Wat een geweldige foto's Magnificent.. zijn ze allemaal van dezelfde flickr user? misschien kan je even een linkje naar zijn username geven voor meer van dit soort magnificent foto's..quote:Op zondag 9 november 2008 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige stad is het toch!
Je kunt hier ook honderden foto's vinden van Istanbul: www.worldturkey.comquote:Op zondag 28 juni 2009 12:44 schreef tammarra het volgende:
[..]
Wat een geweldige foto's Magnificent.. zijn ze allemaal van dezelfde flickr user? misschien kan je even een linkje naar zijn username geven voor meer van dit soort magnificent foto's..
Okay, je haalt me over.quote:Op zondag 9 november 2008 00:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige stad is het toch!
Ik zou Capadocie en het noorden doen (zwarte zee gebied) kwa natuur is dat echt geweldig!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef Yvonnetje het volgende:
Wij hebben het plan om eind oktober, begin november naar Turkije te gaan. 2 tot 3 weken, rondreizen, cultuur en natuur zien. Zelf denken we aan het zuiden en Capadocie, iemand ervaring daar buiten het zomerseizoen?
Copy that!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:49 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik zou Capadocie en het noorden doen (zwarte zee gebied) kwa natuur is dat echt geweldig!
Ziet er idd mooi uit! Nadeel is alleen dat het tegen die tijd in het noorden een stuk minder lekker weer is dan (kouder en best veel regen...)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:49 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik zou Capadocie en het noorden doen (zwarte zee gebied) kwa natuur is dat echt geweldig!
Grappig, dat idee hebben wij ook. Wij zitten alleen aan de herfstvakantie vast en hebben dus zojuist een retourtje Istanbul gekocht van zaterdag t/m zondag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:57 schreef Yvonnetje het volgende:
Wij hebben het plan om eind oktober, begin november naar Turkije te gaan. 2 tot 3 weken, rondreizen, cultuur en natuur zien. Zelf denken we aan het zuiden en Capadocie, iemand ervaring daar buiten het zomerseizoen?
Ga je voor het Ibiza (jongeren uitgaansgevoel) gebeuren dan is het Alanya, Bodrum e.d.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:38 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben aan het kijken voor een vakantie naar Turkije, in september.
Dit zal de eerste keer zijn dat ik naar het buitenland op vakantie ga, heb er onwijs veel zin in, maar kom er niet helemaal uit.
Uiteraard vraag ik veel informatie, maar iedereen spreekt elkaar tegen
De eerste raadde me Alanya aan, wat door de 2e meteen werd afgefikt, ik zou naar Istanbul moeten gaan. Ook goed, klinkt leuk.
De 3e raadt dat weer af, en zweert bij Bodrum.
NU zoek ik geen all inclusive vakantie, of een 8 daagse met je kont op het strand vakantie, maar een leuk appartement/hotel in een leuke stad, waar veel te zien is, en te doen uiteraard. Cultuur opsnuiven enzo
Wie kan me wat verder helpen?
Tips, aanraders, alles is welkom!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |