Dus is het een uitdaging en dus interessantquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:04 schreef Genjuro het volgende:
Hoeveel % van de mensen die het geprobeerd hebben die ik ken al na 2 weken er gewoon de brui aan geven omdat het erg zwaar is maar "niet werkt" is zielig.
ummm edit deze zin maar ff, het is gewoon gebrabbel nu...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:04 schreef magic_dreamer het volgende:
Maar mensen die critisch zijn gewoon proberen want is 4 tot 15 minuten????
waarom zoals ik het zeg is het nou zoveel tijd dat je kwijt ben???quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:05 schreef Genjuro het volgende:
[..]
ummm edit deze zin maar ff, het is gewoon gebrabbel nu...
Zozo, wat een ambitiesquote:Op maandag 8 mei 2006 18:50 schreef master_X het volgende:
ik ga binne kort ook even proberen als ik weer helemaal droog wil worden wil nu eerst breed worden en groeien en daarna vet verbranden en 10 pack creaeren![]()
Als jij een 10 pack weet te maken krijg je van mij 100 euro.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:06 schreef master_X het volgende:
[..]
ben al bijna 2 jaar bezig met fitniss en nu een beetje aan groeien vandaar![]()
Ja zijkanten meetellen, zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:36 schreef master_X het volgende:
http://www.giantpt.com/Training/Afbeeldingen/Buik03.gif
zie ik er tien + zeikanten mee geteld he
Correctie, ze zijn weliswaar zichtbaar maar bij de meeste mensen dermate klein dat ze niet opvallen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:43 schreef Yorrit het volgende:
de Rectus Abdominus heeft 8 'packjes', maar de bovenste 2 zie je bijna nooit doordat de borstspieren daarvoor zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |