Ik hoop het ookquote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef MissFrodo het volgende:
JacMar, nog even wachten op Duitsland maar moet wel gaan lukken denk ik.
Ik dus ook niet bij deze fles maar nu net weer geroken en toen rook ik het weer welquote:Op maandag 8 mei 2006 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan er met de beste wil van de wereld geen mandarijn uithalen.
Lekker hequote:Op maandag 8 mei 2006 20:57 schreef GotC het volgende:
Hier in Aberdeen is ook een Lush.. nooit eerder naar binnen gelopen tot vorige week. Echt, de meest heerlijke dingen hebben ze daar!En wat een vriendelijke mensen werken daar! Ze doen ook gerust alles voor, hoe je bepaalde zepen enzo gebruikt en geven simpelweg geweldig advies. Best een grote winkel ook!
Anyway, ik ben er nu al gek op
Ik vind RFTA een beetje tegenvallen. De scrub is te fijn en de verfrissende werking valt ook wel mee. Zodra je het afspoelt is het frisse gevoel wegquote:Op maandag 8 mei 2006 23:08 schreef Elefes het volgende:
Ik ben nu een beetje spulletjes aan het opmaken enzo die ik nog heb (heb toch best veel vind ik) en dan ga ik daarna weer eens kijken voor wat nieuwe dingen.
Running for the Embassy rook wel ok, alleen is ie zo duurIk vind 8,95 nogal wat voor een scrubblokje..
(in combinatie met student zijn).
dat gevoel had ik inderdaad ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:13 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik vind RFTA een beetje tegenvallen. De scrub is te fijn en de verfrissende werking valt ook wel mee. Zodra je het afspoelt is het frisse gevoel weg![]()
'quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
nou, ,'n gesprek over m'n scriptie ging niet goed en ook niet slecht, want meneer kam niet opdagen
Heb ik (volgens mij van jou) een proefje van, dat is idd erg lekkerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
dat gevoel had ik inderdaad ook.
Misschien kun je beter een Fair Trade Foot Lotion kopen, Elefes?
Je moet het ook niet etenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:23 schreef MUUS het volgende:
Trichomania smaakt vies.
En ik krijg er een jeukend hoofd vanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:23 schreef MUUS het volgende:
Trichomania smaakt vies.
dat zou idd kunnen ja, dat dat proefje van mij is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:21 schreef Elefes het volgende:
[..]
Heb ik (volgens mij van jou) een proefje van, dat is idd erg lekkerAlleen blijf ik het zo lang "voelen" op mijn voeten, dat is in combinatie met dichte schoenen niet zo fijn.. Vandaar dat ik dacht dat RFTE misschien wel lekker was
Pff, ik ben blij dat ik (nog) geen scriptie hoef te maken..
Nou, dat je dan niet denkt: "Voor mijn hoofd is het niks, dus eet ik het maar op ofzo"!!quote:
Zeker. Om te drinken ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tea Tree Water en Eau Roma zijn ook bah..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |