Ow Vlieg, ik ga je zeer binnenkort terug mailen. T is er nog niet van gekomen.quote:
Graaf graaf,quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:53 schreef Ymke het volgende:
Heb je laatst nog gezien wat ik tegen je zei poseidon? En ja , heb je wat gekocht?
Ik had ook wel wat duidelijker kunnen zijn .quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:58 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Graaf graaf,
Eeuh ja ik heb het gezien en ja ben wezen kijken, bedankt nog![]()
Nee ik heb niet gekocht . Ik was eigenlijk wezen kijken voor rollen film maar die waren me nog iets te duur en ik had ook net weer een rol gekocht op marktplaats.
Voor andere doka spullen heb ik een koop verbod gekregen van moeder de vrouw. Ik heb ondertussen genoeg voor 3 doka's en ik kan het allemaal niet meer kwijt![]()
Ik heb echt een hardstikke mooie doka en nog best groot ook.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:03 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik heb echt een hardstikke mooie doka en nog best groot ook.
Maar enig idee hoeveel ruimte 3 vergroters innemen?
Ik doe best veel in de doka hoor. Ik laat alleen niet veel hier zien omdat het een aantal familiekiesjes achtige dingen zijn geweest en veel losse snapshots, niet echt showcase waardig. Veel test matriaal ook, moet nog wel veel leren.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik had ook wel wat duidelijker kunnen zijn .![]()
Nu moet je ook nog wat gaan doe met al die spullen
Hoe is het met de kleine?
Hee de baggeraar is terug . Zit je tijd er nu al op?quote:
heeey jij daarquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:06 schreef Vliegvrager het volgende:
ik bagger nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:06 schreef Ymke het volgende:
[..]
Hee de baggeraar is terug . Zit je tijd er nu al op?
Netjes? Speciale netjes ofzo?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey jij daar
weet jij in Utrecht nog een zaak die zoiets als netjes verkoopt?
mijn imago wat doe jequote:Op woensdag 3 mei 2006 09:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dit is je kans om een nieuw imago op te bouwen.![]()
nee netjes is een winkel voor alternatieve kledingquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:09 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Netjes? Speciale netjes ofzo?
netjes zijn toch overal wel te krijgen?
Bij het Neude zat "vroeger, in mijn tijd" een zaakje. helemaal op de hoek van de Bildstraat, laatste pand zo'n beetje. En DUMP2000 was er toen nog, voor de man een goede zaak.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee netjes is een winkel voor alternatieve kleding
kun je leuke dingetjes vandaan halen
en was nu opzoek naar een nieuw topje/corsetachtig zegmaare
en die hadden ze neit naar mijn smaak
Maar ik ben erg een beetje uit wat waar te krijgen is op alternatief gebied sinds ik mijn hanekam heb afgeschoren 8 jaar geleden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:16 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Bij het Neude zat "vroeger, in mijn tijd" een zaakje. helemaal op de hoek van de Bildstraat, laatste pand zo'n beetje. En DUMP2000 was er toen nog, voor de man een goede zaak.
kan er op zijn minst even gaan kijken strakjesquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:17 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Maar ik ben erg een beetje uit wat waar te krijgen is op alternatief gebied sinds ik mijn hanekam heb afgeschoren 8 jaar geleden.
Ze verkochten er in iedergeval alle soorten en maten Dr Martins, vandaar dat ik ze had gevonden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan er op zijn minst even gaan kijken strakjes
aaah die heb ik bij sacha gehaaldquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:22 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ze verkochten er in iedergeval alle soorten en maten Dr Martins, vandaar dat ik ze had gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |