abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:49:27 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37562553
Een kind hoeft van mij geen naakte volwassen mensen te zien, al is het één van de eigen ouders (of soortgelijken) Maakt niet uit of het kind wel of geen kleren aan heeft.

Oh ik zeg het vast: ik heb wel respect voor mensen die samen douchen en veroordeel niemand
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:51:20 #52
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37562617
Nou ja, ik weer uit dat jaren 60 gezin . Vroeg dus als wurmpje "Opa, ga jij met mij onder de douche ?" Mijn moeder dacht echt dat ie er bijna in bleef . Terugkijkend heb ik hem ook niet ontkleder gezien als in een korte broek, en dan moeten de mussen echt dood van het dak gevallen zijn .
Tuurlijk Bix, ieder zijn eigen grenzen, da's toch ook goed? Ik vroeg me het alleen ineens af, hoe anderen dat doen en ervaren.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_37562658
In Groningen moest ik van het cb zelfs Myrthe meenemen naar de wc ivm zindelijk worden.. alles goed voordoen.
Heb er verder geen moeite mee maar te expliciet hoeft nou ook weer niet.
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:53:05 #54
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37562666
Wat betreft die combinatie blote kinderen/blote volwassenen: ik wil Kai niet het gevoel geven dat een naakt lijf iets is wat raar of gek is. Bij mij thuis ging het er altijd erg preuts aan toe en ik merk dat ik mede daardoor niet op mijn gemak ben met mijn eigen naaktheid ("schat, mag het licht uit ). Dat is iets wat ik echt absoluut niet aan Kai wil meegeven. Aanraken hoeft van mij overigens ook niet, maar in dat stadium zijn we hier nog niet aangekomen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:54:55 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37562730
Maar dit zegt ws ook wel wat gewoon over mij hoor, ik heb denk ik twee keer per jaar een t shirt aan en neuken doe ik alleen in het donker Weinig jaren 60 hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Luchtbel op 05-05-2006 00:01:50 ]
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:55:17 #56
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37562744
Proest M@x
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:55:46 #57
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37562761
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
Een kind hoeft van mij geen naakte volwassen mensen te zien, al is het één van de eigen ouders (of soortgelijken) Maakt niet uit of het kind wel of geen kleren aan heeft.

Oh ik zeg het vast: ik heb wel respect voor mensen die samen douchen en veroordeel niemand
Zo dacht ik er dus ook over LB, het pakte alleen heel anders uit dan ik bedacht had .
En ik heb ook respect voor mensen die het niet doen, en veroordeel niemand

Maar hoe doe jij het dan met plassen? Ook niet mee?
pi_37562814
Tuurlijk ieder z'n eigen grenzen, ik veroordeel niemand en voel me ook niet veroordeeld hoor

Tja de WC gaat hier eigenlijk nooit op slot, meestal blijft de deur ook nog open staan zelfs. Bij mijn ouders thuis deed ik dat dan weer niet en deed ik (volgens mij) ook altijd de badkamerdeur op slot. Ik heb toevallig pas nog tegen mijn man gezegd dat we daar maar een beetje op moeten gaan letten met de kleine. Dat zij er niet aan went dat je met je broek al ophalend en dichtknopend de woonkamer in komt lopen zeg maar.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:57:40 #59
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37562823
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:53 schreef m@x het volgende:

("schat, mag het licht uit ).
Als ik heel wild doe, mag er een kaarsje aan
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:58:28 #60
3142 m@x
pi_37562854
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef Luchtbel het volgende:
Proest M@x

Zoiets had ik gisteren met Jessie ook al
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:00:27 #61
102760 Igraine
Headache
pi_37562931
Nou Leah, met een kaarsje aan zou ik dan weer niet TE wild doen eigenlijk...

brandgevaarlijk
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:00:37 #62
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37562934
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:55 schreef Leah het volgende:

[..]

Zo dacht ik er dus ook over LB, het pakte alleen heel anders uit dan ik bedacht had .
En ik heb ook respect voor mensen die het niet doen, en veroordeel niemand

Maar hoe doe jij het dan met plassen? Ook niet mee?
Nee ook niet mee, alleen als we ergens zijn dat het niet anders kan.

Ik denk overigens dat om je goed te voelen in je eigen lichaam en een kind daar dingen over te laten weten, dat het daarvoor niet van belang is dat ze andere mensen wel eens bloot zien.
pi_37563011
ik doelde met dat 'ieder z'n grenzen' niet op jouw vraag hoor leah, ik vind 't ook interessant hoe anderen daarmee omgaan.

oh en naar de wc mogen ze bij mij ook wel mee, maar bij G dus weer absoluut niet. en dat weten ze inmiddels en is geen probleem. dus ook in huis geldt hier 'ieder z'n eigen grenzen'.

ben trouwens ook wel benieuwd naar de benaming die jullie gebruiken t.o. je kind voor het vrouwelijk geslachtsdeel. ik vind piemel zo'n lekker makkelijk geschikt woord voor de mannelijke versie maar kut te vulgair, vagina te formeel/wetenschappelijk, en andere woorden weer te stom/fout/kinds/onzinnig. coolbabe had 't al over een babygaatje, die kende ik nog niet. ik geloof dat we er hier zelfs al eens een topic over gehad hebben maar nu ff geen zin om te zoeken.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:04:32 #64
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37563043
Ik denk ook niet dat het wat uitmaakt LB, ik was gewoon benieuwd hoe anderen daar mee omgaan. Op de 1 of andere manier is dit niet een onderwerp waar ik het met vriendinnen over heb.

Over kaarsjes en wilde sex trouwens ook niet
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:07:30 #65
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37563125
Nou, Freek heeft nog nooit gevraagd hoe het nou eigenlijk heet. Tuurlijk wel zijn eigen piemel, maar niet die van mij. Jemig, daar mag ik wel vast eens even over na gaan denken, hij overviel me laatst ook al met een vraag over "dood".
pi_37563141
haha en op dit lastige moment ga ik afhaken: ik zoek m'n bed op.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:09:12 #67
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37563181
Ik vind het gewoon een plassertje, van babygaatje enzo hoort ze wel als het daarvoor tijd is.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:12:25 #68
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37563274
Babygaatje vind ik ook niks, Freek ziet natuurlijk die twee littekens op mijn buik, dus babies komen uit je buik [sub] ben ik voorlopig weer even vanaf .
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:13:05 #69
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37563296
Truste Bix!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 5 mei 2006 @ 00:13:27 #70
95752 crew  Chell
Kluns
pi_37563314
Wij noemden het vroeger piep of piepie. Klinkt nu heel stom en kinderachtig, maar als kind vond ik het doodnormaal.

Ik zou zelf denk ik ook voor plassertje kiezen.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:14:55 #71
3142 m@x
pi_37563349
Het zou ook niet uit moeten maken hoor LB. Ik probeer alleen een balans te vinden tussen me krampachtig bedekken als Kai de kamer binnenkomt als ik naakt ben (die neiging heb ik dus wel) en naakt door het huis dansen omdat ik me zogenaamd op m'n gemak voel met mijn lichaam (die neiging heb ik dus totaal niet ) Ik zoek het dus niet op, maar als ik alleen met Kai ben dan is het of niet douchen (en dus de rest van de dag als een zombie rondlopen) of gewoon douchen en er verder niet moeilijk over doen. Dan kies ik liever voor het laatste.

Wij zijn nog op zoek naar de juiste benaming Bix. Het heet hier nog piep voor de mannelijke versie en miep voor de vrouwelijke maar ik wil het beestje wel graag bij zijn naam noemen zonder dat het plat wordt. Moeilijk.....

Leah, geloof me, kaarsjes en wild gaan echt niet samen
pi_37563372
Ow hier ook zo'n vrijgevochten gezin, mijn vader deed 's ochtends altijd yoga in de woonkamer in zijn blote ... Stel je voor, vader ligt met benen over hoofd heen, voeten naast de oren, in zijn blote ... en jij loopt net wakker de kamer in en kijkt zo naar binnen bij wijze van... Ook goedemorgen Myrthe gaat vaak met mij in bad, en altijd mee naar de wc. Ze is zelfs met opa in bad geweest (ja dezelfde als die van de yoga ) en dat vind ik verder prima.

maar neuken doe ik ook alleen in het donker hoor LB, en dat komt dus niet door mijn opvoeding
  vrijdag 5 mei 2006 @ 00:22:00 #73
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37563531
OMFG je vader ladybos je vader
  vrijdag 5 mei 2006 @ 01:14:21 #74
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_37564500
Mijn dochters hadden zelf al een oplossingvoor hun geslacht bedacht, ze hadden een voor en een achter kontje.

Ooit heb ik de vagina eens door een 4 jarig meisje als vlageintje horen beschrijven die vond ik wel koddig.

En eh ik ben een jaren 50 kind en in de 70er jaren getrouwd dus ook aardig vrijgevochten maar neuken doe ik toch echt liever in het donker. Op éém of andere manier wordt ik dan minder afgeleid.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 07:15:58 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_37566795
Wij zijn vanaf het begin met Liam in bad gegaan en dat doen we nog steeds En dan wel wat Bix ook zegt: er zitten grenzen aan waar je aan mag komen. Er zit voor mij trouwens wel een grens aan ook merk ik, want bij Ian denk ik nu: nou, jij hoeft me eigenlijk niet meer naakt te zien, terwijl dat toen ie kleiner was ook geen "probleem" was.
Mijn ouders heb ik nooit naakt gezien denk ik...kan me niet herinneren in ieder geval.

Ow en ik heb altijd de wc deur open (ook wel ivm met zindelijk worden) terwijl Nick dat echt niet wil.

Overigens heb ik er niet zo over nagedacht vantevoren, het is gewoon zo gegaan. Ik voel me gelukkig tegenwoordig prima op mijn gemak met mijn lijf en het licht blijft dus ook aan (op romantische stand )

[ Bericht 18% gewijzigd door Belana op 05-05-2006 07:23:32 ]
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')