nope, want we zijn weer ergens achter gekomen... de jongens met schijfremmen achter hebben ook ABS... en dat hebben ze nodig ook aangezien de wagen achter overberemd is.. wij hebben geen ABS en we willen ook niet dat de wagen achter te gauw blokkeert dus houden we het lekker bij deze trommelremmenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:22 schreef Repeat het volgende:
Heel vet idd, maar ga je nog wat aan die brommerremmen doen ?
Je haalt voor vrij weinig centjes een remdruk verdeler en dan is dat probleem ook opgelost... Erg leuk klusje om te doen en er zijn vast simpele remsetjes voor achteren verkrijgbaar....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:38 schreef Youp het volgende:
[..]
nope, want we zijn weer ergens achter gekomen... de jongens met schijfremmen achter hebben ook ABS... en dat hebben ze nodig ook aangezien de wagen achter overberemd is.. wij hebben geen ABS en we willen ook niet dat de wagen achter te gauw blokkeert dus houden we het lekker bij deze trommelremmenwe hebben echter wel nog een achteras liggen met schijven
klopt, maar we moeten prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:44 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Je haalt voor vrij weinig centjes een remdruk verdeler en dan is dat probleem ook opgelost... Erg leuk klusje om te doen en er zijn vast simpele remsetjes voor achteren verkrijgbaar....
nope dat gaat niet... is de slang niet lang genoeg voor.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:12 schreef Drive-r het volgende:
Kunnen die reservoir niet aan de binnenkant? Wij hadden ze gewoon bij de veerpoten achter zitten, dat werkt makkelijker en gaat natuurlijk minder snel naar de klote...
welke techniek?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:28 schreef Sterke_Yerke het volgende:
En heb je al ontzag voor de techniek van opel gekregen?![]()
mjah we moeten nog maar eens gaan kijken naar een betere oplossing maar het leek echt totaal niet te passen op een andere manier.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:27 schreef Drive-r het volgende:
Hm, als je de laatste foto bekijkt, zou je denken dat die slang ook wel via de wielkast naar binnen moet kunnen... Lijkt me behoorlijk risicovol dit...
ten eerste moet de kat blijven zitten onder een groep N auto volgens de regelementen, maar daar hebben we een beetje schijt aan aangezien we toch geen officiele wedstrijden gaan rijden... ten tweede, dan krijgen we een vermogens winst en dat is leuk en aardig maar we willen puur naar het onderstel kijken wat ons dat voor winst oplevert ten opzichte van de vorige keer toen we volledig standaard redenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:50 schreef Sloper het volgende:
Waarom de kat niet verwijderen? En de middendemper voor een BreeZaH-sound?
als ik er zelf geen geld in zou hoeven steken zou ik ook de eerste zijn die zoiets zou willen doenquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:55 schreef Drive-r het volgende:
Goed werk! Die potjes binnen zijn veel makkelijker, leuk om te zien dat het toch kon. Succes morgen!
Dit is voor mij echt een ellende topic, ik heb zo'n zin om zelf weer een rallywagen op te bouwen, maar dat zit er voorlopig niet in. Het hele klussen van een rallywagen is zoveel leuker dan een auto restaureren, je mag opeens overal zelf oplossingen voor klussen... lekker beunen....
Ach, dat is mogelijk, moet je er alleen wel veel tijd in steken. Ik heb zo drie seizoen kunnen rallyrijden...quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
als ik er zelf geen geld in zou hoeven steken zou ik ook de eerste zijn die zoiets zou willen doen
Dat alles op alles past, zeer makkelijk te sleutelen en goedkope onderdelen, makkelijk te vinden.quote:
Dat willen wij dus ook zienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:11 schreef Youp het volgende:
we hebben btw de films van de onboard cam al bekeken en die zijn werkelijk super om te zien!
dat word een beetje te groot om op internet te posten ben ik bangquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:11 schreef Youp het volgende:
voorproefje!! de foto's staan op school op het netwerkik heb ze alleen thuis nog niet helaas dus ik kan nog niet alles resizen en uploaden...
[afbeelding]
oeps![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |