quote:
Ik ga het wel verbeteren een deze dagenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef Canisfire het volgende:
De op wat doe je
FUCK! Eén post-ID te laat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:32 schreef Bupatih het volgende:
Sven is toch een kneus.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is goed
Ik zie btw net svurno zijn avatar![]()
Dat gaat nog voor verwarring zorgen![]()
Gezellig keuvelen over niks.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:38 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik moet toegeven, ik zie nu al een paar miljoen keer zo'n slowchat topic langskomen maar snap niet wat het doel van zoiets is. Wil iemand mij dit uilteggen
+ R !!!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, hij woont in Meppel. Dat is wat andes.
Bijna ieder subforum heeft zo zijn eigen slowchat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:40 schreef muhammad_ali het volgende:
ennuh waarom staat deze slowchat dan in SHO?? is daar een speciale reden voor?
Ja, duh.quote:
Vallé tötquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, duh.Maar ik ga niet eens moeite doen voor die dyslectische posts van jou.
Omdat ik tof ben.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:41 schreef muhammad_ali het volgende:
Uhm ja nog eentje. Waarom verandert jou avatar elke keer als ik F5 doe?
egotrippertquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik tof ben.
En omdat dat via een zogenaamd PHP-scriptje gebeurt.
Natuurlijk mag dat!quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:43 schreef muhammad_ali het volgende:
CoolMaar op zo'n slowchat gebeurd niet ontzettend veel dus... maar even kijken of ik blijf hangen (als dat mag natuurlijk)
Ik heb weer heel wat gemist de afgelopen maandenquote:
Het was maar een grapje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb weer heel wat gemist de afgelopen maanden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |