De paardebiefstuk is nieteens zo duur 9.50 euro per kilo. Wel duurder dan riblappen in de aanbieding bij de supermarkt natuurlijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:43 schreef piepster het volgende:
Da's er denk ik een beejte te duur voor. Heeft hij geen stoofvlees oid? Je kan het altijd even vragen.
Pony-Lover die paard eet...maar ach je schreeuwt ook tegen dierenquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:55 schreef Pony-Lover het volgende:
D'r moet wel echt paard in hoor![]()
en ik vind het niet te vretenmaar ik kom dan ook uit het noorden
Wel leuk, het is tenminste niet zo'n snel klaar recept.
Als het paard "af" is moet je het opvretenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Pony-Lover die paard eet...maar ach je schreeuwt ook tegen dieren![]()
Zuinig, hé. Tja, das de generatie die de oorlog nog heeft meegemaakt..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:37 schreef Serendips het volgende:
Volgens mij gebruikte mijn oma altijd het restwater/azijn dat in potjes augurken zit voor dit recept. Ik mocht dat in ieder geval nooit weggooien.
Nee, die is wat zoeter van smaak. Je kunt natuurlijk ook gewoon een flinke schep suiker (liefst bruine basterdsuike) door de azijn scheppen..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zuinig, hé. Tja, das de generatie die de oorlog nog heeft meegemaakt..
Smaakt het heel anders met rundvlees? Wat is dan het verschil?quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:55 schreef Pony-Lover het volgende:
D'r moet wel echt paard in hoor![]()
en ik vind het niet te vretenmaar ik kom dan ook uit het noorden
Wel leuk, het is tenminste niet zo'n snel klaar recept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |