hebben mannen dat dan vaker?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:10 schreef MrBean het volgende:
Gefeliciteerd. Nu ben je eindelijk man.
is helaas ook al een keertje gebeurd, maar niet helemaal door zegmaar, na paar dagen was het dicht en na 2 weken kon ik weer van bilquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:12 schreef Borkydude het volgende:
Wees blij dat je ttompje niet gescheurd is, dan lig je 8 weken plat.
fuck you, ga iemand anders zijn topic vergallen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:11 schreef Tobbes het volgende:
Je moet je lul ook niet in de stofzuigerslang steken. Ben je meteen van die stof af.
wat kan hij er aan doen dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:13 schreef tong80 het volgende:
Gewoon de schaamte overwinnen en nar de huisarts.
Ik ben geen huisarts. Maar hij zal je doorverwijzen naar een specialst lijkt mequote:
dude, ik ga er niet aan dood ofzo, tis alleen zwaar irritantquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen huisarts. Maar hij zal je doorverwijzen naar een specialst lijkt me
met rust laten, invettenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef mutsaka het volgende:
[..]
dude, ik ga er niet aan dood ofzo, tis alleen zwaar irritant
- hoe kan ik het sneller laten genezen?
- hebben meer mannen dit probleem?
lekker zinvolle antwoorden geef je :Squote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:28 schreef tong80 het volgende:
Zoek het lekker zelf uit met je 'Dude' Ondankbare hond. Dat je maar een gescheurd toompje mag krijgen.
Ik was serieus sukkel.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:30 schreef mutsaka het volgende:
[..]
lekker zinvolle antwoorden geef je :S
ga in onz iemand zijn topic verkloten ofzo
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:34 schreef Tobbes het volgende:
mutsaka, ga dood ofzo.
Als er iemand is die dit topic verkloot ben je het zelf wel, probeert iemand je te helpen en reageer jij op die manier. Weet je wat, ik wens je er veel succes mee !quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:30 schreef mutsaka het volgende:
[..]
lekker zinvolle antwoorden geef je :S
ga in onz iemand zijn topic verkloten ofzo
ROFLz0RZquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:31 schreef longinus het volgende:
Je kan de huid aan elkaar plakken net een druppeltje superlijm. (en dit is geen grapje)
Ach, seconde lijm werkt ook voor alle andere sneetjes en dergelijke, ik plak nooit pleisters... Maar goed, misschien beetje lastig als je alles per ongeluk verlijmd....quote:
Ik vind 't nogal link klinken, straks lijm je je voorhuid aan je eikel vast..quote:
Secondenlijm is het middel om huid te plakken, vandaar dat het zo gevaarlijk is.quote:
Aansteller. Bij mij is er een stukje vanaf gescheurd en ik kon na een week of 2 weer nuecken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:12 schreef Borkydude het volgende:
Wees blij dat je ttompje niet gescheurd is, dan lig je 8 weken plat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |