quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef Dizer het volgende:
een paar uur geleden Jarhead 2-Disc OOP voor 33 incl gewonnen op eBay. Laatste keer met mijn bezopen harsens op eBay ga![]()
Desalniettemin geen slechte prijs. Dat kostte ie bij de online winkels ook.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef Dizer het volgende:
een paar uur geleden Jarhead 2-Disc OOP voor 33 incl gewonnen op eBay. Laatste keer met mijn bezopen harsens op eBay ga![]()
Je bedoelt zijn egostreling?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:24 schreef Svensational het volgende:
Vinden jullie de nieuwe username van Dizer ook zo kut?
Nee.quote:
Dizer is idd een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:24 schreef Svensational het volgende:
Vinden jullie de nieuwe username van Dizer ook zo kut?
Songfestival?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:31 schreef Timo20 het volgende:
Avond
en? ook met z`n allen het Songfestival aan `t kijken?
ja no shitquote:
Muse, das voor homo'squote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja no shit
Heb nu Muse op staan. Toch een beetje beter
quote:
ja had t gezien jaquote:
Ik ook... maar jah.. alcohol maakt meer kapot van je portomonnee dan je lief bentquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:55 schreef Timo20 het volgende:
ja had t gezien ja
toch iets meer dan dat ik er voor over heb, zeg maar
32 dollarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:03 schreef pascalheister het volgende:
Munich LE was weer te koop bij pacific, gelijk maar even besteld![]()
heb ik m net vorige week bij axelmusic besteld voor ¤ 29,99quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:03 schreef pascalheister het volgende:
Munich LE was weer te koop bij pacific, gelijk maar even besteld![]()
dacht dat ie deze komende week uitkwam?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:17 schreef Dizer het volgende:
Ik zag gister in een DVD winkeltje, een Nederlandse uitgave van Walk the Line. 3 Discs. Maar die dvd is toch nog niet uit? Kostte iets van 22 euro. Ik wou hem meenemen, maar ik dacht... dat zullen ze op Internet ook ergens hebben.. maar kan het nergens vinden
Overal op internet is het een 2 disc uitgave. Wat ik heb gezien, is een 3 disc uitgave...?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dacht dat ie deze komende week uitkwam?
2 disc versiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Overal op internet is het een 2 disc uitgave. Wat ik heb gezien, is een 3 disc uitgave...?
het gaat toch om de film?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
2 disc versie
3 disc versie
die 3 disc heeft wel een mooie cover trouwens![]()
Dizer vroeg toch om een link van de 3 disc versie?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het gaat toch om de film?
heb btw de 2 disc ce R1
whehequote:
De 2-disc R1 is imo mooier. Ik had eigenlijk verwacht dat die NL versie in een digipack zou komen maar toen ik hem zag staan was dat wel even een afknapper, een dikke zwarte keepcase.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het gaat toch om de film?
heb btw de 2 disc ce R1
ja das idd. een afknapperquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:05 schreef Shogo het volgende:
[..]
De 2-disc R1 is imo mooier. Ik had eigenlijk verwacht dat die NL versie in een digipack zou komen maar toen ik hem zag staan was dat wel even een afknapper, een dikke zwarte keepcase.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |