quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik vond de banner nog in mijn temp internet files dus nu is de OP weer compleet
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:39 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik vond de banner nog in mijn temp internet files dus nu is de OP weer compleet
Ik kan je wel op msn toevoegen en dingen gaan roepen als: "he, mooie jongen, vertel jij pappa eens waar die mooie voornaam vandaan komt?", maar daar worden we allebei erg zenuwachtig van denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit begrepen waarom er een hand op de cover staat. Er is nooit een hand afgehakt
Mijn voornaam is van Arabische afkomst. Meer zeg ik niet, want ik heb al te veel weggegeven van mijn prive leven op Internet nu. Voor meer info.. voeg me toe op msn of mail me..
Ik zou er inderdaad erg zenuwachtig van worden jahquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:55 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ik kan je wel op msn toevoegen en dingen gaan roepen als: "he, mooie jongen, vertel jij pappa eens waar die mooie voornaam vandaan komt?", maar daar worden we allebei erg zenuwachtig van denk ik.
Dat moeten we uitzoeken, of is er een missende scene waar ik niks vanaf weet of mijn R2NL versie weer niet toelaat?quote:Was me nooit opgevallen, van die hand. Eigenlijk best raar inderdaad.
dat vind ik ook altijd vreemd de ene keer kun je hem ophalen, de andere keer komen ze nog terugquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:00 schreef Timo20 het volgende:
Ben ik gisteren werken, komt natuurlijk de TPG met een pakketje van Pacific. Dus ze duwen lekker een briefje in de bus waarop staat dat ze t morgen (vandaag dus) opnieuw komen aanbieden tussen 09.00 en 13.00uur. Dan ben ik toch ook werken, dus er weer niemand. Kan ik nog een dag wachten
Normaal duwen ze een briefje in bus dat ik t de dag erna kan ophalen of dat ze t bij de buren hebben afgegeven. Nou moet t weer anders
Stelletje slimmerikken...
Je bent er zo eenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:45 schreef slindenau het volgende:
jeweettoch
Eigenlijk zit ik wel te kijken of ik iets zie maar kan niks vinden op het moment. Bovendien hou ik wat geld apart voor deze:quote:
Als het pakketje door de postbode wordt gebracht (niet al te grote dingen waarvan de ptt gokt dat het wel door de gleuf past) en het past niet/je bent er niet kun je het de volgende dag ophalen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat vind ik ook altijd vreemd de ene keer kun je hem ophalen, de andere keer komen ze nog terug
hier bij ons wil dat ook nog wel eens verschillen. De ene keer als de pakketdienst t brengt kan ik t de volgende dag ophalen op t postkantoor, de tweede keer geven ze t af bij de buren en duwen daarover een briefje in de bus, de derde keer kan ik t pas ophalen bij t postkantoor nadat ze het twee keer hebben aangeboden...quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:12 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Als het pakketje door de postbode wordt gebracht (niet al te grote dingen waarvan de ptt gokt dat het wel door de gleuf past) en het past niet/je bent er niet kun je het de volgende dag ophalen.
Als het pakketje door de ptt pakketdienst (tpg? tnt? whatever) wordt gebracht dan komen ze de dag erna nog een keer terug, en daarna kun je het pas ophalen. Dit zijn de pakketten waarvan het meteen al duidelijk is dat het nooit door de brievenbus past.
Okay, jij zien we de aankomende week niet meerquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, jij zien we de aankomende week niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |