Daar ben ik het dan weer mee eensquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:58 schreef Christibel het volgende:
[..]
Er zijn ernstiger zaken om aan verlaafd te zijn, toch??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:58 schreef Starlie het volgende:
Kunnen we geen speciaal Spoiler topic openen?!dan moet je in het USA topic zijn dacht ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:12 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
dan moet je in het USA topic zijn dacht ik...
Jawel, want daar post men spoilers.quote:
He bah, George is leuk stuntelig zoals ie is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen. Zou een leuke twist zijn. Derek en George, ik zie het wel gebeuren.
Hoe kun je dit topic nou missen? Het topic over de beste serie ooitquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:09 schreef Etcetera het volgende:
dit topic heb ik gemist
ik baalde van het einde met addison en derek, maar vond het wel waanzinnig tof van Meredith dat ze hem goed had ingeschat als man zijnde, hij vecht voor z'n huwelijk (* Etcetera duimt dat het nog steeds op de klippen gaat lopen)
én ze gaat naar andere mannen kijkenSheperd gaat jaloers worden
heb dinsdag/woensdag nauwelijks op FOK gezeten, heb daardoor het vervolgtopic gemistquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Hoe kun je dit topic nou missen? Het topic over de beste serie ooit
Ja, ik hoop ook dat dat huwelijk alsnog op de klippen gaat lopen![]()
Nou ja, het belangrijkste is dat je het iig gevonden hebtquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb dinsdag/woensdag nauwelijks op FOK gezeten, heb daardoor het vervolgtopic gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |