Die is bij mij netjes diep onder de 100 euroquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:13 schreef SPiDeY. het volgende:
Sta ook wel een paar honderd euro rood maarja.. nog even wachten op stufi en salaris over 2 weken en het is weer net over de grens
En misschien ooit nog eens mijn CC krediet afbetalen
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:16 schreef SPiDeY. het volgende:
Farscape set is terug
Komop Dizer, die 150 euri kan er dan ook nog wel bij, koopje! Ohnee, je geeft liever 2x zoveel uit voor die slome maar smallere seizoensboxen op termijn![]()
Dammmn, nicequote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die is bij mij netjes diep onder de 100 euro
Ik moet nog naar Amerika he..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:21 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Dammmn, nice
Mijne is iets van 1k... maar hij gaat al naar beneden![]()
quote:
Ik moest het nog weer gaan volgen. Ben bij seizoen 1 halverwege gebleven...quote:
Seizoen 1 was ook wel beter imho, maar nog steeds erg leuk tijdverdrijfquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik moest het nog weer gaan volgen. Ben bij seizoen 1 halverwege gebleven...
Ja uitstaande bedragen betalen idd. Betaal zelf nu zo'n 1% rente per maand extra wat op jaarbasis als je het laat staan best kan oplopen. Krediet op mijn studentenrekening is wat dat betreft stukken voordeliger met 7% per 12 maanden ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:04 schreef slindenau het volgende:
CC krediet afbetalen, daarmee bedoelen jullie de rekening betalen? Dus hoeveel je met je cc hebt uitgegeven?
Dat is bij mij ook altijd rond de 100e, en nooit boven de 200 (wat dvd's betreft).
Maar aan die 100 op de cc zit ik nu al, dus deze maand kan ik niks meer bestellen.
Tjah.. maar CC gaat voor en dus kan je alsnog rood staan...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:37 schreef slindenau het volgende:
Dat lijkt me ook niet al te handig. Soms krijg ik stufi pas later dan de cc rekening, en ik kan niet rood staan
.
Je bent niet echt een makkelijke verkoper, Diz. Vooral als ik zie wat bijv die RC2 biedt, vijf titels overnemen, dan zou ik wat makkelijker zijn met prijzen. Maar hey, wie ben ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:32 schreef Dizer het volgende:
[TK] DVD's o.a. LOTR Wood box, Black Adder, Steelbooks..
En jij bent dus in real life ook geen echte verkoperquote:Op zondag 14 mei 2006 12:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent niet echt een makkelijke verkoper, Diz. Vooral als ik zie wat bijv die RC2 biedt, vijf titels overnemen, dan zou ik wat makkelijker zijn met prijzen. Maar hey, wie ben ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |