abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:12:56 #1
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_37496725
Bah, kom ik vanmiddag om 16:30 staan er 2 broers van mijn buurman op zijn deur te bonken.
Hij blijkt al 2 weken voor hun onbereikbaar te zijn, ik heb hem donderdag nog gezien.

Om 17:00 kwamen ze terug om nog een keer te kijken of hij thuis was, na een tijdje gebonkt te hebben is de politie gewaarschuwd.
Die kwamen even later en hebben een raam ingeslagen en zijn naar binnen gegaan.
De agent kwam al snel weer buiten met de mededeling dat hij zich had opgehangen.

het bleek dus dat hij al een paar dagen hing, maar een muur verwijderd van ons.
Blijft een raar idee..........

De buurman zag ik ook niet elke dag maar als we elkaar zagen maakte we wel altijd een leuk praatje.
Hopen dat mijn vriendin een beetje kan slapen vanavond.

De buurman is een oom van een andere Fok!ker, alleen weet ik zijn nick niet meer
pi_37496749
bah, mooi kut is dat
pi_37496840
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37496848
Jemig ... RIP
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:21:02 #5
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_37496955
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:16 schreef Speedski het volgende:
Jemig ... RIP
dat hoop ik voor hem, hij heeft al een verleden met drank en drugs.
Vorig jaar heeft hij het ook al eens geprobeert met alcohol en medicijnen, maar toen waren z'n broers er op tijd bij.
pi_37497068
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:21 schreef Tha_Flash het volgende:

[..]

dat hoop ik voor hem, hij heeft al een verleden met drank en drugs.
Vorig jaar heeft hij het ook al eens geprobeert met alcohol en medicijnen, maar toen waren z'n broers er op tijd bij.
Als ze echt niet meer willen houdt je ze niet tegen, die man heeft z'n rust nu gevonden.

Wel kut, zoiets vlak naast je deur.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:26:55 #7
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_37497109
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:25 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Als ze echt niet meer willen houdt je ze niet tegen, die man heeft z'n rust nu gevonden.

Wel kut, zoiets vlak naast je deur.
Ik hoop idd dat hij rust heeft, alleen het idee dat hij "naast" ons heeft gehangen is een beetje bah.
pi_37500905
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:26 schreef Tha_Flash het volgende:

[..]

Ik hoop idd dat hij rust heeft, alleen het idee dat hij "naast" ons heeft gehangen is een beetje bah.
waarom heb je dan niet opgelet?
Ik wil je geen schuldgevoel aanpraten oid hoor, maar jij bent dus zo'n buur die zich geen fuck aantrekt van de buren, jaja zo eentje die hallo zegt en dat was hem dan weer voor een maand!
Heb jij dit topic niet geopend om dit te horen? Is het niet om je zelf gerust te stellen met de gedachte dat men het kut vindt voor jou, zodat jij je geweten bij deze kunt sussen?
tis een insteek, maar goed anyway ik snap je
het idee dat is al erg genoeg!
sterkte ermee
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:05:33 #9
144707 Slappertje
Vincent Vega
pi_37500997
Hoe kansloos zelfmoord ook is, voor sommigen is er geen andere weg. Gelukkig had hij geen vrouw&kinderen, maar het blijft klote voor z'n familie. Toch matig dat het je buurman was.
Now we come to step three. This... drives... most... people... crazy.
Woord omhoog, hond! Je weeeet.
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:05:57 #10
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_37501001
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 01:56 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik wil je geen schuldgevoel aanpraten oid hoor, maar jij bent dus zo'n buur die zich geen fuck aantrekt van de buren, jaja zo eentje die hallo zegt en dat was hem dan weer voor een maand!
Heb jij dit topic niet geopend om dit te horen? Is het niet om je zelf gerust te stellen met de gedachte dat men het kut vindt voor jou, zodat jij je geweten bij deze kunt sussen?
sterkte ermee
wat ben je voor kutwijf?
iemand een schuldgevoel aanpraten

die buurman hing er slechts een paar dagen. ik zie mijn buren soms ook een paar dagen niet.
jij gaat dus elke dag bij de buren op koffie-visite, of als je ze een paar dagen niet ziet trek je aan de bel om te vragen of hij psychische problemen heeft?

wereldvreemd figuur (of je bent een boerentrut uit een of ander gat waar iedereen elkaar controleerd)
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_37501018
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:05 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

wat ben je voor kutwijf?
iemand een schuldgevoel aanpraten

die buurman hing er slechts een paar dagen. ik zie mijn buren soms ook een paar dagen niet.
jij gaat dus elke dag bij de buren op koffie-visite, of als je ze een paar dagen niet ziet trek je aan de bel om te vragen of hij psychische problemen heeft?

wereldvreemd figuur (of je bent een boerentrut uit een of ander gat waar iedereen elkaar controleerd)
ik ben zelf net zo hoor als ts
wil niks met die buren te maken hebben!
Je snapte de hint niet nml
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:12:11 #12
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_37501052
quote:

[..]

maar jij bent dus zo'n buur die zich geen fuck aantrekt van de buren, jaja zo eentje die hallo zegt en dat was hem dan weer voor een maand!
So what?
Als ie er en einde aan maakt is t zijn probleem/oplossing
Dat er dan een dooie vent naast je hangt op 2 meter afstand met een muurtje er tussen, is aardig morbide.
Ongeveer het zelfde als er een persoon word aangereden door de trein. Dan is het zowat bingo met de lichaamsdelen. "Onder wiens stoel ligt het hoofd?" en als je dan bingo heb, ben je als eerste dood.
Maar kan je er veder wat aan doen?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 3 mei 2006 @ 02:13:54 #13
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_37501066
doe normaal man

[ Bericht 95% gewijzigd door Sc0rPi0n op 03-05-2006 12:02:31 ]
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_37501392
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:13 schreef ACT-F het volgende:
EDIT
Mensen zoals jij zijn er de oorzaak van dat mensen zelfmoord plegen. Zulks een apathie

[ Bericht 23% gewijzigd door Copycat op 03-05-2006 12:04:03 ]
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_37501401
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Sc0rPi0n op 03-05-2006 12:02:39 ]
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_37501419
-quote weg-
Precies, je moet het leven waarderen ook al valt er weinig te waarderen. Het leven is toch wel iets bijzonders, dat moet je echt respecteren. Ik vind zelfmoord echt kansloos.

[ Bericht 27% gewijzigd door Sc0rPi0n op 03-05-2006 12:03:04 ]
pi_37501437
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 03:54 schreef Steijn het volgende:

[..]

Precies, je moet het leven waarderen ook al valt er weinig te waarderen. Het leven is toch wel iets bijzonders, dat moet je echt respecteren. Ik vind zelfmoord echt kansloos.
Stel dat jij denkt dat je niets meer kan toevoegen dan ellende aan deze wereld... in jouw hoofd dan.

Mijn inzicht is dat een zelfmoordenaar ervan overtuigd is dat de omgeving beter af is zonder hem/haar.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  woensdag 3 mei 2006 @ 07:20:35 #18
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_37501702
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:07 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik vind het voor de buurman maar beter zo, alleen het idee dat er iemand "naast" je hangt is een beetje apart.
De buurman is een echte einzelganger, bijna nooit iemand op bezoek en een wit gelaat van het gebrek aan zon.
pi_37501715
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 04:13 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Stel dat jij denkt dat je niets meer kan toevoegen dan ellende aan deze wereld... in jouw hoofd dan.

Mijn inzicht is dat een zelfmoordenaar ervan overtuigd is dat de omgeving beter af is zonder hem/haar.
Dat denk ik ook.
ALs men zich niet meer gewenst voelt, en zichzelf niet als toegevoegde waarde ziet in welk leven dan ook. En de kans doet zich voor, dat het dan gewoon einde oefening is voor diegene.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  Moderator woensdag 3 mei 2006 @ 07:29:40 #20
18653 crew  D.
pi_37501721
-deze ook maar weg-

[ Bericht 95% gewijzigd door Sc0rPi0n op 03-05-2006 12:03:39 ]
pi_37501810
schijnt dat de geesten van dez personen nooooooit meer tot rust komen en dus blijven spoken in hun huis en dat van de buren...succes
Dick Schaffa
  woensdag 3 mei 2006 @ 07:50:35 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_37501832
Degene die het goed vinden dat die buurman zich verhangen heeft wens ik zware psychische problemen toe. Anyway TS, best luguber inderdaad. Ik hoop dat je het een beetje van je af kan zetten, sterkte voor jou en je vriendin.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 03-05-2006 07:58:28 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_37501847
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 02:07 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik snapte die "hint" van jou ook niet.. vond jouw reactie ook niet echt helemaal (y), maar wij zullen het wel niet snappen omdat wij man zijn.....
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
  woensdag 3 mei 2006 @ 07:53:34 #24
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_37501850
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 07:50 schreef jogy het volgende:
Degen die het goed vinden dat die buurman zich verhangen heeft wens ik zware psychische problemen toe. Anyway TS, best luguber inderdaad. Ik hoop dat je het een beetje van je af kan zetten, sterkte voor jou en je vriendin.
Luguber was het woord wat ik zocht, dat is het.
Enne thanks, komt wel goed.
  Moderator woensdag 3 mei 2006 @ 08:42:23 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_37502263
quote:

[..]

sterkte ermee
Oh please. Alsof je de oppas moet spelen voor je buren. Als die buurman een einzelganger is dan heb je weinig contact, en let je dus ook nergens op. Je post is naar mijn mening wel degelijk bedoeld om TS een schuldgevoel aan te praten.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')