omg nee he meen je nietquote:
pfff gelukkig. sprookjes bestaan nogquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:32 schreef anne_Chris het volgende:
nee Bar-le-Duc, zó erg is het nou ook weer niet
Hé trouwen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
omg nee he meen je niet![]()
je gaat me niet vertellen dat je hem of haar ook nog op fok had leren kennen![]()
er komt een centraal "wie wilt er met me trouwen" topicquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hé trouwen?![]()
* Dag later *
* ding dong *
Er wou hier iemand trouwen?
Ja maar dat is zielig..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
er komt een centraal "wie wilt er met me trouwen" topic
ff lezen dus hequote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ChrisVi!
Wel opletten hè?
[..]
Doe dan in ieder geval ALSOF je geïnteresseerd bent
Zeker met je verkeerde been uit bed gestapt.. Veel te vroeg!1!!!!! ;quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeker met je verkeerde been uit bed gestapt.. Veel te vroeg!1!!!!! ;:d;D: ;d;D
; D ::d ;
::D;:
[..]
En als het via FOK ging ook niet. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:32 schreef anne_Chris het volgende:
nee Bar-le-Duc, zó erg is het nou ook weer niet
[..]
Er is maar 1 eentjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]je vergeet de uitroeptekens en de eentjes. Of horen die er niet in dit geval? Ik ram altijd maar wat op m'n toetsenbord
ja dat is waar. straks gaan de wannabe kwaliteits users een "ik wil meer aandacht" topic openen openenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja maar dat is zielig..
Dan krijgen kwaliteits users als wij alle aandacht
Precies, en daar krijgen wij dan de schuld van en worden wij gebanned gebanned (om even in jou stijl te blijvenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja dat is waar. straks gaan de wannabe kwaliteits users een "ik wil meer aandacht" topic openen openen![]()
van jou kan ik het hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er is maar 1 eentje
Ze kijken zo raar hier op stage als ik weer zo'n uitspatting heb dus hield me maar een beetje in
En sorry BarraKon het niet laten
en dat willen we natuurlijk niet. we moeten wel de kwaliteit hier een beetje hoog houdenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Precies, en daar krijgen wij dan de schuld van en worden wij gebanned gebanned (om even in jou stijl te blijven)!
Laten we het daar maar op houdenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:52 schreef ChrisVi het volgende:
Nou er is op Fok hooguit nog de beste van de rest beschikbaar.
De echte top is na vandaag getrouwd![]()
3 uur vanmiddag.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:10 schreef Kizim het volgende:
Hoe laat is het huwelijk eigenlijk?
Ik was niet de jarige. Maar toch bedanktquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:19 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
3 uur vanmiddag.
jij gefeliciteerd met je verjaardag!
Ga maar helemaal uit je panty het maakt ons allemaal niets uit!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:23 schreef anne_Chris het volgende:
oops
nou ja, ik mág een beetje raar doen vandaag hè?'t is pas m'n tweede huwelijk
Ergens tussen m'n linkerhand, m'n rechterhand en m'n fantasiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:26 schreef anne_Chris het volgende:
feli, c0nd0r
waar gaat dat gebeuren dan, als je nu op kantoor zit
Voor het eerst natuurlijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:30 schreef anne_Chris het volgende:
aggossie
Chris en ik mogen pas vanvond sexen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |