Dat had ik ook gedaan met m'n Black Magic, alleen toen ging ie enorm meurenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:33 schreef Sanne het volgende:
Dames vergeten jullie niet dat de massagebars smelten als het echt heel warm wordt?
Die kun je vanaf nu het beste in de koelkast bewaren.
Wat een drama was dat he? De mijne is na een dagje Zanvoort nog wel hersteld door hem te reanimeren in de koelkast, maar jij hebt die van jou helemaal weg moeten gooien he?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:45 schreef PeRi het volgende:
En de lipbalms ook! Niet mee naar het strand, of ergens waar het warm is. Anders heb je een plasje lipbalm..
*Herinnert zich Lip Lime mee naar de Linnaeushof in de bloedhitte vorig jaar* Telkens als ik die vlek op mn tas nog zie, moet ik bijna huilen om mn gestorven Lip Lime. RIP my baby..
Het weinige beetje dat over was, na het was leeggelopen op mn tas, werd niet meer hard nee, ook niet toen ik het in de koelkast had achtergelaten de rest van de avond/nacht. Als het nou was gebeurd met mn Lite Lip had ik het minder erg gevonden, maar mn Lip Lime.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat een drama was dat he? De mijne is na een dagje Zanvoort nog wel hersteld door hem te reanimeren in de koelkast, maar jij hebt die van jou helemaal weg moeten gooien he?
Nu je het zegtquote:
Gewoon in een tupperware bakje met je eigen naam erop. Iedereen die er dan van eet, doet dat op eigen risicoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mijn moeder ziet me al aankomen met het feit dat ik graag mijn massagebars in de koelkast wil leggen.
Hihi!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gewoon in een tupperware bakje met je eigen naam erop. Iedereen die er dan van eet, doet dat op eigen risico
Volgens mij kun je die nog wel gewoon in de winkel kopen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb ik net vorige week m'n Engelandbestelling gedaan, krijg ik een huwelijksuitnodiging in de bus....
Deze:
[afbeelding]
had me wel leuk geleken, maar helaas dus...
Oe, als je het wil doen héél graag!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:39 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die nog wel gewoon in de winkel kopen.
Zal morgen wel even voor je kijken in Amsterdam, als je wil.
.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, als je het wil doen héél graag!
Als het niet teveel moeite is: graag!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:59 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
.
Zal ik er dan maar 1 voor je meenemen als ze er zijn?
Is goedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:01 schreef MissFrodo het volgende:
Is goed ik zet het op mijn lijstje als het lukt stuur ik je morgen een email met het bedrag wat je mij mag betalen
Juist niet. In de winter is m'n lijf zo koud dat ik de massagebars niet eens gesmolten krijg, dus ik gebruik ze voornamelijk in de zomer en dan liggen ze naast m'n bed. Nooit last gehad van smeltende dingen of dingen die gaan stinken of schiften. =)quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:33 schreef Sanne het volgende:
Dames vergeten jullie niet dat de massagebars smelten als het echt heel warm wordt?
Die kun je vanaf nu het beste in de koelkast bewaren.
Koud? Het is hier nog heerlijk weer...quote:Op zondag 7 mei 2006 11:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het is weer koud.
Hoppa die zeepjes uit de koelkast
Jammer.
Dat is echt balenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:24 schreef Vava het volgende:
Koud, grijs en grauw![]()
Die van mij lagen ook nog niet in de koelkast maar ik ga de massagebars die ik op voorraad heb er iig al wel snel in leggen. Wanneer ik de massagebars die ik nu gebruik in de koelkast ga leggen zie ik wel, dat stel ik wel zo lang mogelijk uit.
Ik heb geen mail van je gehad, dus ik denk dat er iets is misgegaan... in elk geval super bedankt, als je de rekening (nog een keer) wil sturen maak ik hem morgenochtend direct over! Superquote:Op zondag 7 mei 2006 19:50 schreef MissFrodo het volgende:
Miss Dynastie, ik hoop dat ik de rekening nou naar de juiste persoon heb gestuurd, het is gelukt!
Het was de laatste Love Stack in de Leidsestraat maar ik heb hem voor je en hij is nog ingepakt ook.
Ik dacht dat hard gewoon een shampoo was ipv een 2 in1.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:30 schreef Maeghan het volgende:
Ik mag bijna bestellen! Joy!
Maar ik wil de Hard shampoo/conditioner (ja nog een twee in een!) en die staat nog niet online. Staat wel in de Lush Times, zou ik 'm dan al gewoon kunnen bestellen?
Wat een leuk nieuws allemaalquote:Op zondag 7 mei 2006 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoooo ook weer terug!
Gisteren even bij de Lush in de Leidse geweest, Bonnie was er en die kwam gelijk naar me toe.
Nieuwtjes:
- Er komen nieuwe Jellies
- Een aantal discon-douchegels komen terug als zeepje (o.a. Freeze!)
- Happy moet er over een weekje of 3 zijn!
En ik kreeg het gloedstenieuwe krantje mee, want eigenlijk nog niet mocht worden uitgedeeld.
Buit:
* Happy for Sad voor Vava
* Mask of Magnaminty
* Sweet Japanese Girl
* Ooh La La voor vriendje
Proefje: Cosmetic Lad en Soap Sod.
Goed lijstje zeg!quote:Op zondag 7 mei 2006 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoooo ook weer terug!
Gisteren even bij de Lush in de Leidse geweest, Bonnie was er en die kwam gelijk naar me toe.
Nieuwtjes:
- Er komen nieuwe Jellies
- Een aantal discon-douchegels komen terug als zeepje (o.a. Freeze!)
- Happy moet er over een weekje of 3 zijn!
En ik kreeg het gloedstenieuwe krantje mee, want eigenlijk nog niet mocht worden uitgedeeld.
Buit:
* Happy for Sad voor Vava
* Mask of Magnaminty
* Sweet Japanese Girl
* Ooh La La voor vriendje
Proefje: Cosmetic Lad en Soap Sod.
Op de Leidse stonden nog een stuk of 8 kleine flesjes en één middelgrote fles, maar die krijgt Vavaquote:Op zondag 7 mei 2006 22:13 schreef JacMar het volgende:
[..]
Goed lijstje zeg!![]()
Happy for sad vind ik ook zoooo lekker, de mijne is alleen op![]()
Hadden ze nog veel in Amsterdam?![]()
Dan moet ik zien dat ik heel binnenkort nog een keer naar Amsterdam gaquote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op de Leidse stonden nog een stuk of 8 kleine flesjes en één middelgrote fles, maar die krijgt Vava.
Ik vind 'm stinken. Mannenluchtje... met eucalyptus en dennengeur
. Zo'n Kneipp-badolie erlebnis
.
Hardquote:Op zondag 7 mei 2006 22:03 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hard gewoon een shampoo was ipv een 2 in1.
Huh? Dat vind ik wel van Narcotick (die vind ik dus echt smerigquote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op de Leidse stonden nog een stuk of 8 kleine flesjes en één middelgrote fles, maar die krijgt Vava.
Ik vind 'm stinken. Mannenluchtje... met eucalyptus en dennengeur
. Zo'n Kneipp-badolie erlebnis
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |