Ik heb tenminste een goed excuusquote:
Alleen jammer dat de film zoquote:
dronken achter de pc stoer manquote:Op zondag 21 mei 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een goed excuusik was dronken
dan heb je `m nog goedkoopquote:Op zondag 21 mei 2006 00:12 schreef Dizer het volgende:
http://www.axelmusic.com/productDetails/025192103728
een van de beste in z'n categorie en jij vind hem niksquote:Op zondag 21 mei 2006 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de film zois. Als oorlogsfilms liefhebber en verzamelaar, vind ik alsnog deze niet zo
Ja, ik vond hem langdradigquote:Op zondag 21 mei 2006 00:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
een van de beste in z'n categorie en jij vind hem niks
Neuh.. ik was niet eens thuis. Ik had hem in mijn eBay lijst staan.. en ik was bij een vriendin van me aan het zuipen met de groep, dus ging mijn mobiel tekeer met eBay.. was dus laatste minuut van de veiling en zo... Tjah... als je dan bezopen bent en even vraagt of je gebruik kan maken van haar laptop..quote:
omg het toppunt van verslaafdzijnquote:Op zondag 21 mei 2006 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neuh.. ik was niet eens thuis. Ik had hem in mijn eBay lijst staan.. en ik was bij een vriendin van me aan het zuipen met de groep, dus ging mijn mobiel tekeer met eBay.. was dus laatste minuut van de veiling en zo... Tjah... als je dan bezopen bent en even vraagt of je gebruik kan maken van haar laptop..
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
omg het toppunt van verslaafdzijn![]()
![]()
Geen dank, ik gooi hem van de week ook in de pre-order.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:56 schreef Timo20 het volgende:
jup, ziet er idd. goed uit
heb `m net gepre-ordered bij axelmusic voor ¤ 15,99
Goede prijs dacht ik zo. Thnx again Shogo![]()
Ik ga hem misschien morgen halen. Dan laat ik 's avonds wel foto's zienquote:Op zondag 21 mei 2006 11:51 schreef FremantleDockers het volgende:
DIZER,
Kun jij bevestigen dat de NLse 3disc van Walk the Line een dikke keep is ipv een mooie digipack? Dat zou namelijk wel een enorme teleurstelling zijn...
lees net op t forum van dvd.nl dat ie bij pacific zo`n $ 16,- incl. verzenden kost! dalijk een ff kijken, dan moet ik `m toch daar bestellenquote:Op zondag 21 mei 2006 01:52 schreef Shogo het volgende:
[..]
Geen dank, ik gooi hem van de week ook in de pre-order.![]()
had ik je ook wel zo kunnen vertellenquote:Op zondag 21 mei 2006 11:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
lees net op t forum van dvd.nl dat ie bij pacific zo`n $ 16,- incl. verzenden kost! dalijk een ff kijken, dan moet ik `m toch daar bestellen
waarom deed je dat dan niet?quote:Op zondag 21 mei 2006 12:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had ik je ook wel zo kunnen vertellen
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je daar nu nog niet achter bent
ALS je slim bent bestel je ook niet voor 1 ding bij pacificquote:Op zondag 21 mei 2006 13:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
trouwens: met die manier van verzenden die ik altijd kies (de middelste) komt de prijs op iets meer dan $ 19,-. Dan scheelt t niet zo veel met axel. Laat `m dus maar daar staan
Ach maakt voor mij geen flikker uit heb toch geen creditcard.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
lees net op t forum van dvd.nl dat ie bij pacific zo`n $ 16,- incl. verzenden kost! dalijk een ff kijken, dan moet ik `m toch daar bestellen
lees nou wat je zelf typt: ALSquote:Op zondag 21 mei 2006 13:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ALS je slim bent bestel je ook niet voor 1 ding bij pacific![]()
Maar ik zit op een bedrag van 20 euro of zo. Wat doet de douane daaraan dan als ze hem pakken?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:56 schreef FremantleDockers het volgende:
prima winkel, duurt effe voor het er is maar is de grootste in Australia (hebben ook een paar winkels daar, erg leuk om doorheen te lopen, werkt volk dat echt van films houdt).
Douane kan een issue zijn. Geen gegarandeerde pakkans zoals bv amazon, maar ze worden er regelmatig uit gevist.
Wel zeer betrouwbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |