quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:46 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb trouwens al:
- 30 Bernd Schneider GER
- 115 Julio Cesar Caceres PAR
- 215 Predrag Djordjevic SCG
- 350 Clint Dempsey USA
- 428 Tim Cahill AUS
- 515 Eric Akoto TOG
![]()
Ik heb ze ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:25 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Krijgt iedereen dezelfde plaatjes bij het AD?! Deze 6 plaatjes heb ik namlijk ook.
Zo te zien wel. Deze heb ik namelijk ook.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:25 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Krijgt iedereen dezelfde plaatjes bij het AD?! Deze 6 plaatjes heb ik namlijk ook.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:12 schreef AirRaid het volgende:
heb ooit een keer een pakje gekocht warin 5x het zelfde plaatje zat.
5x Doomernik van Roda JC
Dan voel je je wel behoorlijk genaaid.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:12 schreef AirRaid het volgende:
heb ooit een keer een pakje gekocht warin 5x het zelfde plaatje zat.
5x Doomernik van Roda JC
Het helpt niet echt dat je het album bij het AD kreeg.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien hoeveel de verleiding niet kunnen weerstaan.![]()
Ik zit uit te zieken thuis, dus heb mijn moeder een boodschap meegegevenquote:
Sjaak ook naar het WKquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Whahahah genaaid!
Weer een dubbel dr bij : Polak (371.)
Aardig wat. Ik heb nog maar 12 dubbele. En ik heb daarnet wel liefst 24 zakjes gekocht.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zit uit te zieken thuis, dus heb mijn moeder een boodschap meegegeven
'Mam, als je dan toch in de buurt van de stad bent, 5 zakjes voetbalstickerspaarplaatjes. Kijk ze zien er bijna net zo blauw uit als het boek *boek showt*. Kan niet missen!'
Oh en volgens mij heb ik al een stuk of 30 dubbele.
Je had bij de boekenwinkel waar ik het kocht speciale pakketen waar standaard 8 pakjes inzaten. Dus heb toen maar gelijk 3 van die dingen gekocht. Van Ghana hoef ik nu nog maar 4 plaatjes en dan heb ik die al compleet.quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:59 schreef StarGazer het volgende:
Wie heeft nr 1 al? De world cup
Ik heb er nog geen van de eerste bladzijdequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:59 schreef StarGazer het volgende:
Wie heeft nr 1 al? De world cup
Een meisje dat voetbalplaatjes spaartquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik nietIk heb 2 en 3 wel. Mijn collega heeft zelfs 1, 2, 3 en 4. Ik denk dat ik zijn boek ga jatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |