Haar adres heb ik wel. Maar het adres van vickytoria74 nietquote:
Zeg ik wil ook wel eens een kaartje van die Elliotquote:Op zondag 7 mei 2006 12:27 schreef Vava het volgende:
Bewaren jullie alle adressen waar je ooit eens een tagkaart heen hebt gestuurd? Ik heb ze tot nu toe verwijderd maar bedacht me dat het toch wel handig is om ze te bewaren. Ik heb alleen het adres van Elliot bewaard
En je zegt net dat je van Nurulhuda het adres niet hebt..quote:Op zondag 7 mei 2006 12:28 schreef JacMar het volgende:
[..]
Haar adres heb ik wel. Maar het adres van vickytoria74 niet![]()
En die moet ik ook een kaartje sturen. Heb haar al een berichtje gestuurd..![]()
Hij is redelijk actief met taggenquote:Op zondag 7 mei 2006 12:29 schreef JacMar het volgende:
[..]
Zeg ik wil ook wel eens een kaartje van die Elliot![]()
![]()
Lees nog eens goedquote:Op zondag 7 mei 2006 12:15 schreef JacMar het volgende:
Ik ben met taggen begonnen(Denk dat het verslavend is
)
Ik moet er een naar Maleisië sturen en nog een maar van die persoon heb ik nog geen adres..
Ik krijg er een uit Maleisië en een uit Finland![]()
Leuk hoor!![]()
![]()
Niet als je hem bij I'm offering tagged. Bij everyone's wishlist in Requests and Offers for Specific Cards staat ie trouwens ook.quote:Op zondag 7 mei 2006 12:35 schreef JacMar het volgende:
[..]
Welke topic?
En dan moet hij mij natuurlijk ook taggen![]()
I'm offering iddquote:Op zondag 7 mei 2006 12:35 schreef JacMar het volgende:
[..]
Welke topic?
En dan moet hij mij natuurlijk ook taggen![]()
Ik heb je een U2U gestuurd met haar adresquote:Op zondag 7 mei 2006 12:35 schreef JacMar het volgende:
[..]
Lees nog eens goedIk kreeg gelijk het adres uit Maleisië, maar die andere persoon (Vickytoria74) heeft nog niet gereageerd, ik weet dus niet waar ze woont..
Snap je het nog?![]()
Maakt ook niet uit, bedankt voor het aanbod in ieder geval![]()
Mijn dank is groot.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:33 schreef Muck het volgende:
ah op die manier
de naam elliot was al een aantal keren voorbij gekomen, en ik begreep er niks van
Dank je wel!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb je een U2U gestuurd met haar adres
Hmm, niet dus, want je heet daar niet JacMarhet is een mailtje geworden
Dat heb ik inmiddels ook gedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef inkie1010 het volgende:
Als je graag een kaart wilt van Elliot, kan je hem ook gewono een U2U sturen, hij is altijd wel in voor een swapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |