quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Die comapatient... man wat vond ik dat erg. Ik hoopte zo erg dat ie het zou overleven. Die man had iets... ik werd wel verdrietig van 'm![]()
![]()
Daar ben ik het wel mee eens. Maarja, hoe dan ook - het was sneu dat ie dood was.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:26 schreef rena het volgende:
[..]
Ze hadden dat wat mij betreft ook wel wat beter kunnen uitwerken, nu was hij 'ineens' dood.
Volgens mij had hij het over dat eerste examen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:28 schreef sleepflower het volgende:
Heeft Alex nou ook zijn herkansing niet gehaald en moet hij nu weg? Of had hij het alleen over dat eerste examen?
Hij moet zeker terug naar Meredith, dat is een feit!! Maar ik vond Alisson wel leuk eruit zien gister, en opzich deed hij wel een beetje lief tegen haar... en misschien had hij gewoon zin!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:19 schreef Koningin het volgende:
Ik vond aan het einde van Addison en Derek niets lief aan eerlijk gezegd. Hij kwam veel te laat thuis zonder wat te melden om dan meteen maar boven op haar te "duiken". Hij geeft zelf aan dat ie niet eens weet of ie van haar houdt..............hij moet terug naar Meredith!
The NaziWerkelijk geweldig.
Burke: "My mother has a restaurant in Alabama." Ben wel beniewd wat er achter die terughoudendheid van Christina zit.
Weet je die moeder nogquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:19 schreef Koningin het volgende:
Ben wel beniewd wat er achter die terughoudendheid van Christina zit.
Nee hoor. Hij was weer helemaal McDreamyquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Viel het alleen mij op hoe enorm sexy Derek er uit zag met nat haar?.
Vooral toen ie met Meredith in het ziekenhuis op de trap stond naar de vrouw te zoeken in de wachtkamer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:07 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij was weer helemaal McDreamy![]()
![]()
Absoluut nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Viel het alleen mij op hoe enorm sexy Derek er uit zag met nat haar?.
.
Nou eigenlijk is het Team Meredith en Team Addison. Maar omdat Derek ze allebei heeft (gehad) is er maar een Team Derek icon gekomenquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:59 schreef p-etr-a het volgende:
Wat is dat van Team Derek en Team Meredith?
Ja maar jij bent een manquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Derek eigenlijk helemaal niet zo speciaal. Hij kijkt altijd zo wazig uit zijn ogen en doet een beetje zielig.
Als ik nou ook nog ens niet op mannen zou vallen zou je een punt hebben jaquote:
Ben je ook op dr Burke?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik nou ook nog ens niet op mannen zou vallen zou je een punt hebben ja.
Dr. Burke was wel schattig toen hij zo ging kokenquote:
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dr. Burke was wel schattig toen hij zo ging koken.
Lijk me stug, de serie gaat over haar...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik vind Meredith wel heel stom, ze mag er wel uitgeschreven worden van mij maar die kans is denk ik niet echt groot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |