Ja maar ik heb hier geen faxquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Faxen kan ik ook wel ik zit praktisch naast een fax

Jammer maar helaas, scheelt me wel weer een hoop tilwerkquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hier geen fax
Eeh .. postman? je server kan helaas niet mee! Het serverhok zit al vol!Sorry!

Jeps! goed plan!!!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, scheelt me wel weer een hoop tilwerk![]()
Ik kan de mailtjes wel voor jullie uitprinten. Als we vervolgens gewoon op de parkeerplaats afspreken om een bepaalde tijd kan ik ze zo geven. JP heeft mijn 06 als het goed is.
Als je het een idee vind moet je het maar even zeggen dan dump ik even mijn email van me werk hier en kun je mailen.

jorrit.postmaATgetronics.comquote:

Beide geprint en bij mijn eigen printje gelegd.quote:

job gevonden?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
Deze week en wellicht komende week 's avonds niet op de server te vinden.. Moet dan namelijk werken tot half 12.
Jammer kan ik jullie voorlopig niet meer afknallen of reviven![]()

Het is maar voor even als het goed is, en wellicht volgende week is het niet voor 's avonds maar overdagquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
job gevonden?
heb je er een kan je 's avonds niet knallen, jammer![]()
![]()

Goeie vraag, denk dat het de economische kant word.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef staticdata het volgende:
al enig idee welke richting je op wil?

Viper al ondertussen begrepen dat hij nog geld meot betalen aan JP/JEDI?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:36 schreef ViPeRII het volgende:
Postman... als je bij getronics werkt, werk je dan ook toevallig nog voor de dell onsite support?
Of dat niet?
@Diamond.. Jammer dat we niet meer kunnen knallen..
Bij ons is het ook super heet op de kamer (30+)

hier lekker cool, maar geen airco ofz.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Goeie vraag, denk dat het de economische kant word.
Bij jullie ook allemaal zo bloedverziekend warm???
Ik ben er nu vandoor, werken.

Nope, ik ben een Applications Designer, zit nu in amersfoort waar het buiten mooi weer is en binnen lekker coolquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:36 schreef ViPeRII het volgende:
Postman... als je bij getronics werkt, werk je dan ook toevallig nog voor de dell onsite support?
Of dat niet?
@Diamond.. Jammer dat we niet meer kunnen knallen..
Bij ons is het ook super heet op de kamer (30+)

Ik denk dat Jedi het zo snel mogelijk wil hebben, maar het belangrijkste is natuurlijk dat jullie wel betalen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:43 schreef ViPeRII het volgende:
Is waar ook.. WhiteOps gaat dat regelen, maar is nu nog op vakantie. Is er met het weekend weer ok?

TomTom 5 Mobile For Symbianquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:51 schreef staticdata het volgende:
Jammer, benelux heb ik al
ik kan het ook niet zo snel ergens "krijgen"misschien inco, die is echt pro op dat gebied

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |