Moet jij zeggen met je avatar...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:46 schreef Mars het volgende:
Electrisch scheren is gay!
Mesjes!
Alhoewel... gays besteden over het algemeen redelijk wat aandacht aan zichzelf en het uiterlijk, dus gebruiken ook mesjes!
Ik hou het wel mooi bij m'n Philishave...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:49 schreef Mars het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed, maar goed, ontopic!
Mach 3 is goed, ik denk dat ik het mesje gewoon moet vervangen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:52 schreef pc-fr34k het volgende:
En toch zweer ik bij mach3. Balen toch dude, gewoon wat aftershave op idd en ff deppen met watjes ofzo.
Het is overigens mijlPAAL <avatar>quote:Op maandag 1 mei 2006 23:52 schreef pc-fr34k het volgende:
En toch zweer ik bij mach3. Balen toch dude, gewoon wat aftershave op idd en ff deppen met watjes ofzo.
quote:
Bedankt, typefout, meteen eventjes editten.quote:
Ja, nou... Kijk de volgende keer even in het fotoboek. Ik keek net enneh... tis geen gothic, wat wel weet ik ook niet. Maar dat ging te ver hoor...quote:
Ja, een terugroep actie uit 2005... Daar heeft TS echt wat aan...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
http://www.consumentenbon(...)77512?ticket=nietlid
tsk, misschien scheert TS zich 1 keer per jaar ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:55 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Ja, een terugroep actie uit 2005... Daar heeft TS echt wat aan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |