Okayquote:
Er stond bij Victoria, zegt je dat wat meer?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Okaygeen idee bij welke grote stad het in de buurt is eigenlijk
![]()
Jaaaaaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef JacMar het volgende:
[..]
Er stond bij Victoria, zegt je dat wat meer?
Ehm jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:49 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vind dat mijn kaarten aan moeten komenHet is zo leuk om adressen op te vragen
Hebben jullie soms ook de neiging om een 2e account te beginnen?Ik kan me nog net bedwingen dat niet te doen
Idd dat doe ik ook gewoon! En dan open je een 2e, ja dan heb je ook zo een derde, dus das gewoon veel te gevaarlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Ehm jaVava staat nog open daar
maar ik ben al onder mijn eigen naam bekend
vind ik eigenlijk wel genoeg
maar blijft idd aanlokkelijk
Maar, als ik geen officiele kaarten mag sturen en ik wil per se kaarten sturen tag ik welook erg leuk
vooral omdat je dan iets van invloed hebt op de bestemming
![]()
Dat is de staat. Melbourne is de grote stad in die staat.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef JacMar het volgende:
[..]
Er stond bij Victoria, zegt je dat wat meer?
Maideraquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:50 schreef Jaguarized het volgende:
Waar ging die ene heen in de Atlantische oceaan? Madeira of de Canarische eilanden? Vanuit Nederland mag je wel relatief veel naar de VS sturen zeg, ik heb er nog maar 1 heen mogen sturen.
Mooi Muurtje!quote:Op woensdag 3 mei 2006 07:50 schreef Jaguarized het volgende:
Update van de kaartjes-muur.
[afbeelding]
Update van het kaartje.
[afbeelding]
*jaloers is...quote:Op woensdag 3 mei 2006 07:50 schreef Jaguarized het volgende:
Update van de kaartjes-muur.
[afbeelding]
Update van het kaartje.
[afbeelding]
quote:Thanks for a very nice postcard. I really like it!
Don't drink too much beer ;D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |