Bierquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:09 schreef Gebleekte het volgende:
wat 'squirt' ze dan?
ja, en wel een beetje opschieten anders hoor je er niet meer bijquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:10 schreef Speedski het volgende:
Is dit een onderwerp om over op te scheppen ?![]()
Ondertitelquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:00 schreef Loontjah het volgende:
squirten is niet leuk, vooral niet als je in de auto bent
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:00 schreef Loontjah het volgende:
Daar hadden die fabrikanten ook vast niet aan gedacht toen ze de ruitenwissers aan de buitenkant monteerdenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:00 schreef Loontjah het volgende:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Daar hadden die fabrikanten ook vast niet aan gedacht toen ze de ruitenwissers aan de buitenkant monteerden
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Daar hadden die fabrikanten ook vast niet aan gedacht toen ze de ruitenwissers aan de buitenkant monteerden
kan je dat ff schematisch voor me tekenenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:42 schreef B-FliP het volgende:
Yep... En hier zijn overigens al een aantal topics over geopend nog niet zo lang geleden...
Maar squirten tijdens t neuken is teamwork hoor...Zij moet op de goede manier gestimuleerd
worden, en dat kan alleen als zij de juiste houdingen aanneemt waarop zij zo juist gestimuleerd
wordt en zich lekker laat gaan, een btje dezelfde mentale houding als bij het masturberen, maar
dan doet ze t nu niet alleen... Als de vrouw het zelf al bij zichzelf kan doen, of ooit ervaren heeft,
weet ze precies hoe wat te stimuleren, en wordt het dus makkelijker om t ook tijdens het neuken
te doen...
En die liepen bijna allemaal uit op een welles-nietes discussie over of het nou wel of niet mogelijk was of dat de dame in kwestie toch (stiekem) aan het plassen was.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:42 schreef B-FliP het volgende:
Yep... En hier zijn overigens al een aantal topics over geopend nog niet zo lang geleden...
Ach ja, als je t hebt meegemaakt weet je wel beter...quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:28 schreef RiDo78 het volgende:
En die liepen bijna allemaal uit op een welles-nietes discussie over of het nou wel of niet mogelijk was of dat de dame in kwestie toch (stiekem) aan het plassen was.
Niet iedere meid kan 't.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:14 schreef Blackletter het volgende:
mijn vriend probeert me wel telkens te laten squirten, ik vind het zelf maar een rare gedachte dat t kan. maar wat hij doet voelt wel lekker, alhoewel ik dus nog niet squirt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |