hebben mannen dat dan vaker?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:10 schreef MrBean het volgende:
Gefeliciteerd. Nu ben je eindelijk man.
is helaas ook al een keertje gebeurd, maar niet helemaal door zegmaar, na paar dagen was het dicht en na 2 weken kon ik weer van bilquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:12 schreef Borkydude het volgende:
Wees blij dat je ttompje niet gescheurd is, dan lig je 8 weken plat.
fuck you, ga iemand anders zijn topic vergallen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:11 schreef Tobbes het volgende:
Je moet je lul ook niet in de stofzuigerslang steken. Ben je meteen van die stof af.
wat kan hij er aan doen dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:13 schreef tong80 het volgende:
Gewoon de schaamte overwinnen en nar de huisarts.
Ik ben geen huisarts. Maar hij zal je doorverwijzen naar een specialst lijkt mequote:
dude, ik ga er niet aan dood ofzo, tis alleen zwaar irritantquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen huisarts. Maar hij zal je doorverwijzen naar een specialst lijkt me
met rust laten, invettenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef mutsaka het volgende:
[..]
dude, ik ga er niet aan dood ofzo, tis alleen zwaar irritant
- hoe kan ik het sneller laten genezen?
- hebben meer mannen dit probleem?
lekker zinvolle antwoorden geef je :Squote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef tong80 het volgende:
Zoek het lekker zelf uit met je 'Dude' Ondankbare hond. Dat je maar een gescheurd toompje mag krijgen.
Ik was serieus sukkel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:30 schreef mutsaka het volgende:
[..]
lekker zinvolle antwoorden geef je :S
ga in onz iemand zijn topic verkloten ofzo
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:34 schreef Tobbes het volgende:
mutsaka, ga dood ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |