zo... vandaag is er een achterlijke imbiciele koekblikker achterop gereden... ik stond stil "semi-voorgesorteerd" op een 80km/h weg, enkelbaans... er waren een aantal tegenliggers en ik wou links af slaan... ineens hoor ik gieren achter me... en toen dacht ik shit... toen ik bij de T van shit was vloog ik al door de lucht...
hij heeft me linksvoor op de punt van de auto vol gepakt, de hele auto zat aan de zijkant in elkaar (en terecht!) en goed ook! ieder plaatdeel aan de linkerkant van de auto was gedeukt en bekrast, ook was een van de zijruiten kapot, lag de spiegel er finaal vanaf en had hij een velg gedeukt en gescheurd... helaas ziet het er voor mn KTM ook ongeveer zo uit.. erg veel zichtbare schade was er niet, stepje van het frame gerukt en bevestigingspunten er uit gebroken, kappen beschadigd en bekrast, overigens zaten deze ook schots en scheef en de tank ook... t stuur heeft volgensmij ook een aardige tik gekregen.. het blok ook en de carterplaat onder het blok zat dubbelgevouwen klem... verder natuurlijk nog wat standaard schuif schade zoals de voorvork en de achterbrug die met de hoeken over de grond zijn gegaan... ik vermoed verder wel dat de achterbrug en het subframe scheef zijn aangezien dit maar teer aluminium is en de klap aardig hard aankwam....
ik zelf heb gelukkig (tot nog toe) niks... een geschaafde elleboog, pijn aan mn knie en pijn aan mn voet... verder overal een beetje beurs... van mn voet en mn knie laat ik morgen wel foto's maken
ook is mn motorjas geschaafd, mn helm moet vervangen worden en mn motorbroek heeft ook de nodige schaafplekken... evenals mn handschoenen... en mn bergschoenen zijn er ook niet ongeschonden vanaf gekomen... eigenlijk moet alles gewoon nieuw
en al deze schade...
terwijl ik stil stond!gelukkig heb ik 2 getuigen die gezien hebben hoe het gegaan is en die ook allebei beweerden dat die auto veel te hard aan kwam rijden...
de motor staat inmiddels al bij Ben's Cross Shop in St. Joost voor taxatie enzo...
pfff, ik hoop dat het allemaal nog goed komt
![]()
sorry moest het even kwijt....
ja dit staat exact het zelfde op SMF.nl