Ehm ik lurk een beetje mee in dit topic maarrre kijke eens links boven op de foto onder het gordijn zegmaar..quote:
Hehe *kuch* focking gordijn camouflage polo!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:09 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
Ehm ik lurk een beetje mee in dit topic maarrre kijke eens links boven op de foto onder het gordijn zegmaar..![]()
Ah okquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:03 schreef Wank3r het volgende:
Hij zou het na het weekend doen, want in het weekend heeft hij geen tijd
dat zou het wel zijn, maar de ervaring leert dat als het puntje bij paaltje komt, dat mensen 'ineens' geen geld hebben of iets dergelijks. Of gewoonweg niet reageren.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:37 schreef Ace1 het volgende:
Zou wel eerlijk zijn als de mensen die nu buiten de boot vielen.. dan voorang krijgen.
Goed nieuwsquote:Op maandag 15 mei 2006 17:02 schreef postman het volgende:
[..]
dat zou het wel zijn, maar de ervaring leert dat als het puntje bij paaltje komt, dat mensen 'ineens' geen geld hebben of iets dergelijks. Of gewoonweg niet reageren.
update omtrent actie: alles zit in de verzendverpakking. draai nu adressen uit, en morgenochtend ga ik naar het postkantoor
Doe je naam eer aan vrindquote:Op maandag 15 mei 2006 17:02 schreef postman het volgende:
[..]
dat zou het wel zijn, maar de ervaring leert dat als het puntje bij paaltje komt, dat mensen 'ineens' geen geld hebben of iets dergelijks. Of gewoonweg niet reageren.
update omtrent actie: alles zit in de verzendverpakking. draai nu adressen uit, en morgenochtend ga ik naar het postkantoor
Dat gaat hem rond de ¤100 kosten in totaal.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
Slechts een polo, hoeveel ben je kwijt dan als ik vragen mag incl. invoerrechten etc.?
Ik heb voor RL en Lacoste dezelfde maten als jou en een S bij een A&F polo valt bij mij prima.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:44 schreef TAG-Speedy het volgende:
Het is vast ooit al is gevraagd, maar hoe vallen A&F polo's? Heb kwa maat bij RL een S en Lacoste een 3 (=XS)
Is dat bedrag wel inclusief de rekening die je van FedEx krijgt?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:24 schreef Mr.G het volgende:
88 euro voor 1 polo.
Maar ik wilde even kijken hoe de maat valt en volgende keer misschien wat meer bestellen. Ik wil niet teveel hebben van 1 merk bovendien, en deze polo vond ik echt leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |