Ja idd. En wat je ziet bij Stegeman is 1 minuut undercoverbeelden en 20 minuten door Nederland rijden en een quasi verontwaardigde voice over erbij. Hij stelt niks aan de kaak, hij geilt gewoon op zichzelfquote:Op maandag 2 april 2007 18:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik verdenk Alberto er van dat hij het zelf geil vindt om oude pedofiele mannetjes in de val te lokken en op onderzoek uit te gaan in homo ontmoetingsplaatsen.
quote:Zondag 22 april in Peter R. de Vries, misdaadverslaggever:
Zondagavond onthult Peter R de Vries misdaadverslaggever in een extra lange uitzending de schimmige praktijken van een geheime overheidsdienst.
Tijdens een eigen onderzoek, dat enkele jaren geleden al begon, stuitte het misdaadprogramma op het fenomeen dat duizenden vuurwapens uit 'de bovenwereld' verdwijnen in 'de onderwereld'. Dat gebeurt volgens een vaste constructie waardoor de wapens onvindbaar blijven.
In binnen- en buitenland zijn er wapenhandelaren door de politie gearresteerd, maar justitie zorgt er steevast voor dat de verdachten niet werden berecht.
Wat probeert de overheid verborgen te houden? Wat mag niemand weten?
U ziet het zondagavond vanaf 20.30 uur
op SBS6 in Peter R de Vries misdaadverslaggever
Mij ook niet echt.quote:Op zondag 22 april 2007 21:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Deze uitzending kan mij niet heel erg boeien eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |