Ik heb hem zelf nog nooit gehad maar dit staat op de lush wiki:quote:Op zondag 7 mei 2006 22:39 schreef gaai het volgende:
Ehm.....ik heb een klein n00b vraagje.....ik kan nergens vinden waar Buffy nou naar ruikt........kan iemand me dat misschien vertellen?
![]()
quote:Het ruikt heerlijk, vooral de amandelen die erin verwerkt zitten
Ja, ruik jij er ook wat sinaasappeligs doorheen? Of ben ik gekquote:Op maandag 8 mei 2006 00:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Happy for Sad is inderdaad erg vrolijk!
Lekker
Hmm... Happy for Sad is misschien toch een uitzonderingssituatiequote:Op maandag 8 mei 2006 00:29 schreef CherryLips het volgende:
Verdorie, ik heb geen geld en genoeg zeep enzo voor de komende 5 jaar, maar toch zou ik zo Happy for Sad willen halen
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas weer naar de Lush mag als m'n shampoobar op is, en die heb ik gisteren net aangebroken![]()
Daaromquote:Op maandag 8 mei 2006 00:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... Happy for Sad is misschien toch een uitzonderingssituatieaangezien ze daar nog maar een paar kleine flesjes van hebben
![]()
Hmm... moet je ver naar Amsterdam of een andere Lushstad? Zo niet, dan zou ik gewoon even gaan ruikenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom
Wel een dilemma... Ik weet niet eens of ik 'm wel lekker vind.
Heb je een OV? Als het je toch geen geld kost en je hebt tijd overquote:Op maandag 8 mei 2006 00:54 schreef CherryLips het volgende:
A'dam is een uur met de trein, hoef niet over te stappen... mmm... moet dinsdag toch naar utrecht... het is wel erg verleidelijk
Nou, ik heb er even aan gesnuffeld, maar ik vind 'm alles behalve bloemig en fruitigquote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Huh? Dat vind ik wel van Narcotick (die vind ik dus echt smerig) maar Happy for Sad vind ik bloemig en fruitig! Ik ruik er ook wel wat sinaasappel doorheen
daarom vind ik het wel lekker in combinatie met Happy
Nee, Den Boschquote:Op maandag 8 mei 2006 14:45 schreef PeRi het volgende:
Ben je in Amsterdam geweest Elefes? Sanne is daar vanmiddag ook langsgeweest om iets te vragen en ze was net een Lushie misgelopen, zeiden ze.
Lekker moederdagpakket trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |