Ik vind dat Izzie wel een beetje steun van ons kan gebruiken!quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:00 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind meredith trouwens met de aflevering minder leuk worden. Is er geen Team Izzie avatar?
dito, de hufter. vanaf het moment dat die syfillis muts binnen kwam, zag ik aankomen dat dit zou gebeurenquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:25 schreef bladibladibla het volgende:
Heb net GA zitten kijken en ik wil Alex echt heel hard slaan![]()
Maar was het niet zo dat Alex syfillis aan dat meisje had gegeven? En dat meisje weer aan George?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dito, de hufter. vanaf het moment dat die syfillis muts binnen kwam, zag ik aankomen dat dit zou gebeuren
ja, ze zegt het nog ergens in de serie, of dat was deze week of vorige week dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
Maar was het niet zo dat Alex syfillis aan dat meisje had gegeven? En dat meisje weer aan George?
Hmm, ik zie een verschil: George isquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:40 schreef Molline het volgende:
Zoek de verschillen![]()
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Wat is er mis met hun relatie dan? Het zijn gewoon 2 moeilijke mensen, maar verder ontwkkelt het zich wel aardig normaal. (beter dan welke andere relatie in de serie dan ook)quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Christina en Burke.. ik zie het niet zo met ze gebeuren eigenlijk, er lijkt niet echt meer te zijn behalve aantrekkingskracht, maar ze zullen denk ik wel het enige echte stelletje worden in de serie.
Nou, wat je normaal noemtquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:53 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wat is er mis met hun relatie dan? Het zijn gewoon 2 moeilijke mensen, maar verder ontwkkelt het zich wel aardig normaal. (beter dan welke andere relatie in de serie dan ook)
Ach, dat zal wel allemaal goed komen. Anders had Burke haar allang gedumpt!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nou, wat je normaal noemtIk vind de romantiek d'r niet echt vanaf springen, en ze lijken maar weinig gemeen te hebben. Bijvoorbeeld hoe Christina reageerde op die sleutel, beetje overdreven
![]()
Ja tuurlijk, dat denk ik ook wel..quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ach, dat zal wel allemaal goed komen. Anders had Burke haar allang gedumpt!
Nou.... hij wordt volwassener, stoerder, het zou me niets verbazen als Meredith iets in hem begint te zien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer krijgt Georgenou eens iemand
?
quote:Op maandag 15 mei 2006 20:02 schreef MsInfidelity het volgende:
En niet vergeten, morgen begint het weer om 21.35 ipv 22.00...![]()
Wat vervelend nuquote:Op maandag 15 mei 2006 20:40 schreef Fannetje het volgende:
Morgen ben ik niet thuis, ik "moet" () naar het theater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |