Mijn vriendin had laatst kaartjes gekocht voor Ricky Martin in de HMH... Kocht die gozer voor haar 30 kaartjesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik had het plan opgevat om naar Pearl Jam te gaan in het Gelredome.
Nu dacht ik dat het niet zo snel zou gaan allemaal, dus wachtte ik nog even met kaartjes kopen. Is rang 1 en 2 al uitverkocht (= veld + oost en west tribune). Dus ik kan nog op de zuid-tribune gaan zitten, kilometers van Eddie en zijn mannen vandaan. En dan is er zeker ook nog geen videoscherm. Maar goed, voor zover is het mijn eigen schuld. Had gewoon vrijdag om 10 uur voor het GWK moeten gaan liggen
Mijn klacht betreft die josti's die een heleboel kaarten opkopen en ze dan voor woekerprijzen verkopen op marktplaats.
En dan ook nog vermelden dat ze kaartjes 'over' hebben. Lul niet man. Je hebt bewust 10 kaarten opgekocht om 8 te verkopen
Volgens mij is dat tegenwoordig niet meer mogelijk. 8 kaarten max. pp.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mijn vriendin had laatst kaartjes gekocht voor Ricky Martin in de HMH... Kocht die gozer voor haar 30 kaartjes
Als je mensen bij een verkoop punt kent moet het toch wel mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:10 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tegenwoordig niet meer mogelijk. 8 kaarten max. pp.
Zuid is prima te doen hoor!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Nu dacht ik dat het niet zo snel zou gaan allemaal, dus wachtte ik nog even met kaartjes kopen. Is rang 1 en 2 al uitverkocht (= veld + oost en west tribune). Dus ik kan nog op de zuid-tribune gaan zitten, kilometers van Eddie en zijn mannen vandaan. En dan is er zeker ook nog geen videoscherm. Maar goed, voor zover is het mijn eigen schuld. Had gewoon vrijdag om 10 uur voor het GWK moeten gaan liggen
Mijn klacht betreft die josti's die een heleboel kaarten opkopen en ze dan voor woekerprijzen verkopen op marktplaats.
En dan ook nog vermelden dat ze kaartjes 'over' hebben. Lul niet man. Je hebt bewust 10 kaarten opgekocht om 8 te verkopen
Om die tijd was het bij mij al uitverkocht en kon ik die veldkaart wel vergetenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Maar goed, voor zover is het mijn eigen schuld. Had gewoon vrijdag om 10 uur voor het GWK moeten gaan liggen
Je eerste concert?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Nu dacht ik dat het niet zo snel zou gaan allemaal, dus wachtte ik nog even met kaartjes kopen.
Grof taalgebruik, toemaar, dikke!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:27 schreef Megumi het volgende:
Begrijp je klacht niet TS. Dat is normale marktwerking. Je had gewoon idd voor de GWK moeten gaan liggen kneus
Nee hoorquote:
Neuh dat lees je de volgende dag vaak pas dat het gisteren om 12 uur uitverkocht was.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hooren ben al eerder teleurgesteld, met Rammstein
Maar ik wist niet dat PJ nog zo populair was en had nog nergens gelezen dat het uitverkocht was ofzo.
lijstje concerten: 3 keer Bon Jovi, 1 keer Rammstein, 1 keer Saybia, 1 keer Eels, 1 keer Clouseau en ik zal vast nog wel wat vergeten zijn
nee dat is naaierij en gelukkig raken organisatoren daar steeds meer van doordrongen. Maar het is moeilijk uit te roeien, want scalpers zijn vindingrijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:27 schreef Megumi het volgende:
Begrijp je klacht niet TS. Dat is normale marktwerking. Je had gewoon idd voor de GWK moeten gaan liggen kneus
Dit is geen marktwerking, het zijn gewoon oplichters!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:27 schreef Megumi het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:49 schreef Iggy het volgende:
[..]
Dit is geen marktwerking, het zijn gewoon oplichters!
Had precies hetzelfde met metallica kaartjes voor 8 juni, was meteen uitverkocht maar ze stonden ook meteen op marktplaats.
Eigenlijk moet je met die lui afspreken om ze op te halen en dan hun kop eens verbouwen en de kaartjes meenemen.![]()
geniet er maar van, want nog even en concerttickets met meer dan de toegestane prijs belanden op de lijst verboden objecten op marktplaatsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:32 schreef mrPanerai het volgende:
-knip-
maak je niet drukquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
geniet er maar van, want nog even en concerttickets met meer dan de toegestane prijs belanden op de lijst verboden objecten op marktplaats
En ik hoop dat je zelf nog een keer het slachtoffer wordt van deze lui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |