Ik krijg dit jaar geen officiëel kaartje aangezien ik een backstagebandje krijg.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Deal![]()
Ga je kaartje eens halen anders ofzo
krijg... backstage...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:16 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik krijg dit jaar geen officiëel kaartje aangezien ik een backstagebandje krijg.
lees t topic eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:18 schreef Mathijz het volgende:
Heb net het gerucht gelezen dat je tot 13 mei de vroege vogel korting geld.
hoe kom je eraan?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:16 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik krijg dit jaar geen officiëel kaartje aangezien ik een backstagebandje krijg.
En wie zei er dat de line-up tot nog toen tegenviel?quote:Op zondag 7 mei 2006 09:53 schreef nr.126 het volgende:
DJ Shadow staat op Lowlands![]()
Volgens zijn eigen website
Gaaf!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:45 schreef Mars het volgende:
[..]
Via een maatje van me, die werkt bij een bekende platenmaatschappij!
verder zal dit wel oud nieuws zijn:quote:Lowlands (18, 19 en 20 augustus 2006): Op 15 mei al bekendmaking programma
quote:De organisatie van Lowlands hint op haar Myspace-pagina dat het herenigde Urban Dance Squad dit jaar op het festival staat. Michael Franti & Spearhead speelden pas geleden nog in Club 3VOOR12 en kondigen nu op hun website een optreden op Lowlands aan.
gedeeltelijk pas, toch?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:47 schreef MaJo het volgende:
Dat het programma op 15 mei bekend gemaakt wordt is ook al oud nieuws
Ja, ach. Weetje... de groep waar ik mee ben heeft geen van allen een backstage bandje, dus ik dènk zelfs dat ik gewoon voor de poort in de rij ga liggen tussen het plebs. En als we op het festivalterrein zijn ga ik ook niet in m'n eentje backstage rondstruinen.quote:
Zoals ik al zei: ruilen?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:51 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik ben sowiezo niet zo'n handtekeningen hippie, dus 't is aardig, maar geeft mijn festival niet echt meerwaarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |