Waar haal je nu pakjes?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:28 schreef StarGazer het volgende:
Net FF 22 pakjes gehaald. Maar twee nederlanders
Dubbele : 12, 30, 99, 170, 590 en 592
Op doorreis naar Groningen. Op Utrecht CS waren de winkels openquote:
Okequote:Op zondag 7 mei 2006 18:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Op doorreis naar Groningen. Op Utrecht CS waren de winkels open
Koopt ze?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:24 schreef Skaai het volgende:
Ik ben nu al van mijn dubbele af, mijn andere collega koopt ze over
Je denkt toch zeker niet dat ik d'r 75 plaatjes ga geven he?quote:
Ik wist niet dat het om zoveel gingquote:Op zondag 7 mei 2006 21:08 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik d'r 75 plaatjes ga geven he?
En 't is voor haar ook handig, loopt ze geen risico dat zij nu veel dubbele koopt in haar eerste lading
Doe je goed. Ik heb nog geen één elftal compleet.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:19 schreef Skaai het volgende:
Ik heb Oekraïne compleet
En 't NL elftal ook bijna, behalve Vd Sar
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:19 schreef Skaai het volgende:
Ik heb Oekraïne compleet
En 't NL elftal ook bijna, behalve Vd Sar
Jammer dat Sneijder, Huntelaar er niet in staan er VoH welquote:Op zondag 7 mei 2006 21:31 schreef Skaai het volgende:
Ja weet je wat me opvalt, in vrijwel elk team (behalve bij die dubbele-2-in-1-sticker plaatjes) zie je helemaal rechts onderin de pagina nog een speler staan, maar bij het Oranje elftal is dat helemaal niet zo
Wie missen we nog? Wie heeft de Panini-selectie niet overleefd?
Morgen even snel bij een boekhandelaar onder Metro centrum van Spijkenissequote:
Ik denk Seedorf, want die was toch al niet goed met de rechter-benedenhoekquote:Op zondag 7 mei 2006 21:31 schreef Skaai het volgende:
Ja weet je wat me opvalt, in vrijwel elk team (behalve bij die dubbele-2-in-1-sticker plaatjes) zie je helemaal rechts onderin de pagina nog een speler staan, maar bij het Oranje elftal is dat helemaal niet zo
Wie missen we nog? Wie heeft de Panini-selectie niet overleefd?
Bij ah verkopen ze ze ook héquote:Op zondag 7 mei 2006 22:10 schreef X-fi het volgende:
[..]
Morgen even snel bij een boekhandelaar onder Metro centrum van Spijkenisseeven 40 pakjes ophalen (20¤)
Zonder Seedorf en Huntelaar? Vind ik echt nietquote:Dat is best een goede selectie... geen onzinnige keuzes
Ik kan Cocu, Marco Streller, Stipe Pletikosa, Ruben Baraja en Maniche gebruiken. Ik neem aan dat er in mijn lijstje dubbele vast wel wat interessants staat.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:55 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Iemand interesse heb nog enkele dubbele![]()
Onze eigen rafael al 2 keer dubbel
Philip Cocu
Marco Streller (zwisterland)
Stipe Pletikosa (kroatie , ook 2 keer)
Ghana nr 313 en 317
Maniche
Carlos Marchena
Ruben Baraja laat je horen
Heb ik. Adres staat in mijn profiel.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:49 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Ja zitten genoeg nuttige bij msn?
Het is verslavendquote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef Terreros85 het volgende:
grappig, op 595 staat Sami Al Jaber. Die was er in 1994 ook al bij. Je krijgt trouwens wel lamme poten van dat geplak
![]()
Ik heb 1 dubbel.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:32 schreef X-fi het volgende:
Ik heb nummer 1 en 3![]()
en al 6 stadions.
Ik ben verder stickeren
Ik heb 2, 3 en 4.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:32 schreef X-fi het volgende:
Ik heb nummer 1 en 3![]()
en al 6 stadions.
Ik ben verder stickeren
Kan je misschien morgenavond langskomen om te ruilen? Zoals je ziet heb ik er ook zat.quote:
Geen probleem ik heb maar 55 dubbel. Een logo van Costa Rica, VdV, en een Stadion van K'lautern.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb 2, 3 en 4.
[..]
Kan je misschien morgenavond langskomen om te ruilen? Zoals je ziet heb ik er ook zat.
*Meldt voor Kuijt en Gioquote:Op maandag 8 mei 2006 23:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
dubbels:
11, 153, 234(Gio), 239(Kuyt), 242(van Persie), 302, 371, 419, 535, 579, 596.
Zeg maar als je wilt ruilen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |