die richting!
Ik reageer wel op karaktertrekken van personen in het huis, maar niet op uiterlijk of andere zaken zoals transsexualiteit of gewoontes.
quote:Zoals gezegd, je zult geen opmerkingen vinden die Kelly neerhalen vanwege haar uiterlijk of transsexualiteit. Geen opmerkingen als 'pisnicht', 'zeekoe', 'monster', 'gedrocht' of wat dan ook. Als ik haar een misselijk persoon noem, dan vind ik dat vanwege een aantal gebeurtenissen in het huis en dat is waar we in dit forum mee bezig zijn.
Op dinsdag 11 december 2001 23:59 schreef audrey het volgende:
Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij staan er in het bewuste topic toch echt een aantal meningen van jou over Kelly die niet onderdoen voor de mening van sommigen over Diane. Maar ik zou pleisters van Rica lenen, want voor je het weet hebben we weer een discussie...
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 12-12-2001 00:07]
quote:De BB bewoners strike back ofzo
Haha, bedenk me net hoe ironisch dit is. Ex BB-ers die forummers wegjagen. Lijkt erop dat scanman nu aan den lijve ondervonden heeft wat bewoners over zich heen krijgen. Ach, misschien is het dan toch ergens goed voor en zullen anderen, waaronder hijzelf, zich realiseren dat opmerkingen als die omgebouwde pisnicht ook op een forum keihard aankomen. Misschien een ideetje om sowieso te proberen de scheldkannonades achterwege te laten, ook over bewoners? Of ben ik nu al teveel in de kerstsfeer?
Jaaaaa!! Kerstsfeer fijn! Ben er echt aan toe geloof ik, lekker hele dag met big smile rondlopen
quote:Daar gaat het volgens mij ook om; er is geen duidelijke grens tussen 'leuk' afzeiken en grove scheldwoorden gebruiken. Wat ik hier al voorbij heb zien komen....
Op dinsdag 11 december 2001 23:53 schreef audrey het volgende:[..]
Misschien een ideetje om sowieso te proberen de scheldkannonades achterwege te laten, ook over bewoners? Of ben ik nu al teveel in de kerstsfeer
?
quote:Nogmaals, deze opmerking staat me zeer tegen omdat dat juist iets is wat ik níet doe!
Ach, misschien is het dan toch ergens goed voor en zullen anderen, waaronder hijzelf, zich realiseren dat opmerkingen als die omgebouwde pisnicht ook op een forum keihard aankomen.
quote:Dat beweert audrey ook niet.
Op woensdag 12 december 2001 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Nogmaals, deze opmerking staat me zeer tegen omdat dat juist iets is wat ik níet doe!
Hey scanman, je bent toch wel al lang en breed weer verslagen aan het maken voordat we aan een deel 2 toe zijn he?
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 12-12-2001 00:13]
quote:Hij mag van mij al lang dicht!
Op woensdag 12 december 2001 00:11 schreef Cynix ® het volgende:
Hey scanman, je bent toch wel al lang en breed weer verslagen aan het maken voordat we aan een deel 2 toe zijn he?
quote:Blijkbaar is dat toch wel eens nodig.
Op woensdag 12 december 2001 00:04 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dit forum is om positief of negatief te discussieren over de bewoners... niet over de FOKKERS...
Moet alleen niet te lang duren
Edit:
*Helpt Scanman*: slotje dus
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:10 schreef audrey het volgende:
Rica, we zijn het opvallend vaak met elkaar eens.
quote:Okee.. Ik maak wel even een streamverslagje .....
Op woensdag 12 december 2001 00:18 schreef Roache_ het volgende:
Haha 105 posts in het snelstgegroeide topic wat ik ooit gezien heb! En nou streamen Scanman en rap. Vort! Anders doet Cynix 'm niet dicht en moeten we in dit tempo straks aan een deel 2 gaan denken, wat mij eigenlijk een beetje belachelijk in den hoororen klinkt.
quote:Yeah, yeah, yeah!
Op woensdag 12 december 2001 00:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Okee.. Ik maak wel even een streamverslagje .....
Hoewel ik me voorgenomen had de discussie niet weer te beginnen, vind ik het niet zo prettig dat je tot twee keer toe een zin van mij quote die volgens mij duidelijk genoeg was. De reden dat Rica tegen je uitviel was deze quote:
quote:Nogmaals, iedereen mag zijn mening over iedereen hebben. Waar jij in dat vorige topic op gewezen bent en waar ik persoonlijk je nu weer op wijs is dat ik het bewonderenswaardig vindt dat je het voor Diane opneemt als wie dan ook wat dan ook over haar zegt, maar dat dat geloofwaardiger over zou komen als je niet net zulke opmerkingen over Kelly zou maken. Diane een lelijk gedrocht noemen is niet aardig, maar continu Kelly aanvallen op haar transsexualiteit ook niet. Je kiest niet voor transsexualiteit, daar word je mee geboren, net als wanneer je homosexueel bent of een andere huidskleur hebt. Ik kan niet begrijpen dat iemand die wel overloopt van begrip voor iemand met een minderwaardigheidscomplex zo denigrerend kan doen over zoiets fundamenteels als in het verkeerde lichaam geboren worden.
Ik bespeur hier een tegenstelling... Je zegt oprechte emoties leuk te vinden... en daarom Kelly fan te zijn Die ontgaat mij volkomen... als iemand niet oprecht is, is het Kelly wel... Ze huilt als een koe (dus gemaakt, want als ze normaal zou huilen zou ze als een man klinken). In feite is alles wat Kelly doet gemaakt, omdat ze heel veel gewoontes uit haar vorige leven moet afleren. En over die inrichting.. die heeft Kelly nodig vanwege haar verschrikkelijke asociale houding naar andere mensen toe. Ze gebruikt ze, om ze dan heel hard weer te laten vallen. Verder zit Kelly verschrikkelijk in de knoop vanwege haar sexchange (logisch) en heeft daardoor een behoorlijke tik van de molen opgelopen. Diane heeft een psychiater nodig om haar te helpen van haar minderwaardigheidsprobleem af te komen! Dat Diane van die kinderboeken leuk vindt zal voor menigeen vreemd zijn, maar je moest eens weten hoeveel mensen er nog naar tekenfilms kijken zonder daar toe te zijn gedwongen! Dat wil je dan denk ik ook niet weten.
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Okee.. Ik maak wel even een streamverslagje .....
Cynix... hij kan bijna dicht!!!
quote:Daar ben ik het mee eens. Het was dan ook geen aanval op haar transsexualiteit. Dat heb ik nog nooit gedaan! Dat ik vermelde dat ze huilt als een koe komt misschien negatiever over dan het bedoeld was. Ik zei dat omdat ze de oeoeoeoe klank veel gebruikt omdat ze haar best doet niet mannelijk te klinken. Die vergelijking haalde ik aan om duidelijk te maken dat het huilen van haar gemaakt is.... wat dus de emotie nep maakt. Ik denk dat Kelly vaak nep huilt! Dat was geen aanval op haar transsexualiteit, maar een vette vraagteken bij haar emoties/huilbuien !!
Op woensdag 12 december 2001 00:23 schreef audrey het volgende:
Diane een lelijk gedrocht noemen is niet aardig, maar continu Kelly aanvallen op haar transsexualiteit ook niet. Je kiest niet voor transsexualiteit, daar word je mee geboren, net als wanneer je homosexueel bent of een andere huidskleur hebt.
quote:Je hebt me dus duidelijk helemaal verkeerd begrepen en daar baal ik stevig van!
Op woensdag 12 december 2001 00:23 schreef audrey het volgende:
Ik kan niet begrijpen dat iemand die wel overloopt van begrip voor iemand met een minderwaardigheidscomplex zo denigrerend kan doen over zoiets fundamenteels als in het verkeerde lichaam geboren worden.
quote:Als jij ook maar voor een moment denkt dat Diane kan huilen op commando dan heb je inderdaad een hele andere mening over haar dan ik heb. Maar dat moet kunnen natuurlijk.
Op woensdag 12 december 2001 00:31 schreef audrey het volgende:
ik kan me een moment herinneren dat een zekere roodharige dame de discussie niet kon winnen met een vrouw in haar team en toen maar besloot er wat traantjes uit te persen.... Vergis je niet in je heldin hoor, ook die weet dondersgoed wanneer tranen voor smsjes zorgen!
quote:Ik zal dan nog 1 keer proberen duidelijk te maken wat ik bedoel. Je schrijft dat je nooit scheldwoorden gebruikt, iemand die dat doet reageer ik ook nauwelijks op, dat zijn over het algemeen niet de grootste lichten.
Op woensdag 12 december 2001 00:27 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar ben ik het mee eens. Het was dan ook geen aanval op haar transsexualiteit. Dat heb ik nog nooit gedaan! Dat ik vermelde dat ze huilt als een koe komt misschien negatiever over dan het bedoeld was. Ik zei dat omdat ze de oeoeoeoe klank veel gebruikt omdat ze haar best doet niet mannelijk te klinken. Die vergelijking haalde ik aan om duidelijk te maken dat het huilen van haar gemaakt is.... wat dus de emotie nep maakt. Ik denk dat Kelly vaak nep huilt! Dat was geen aanval op haar transsexualiteit, maar een vette vraagteken bij haar emoties/huilbuien !!
Daar kan ik soms pissed off van worden en dan denk ik zeg dan gewoon wat je denkt en doe het niet op zo'n 'bedekte' manier.
Voor de rest vind ik het hartstikke leuk dat je zoveel hier op het forum bent en lekker veel posts doet!
[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 12-12-2001 00:39]
quote:Mijn verslag is al lang klaar... Dus het topic kan dicht, hoewel ik blij ben dat we nog even door zijn gegaan. Want beschuldiging aan mij gericht dat ik continu bezig ben Kelly aan te vallen op haar transsexualiteit dienen wel even rechtgezet te worden. Maar dat is nu ook gebeurd..... dus .....
Op woensdag 12 december 2001 00:36 schreef Roache_ het volgende:
Scanman, jij hebt helemaal geen tijd om te balen toch? Want je was net zo lekker je verslag aan het typen. Toch? Hè Audrey, dat was toch zo? Toch?!?!!?
Op een gegeven moment heb ik karn en APK duidelijk gemaaakt dat hetgeen mijn posting had los gemaakt op geen enkele wijze een persoonlijke aanval richting de streamer in deze (karn) was....
Gelukkig begreep karn (en APK) dit eerder dan veel andere bezoekers aan dit forum...
Bottomline: het waait uiteindelijk allemaal over...
Ergo: Ga gerust door met je streamverslagen
quote:Omdat ik misschien van mening ben dat Kelly soms haar transsexualiteit misbruikt. Ik zal de laatste zijn die een transsexueel niet zal accepteren, maar ik vind Kelly een slecht voorbeeld voor een transsexueel.
Op woensdag 12 december 2001 00:37 schreef Rica het volgende:
Wat ik wel uit je postings haal is vaak zinsspelen op haar transseksualiteit, en dan is dat op een negatieve manier.
quote:Misschien heb ik me daar inderdaad wel eens schuldig aan gemaakt.
Ook reageer je wel met smileys en 'lol' of 'amen' als iemand weer een 'Ferry' grapje maakt.
Tot zover ook mijn zendingsdrang... nu kerst!!
quote:Je hebt wel gelijk, maar dat heb ik een tijd lang ook volgehouden. Alleen houdt het een keer op. Er zijn mensen die het prima naast zich neer kunnen leggen. Ik kan er niet tegen, helemaal niet als de beschuldigingen nergens op slaan. Dan komen er ergenissen en wordt de lol van FOK al snel een stuk minder.
Op woensdag 12 december 2001 00:41 schreef sooty het volgende:
Gelukkig begreep karn (en APK) dit eerder dan veel andere bezoekers aan dit forum...
Bottomline: het waait uiteindelijk allemaal over...
quote:Hoezo? Ik geef je gelijk in het tweede voorbeeld... en in het eerste voorbeeld geef ik een mening! Dat moet toch kunnen? Ik weet dat die mening afwijkt van die van jou, maar daar heb ik dus al maanden last van!
Op woensdag 12 december 2001 00:45 schreef Rica het volgende:
Zie je wel, had veel beter die pleister kunnen laten zitten...
Audrey ik zag je vrijdag in de sinners en ik moet zeggen dit haar vind ik je erg leuk staan!!
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:48 schreef Roache_ het volgende:
Scanman, je moet je vorige berichtje nog effe editen omdat je het allemaal in de tegenwoordige tijd hebt staan.
quote:Kijk dit is iets wat ik nou graag eerder had willen horen. Hoe jij dat precies bedoeld, dat ze dit misbruikt wil ik later nog wel eens lezen goed?
Op woensdag 12 december 2001 00:44 schreef scanman01 het volgende:[..]
Omdat ik misschien van mening ben dat Kelly soms haar transsexualiteit misbruikt. Ik zal de laatste zijn die een transsexueel niet zal accepteren, maar ik vind Kelly een slecht voorbeeld voor een transsexueel.
quote:Tis misschien gewoon een beetje teveel soms.
Misschien heb ik me daar inderdaad wel eens schuldig aan gemaakt.
Nou ja, misschien is Kelly er morgen wel uit, dus waait het hele gebeuren weer langzaam verder.
Nu ga ik even mijn koelkast checken
quote:Je bent te snel voor mij met posten (hmmm.. hebben we dit niet al eens eerder gehad?)
Op woensdag 12 december 2001 00:49 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hoezo? Ik geef je gelijk in het tweede voorbeeld... en in het eerste voorbeeld geef ik een mening! Dat moet toch kunnen? Ik weet dat die mening afwijkt van die van jou, maar daar heb ik dus al maanden last van!
We zijn nu op een normale manier aan het discussieren lijkt me, maar misschien voel jij al weer neigingen opkomen omdat je het over die pleister hebt?
-------------------------------------------------------
Zo bedoel ik. Want nu ben je weer flex en ready to go en vooral ooooh yessss, ik kan weer streamen!!!!.
En ik maak er nu geen woord meer aan vuil, nu niet, nooit niet.
quote:Scanman, ik zou zeggen dat juist als de beschuldigingen nergens opslaan, je die dan juist naast je neer kan leggen, ofwel negeren..!!
Op woensdag 12 december 2001 00:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je hebt wel gelijk, maar dat heb ik een tijd lang ook volgehouden. Alleen houdt het een keer op. Er zijn mensen die het prima naast zich neer kunnen leggen. Ik kan er niet tegen, helemaal niet als de beschuldigingen nergens op slaan. Dan komen er ergenissen en wordt de lol van FOK al snel een stuk minder.
Even zo goed begrijp ik dat zoiets vervelend aanvoelt.
Just my $0.02
quote:Daar ben ik het helemaal mee eens. Kelly gedraagt zich JUIST als de 'cliché-transsexueel' (d.w.z. de indruk die de goegemeente van transsexuelen heeft): nichterig, hormonaal (
Op woensdag 12 december 2001 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Omdat ik misschien van mening ben dat Kelly soms haar transsexualiteit misbruikt. Ik zal de laatste zijn die een transsexueel niet zal accepteren, maar ik vind Kelly een slecht voorbeeld voor een transsexueel.
Kelly doet de transsexuele zaak meer kwaad dan goed...
quote:Ja, Scanman, la maar lullen joh........!!
Op woensdag 12 december 2001 01:06 schreef ria1966 het volgende:
ik kan eigelijk maar een ding zeggen ....scanman...je bent TOP
vooral doorgaan !!!
Gebruik hem goed BRO!!!
quote:
Op woensdag 12 december 2001 01:21 schreef Poorguy het volgende:
Ja, Scanman, la maar lullen joh........!!
Ik wil je dit Gifje wel lenen zodat je die kunt gebruiken als er weer eens iemand oeverloos gaat lopen seiken, hoef je ook niet zoveel meer te typen........
........Poorguy!
ohmygod! hij heeft weer een nieuwe voorraad gevonden
quote:
Op woensdag 12 december 2001 01:35 schreef Jammie het volgende:
Maar omdat je NIET mijn favo steunt, flame ik je nu met 10 kotssmileys ... (en nog een échte gemeende erachteraan) ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wie is je favo dan? Ik zag net een message van jou over Kelly, dus die is het niet... maar wie dan? Gert Jan of Sandy?
quote:Weet je toch? GJ natuurlijk! En bij dezen het verzoek om hem er in jouw komende streamverslagen wat positiever vanaf te laten komen (hehe
Op woensdag 12 december 2001 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Maar wie is je favo dan? Ik zag net een message van jou over Kelly, dus die is het niet... maar wie dan? Gert Jan of Sandy?
http://home.arcor.de/megagifs/menschen/bilder/men51.gif[/img]
[Dit bericht is gewijzigd door Poorguy op 12-12-2001 01:49]
quote:
Op woensdag 12 december 2001 01:49 schreef Roache_ het volgende:
Fffff, gelukkig, een 404-error....
quote:Jou vorige bericht met die error is niet meer te editten omdat een moderator dat al gedaan heeft. Ben jij een moderator? (waarom is de url fout nog niet hersteld dan?)
Op woensdag 12 december 2001 01:51 schreef Poorguy het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer beter!
quote:Tja, wat zal ik daarop zeggen... Ik voel me net Frank, Kelly, Diane en Sandy eigenlijk. Maar ik heb even gesproken met Hummy in de dbk en ben tot de conclusie gekomen dat ik die twee weken ook nog wel volhoud. En ik wil mijn FOK startersgeld ook niet mislopen natuurlijk
Op woensdag 12 december 2001 01:55 schreef Linus het volgende:
Ik was toch wel een beetje geschrokken scanman01! gelukkig is alles weer op zijn pootjes terecht gekpmen!
Lees je verslagen met veel plezier en ben het soms met je eens, soms niet en soms een beetje.
... en dat maakt het leuk. Discussieren over pro's en contra's. Soms loopt dat uit de hand, soms niet.
Zelfde heb ik met Rica.
Dank daarom aan FH voor dit topic. Lijkt me dat jij en Rica (& vele BB3 Fokkers) hier weer even een klankbord hebben gevonden hoe met elkaar om te gaan.
J.
quote:Ik ben niet gewend om me in meningsverschillen van anderen te mengen(omdat ik niet weet hoe je je toen voelde, hoe je het beleefde) en dus doe ik dat nu ook niet. Het enige wat ik hier aan toe wil voegen is, dat wanneer je op een eerder ingenomen standpunt terug kunt en wilt komen je grote klasse hebt.
Op woensdag 12 december 2001 01:57 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tja, wat zal ik daarop zeggen... Ik voel me net Frank, Kelly, Diane en Sandy eigenlijk. Maar ik heb even gesproken met Hummy in de dbk en ben tot de conclusie gekomen dat ik die twee weken ook nog wel volhoud. En ik wil mijn FOK startersgeld ook niet mislopen natuurlijk
quote:'k Heb even een naam toegevoegd. Ik kan me jouw beweegredenen héééél goed voorstellen!
Op woensdag 12 december 2001 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik voel me net Frank, Kelly, Diane en Sandy én Gert-Jan eigenlijk.
Femalehunter is blij dat ze een goede daad heeft verricht.
Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |