Correctie, ze zijn weliswaar zichtbaar maar bij de meeste mensen dermate klein dat ze niet opvallen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Yorrit het volgende:
de Rectus Abdominus heeft 8 'packjes', maar de bovenste 2 zie je bijna nooit doordat de borstspieren daarvoor zitten
Weegschaal! En nu niet zeggen dat die niet 100% accuraat is. Ik ben er blij mee.quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:53 schreef .Timp. het volgende:
Ik denk dat als je je niet aan de verhouding houd dat het hele effect verloren gaat.
Want het gaat om de snelle wisselingen die het lichaam moet maken.
Gefeliciteerd met je 0,5 % daling in BF
Waarmee gemeten?
Haha, doe ik tochquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:14 schreef Nugget het volgende:
Weegschaal! En nu niet zeggen dat die niet 100% accuraat is. Ik ben er blij mee.![]()
![]()
Weet ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:11 schreef Miguel het volgende:
[..]
Haha, doe ik tochZo'n ding is niet eens op de hele procenten betrouwbaar...
Meet de geleiding van de stroom door je lichaam, maar deze kun je al aanpassen door flink water (2 liter ineens bv.) te drinken...
Dat is 10 euro, niet gek zeg. Dacht dat de prijzen altijd veel hoger lagen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:04 schreef Miguel het volgende:
Hoeft niet hoor
AccuFitness Accu-Measure Calipers: $13.98
Deze ga ik bij mijn volgende bestelling iig zeker toevoegen
Dus als ik op een vlak stuk ren en paar hellingen meepak dan is dat geen HIIT ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef Miguel het volgende:
Ten eerste kan ik vrij weinig van die twee regels maken.
Ten tweede is wat jij bedoelt (voor zover ik dus kan begrijpen uit dat gebrabbel) geen High Intensity Interval Training...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |